Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-20
Grudziądz: Wydzielenie klatek schodowych w celu ochrony przeciwpożarowej Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Grudziądzu
Numer ogłoszenia: 192447 - 2013; data zamieszczenia: 20.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej Nr 2 , ul. Nadgórna 30/32, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4517620, faks 056 17644.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps2.grudziadz.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wydzielenie klatek schodowych w celu ochrony przeciwpożarowej Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Grudziądzu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wydzielenie klatek schodowych w celu ochrony przeciwpożarowej w Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Grudziądzu przy ul. Nadgórnej 30/32. 2. Symbol Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.21.52.10-2 Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej 31.62.52.00-5 Systemy przeciwpożarowe 45.31.43.00-4 Instalowanie infrastruktury okablowania 45.21.00.00-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45.31.56.00-4 Instalacje niskiego napięcia 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dwa etapy (z czterech) zadania dotyczącego zapewnienia odpowiednich warunków ewakuacji z pomieszczeń Domu Pomocy Społecznej Nr 2 określonych przepisami ochrony przeciwpożarowej zgodnie z Ekspertyzą techniczną stanu ochrony przeciwpożarowej Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Grudziądzu przy ul. Nadgórnej 30/32. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa (rysunki), specyfikacja techniczna, przedmiary robót, ekspertyza techniczna stanu ochrony ppoż. stanowiące załączniki nr 2/1, 2/2, 2/3, 2/4 do siwz. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: - wydzielenia klatek schodowych nr 2, nr 3 z łącznikiem i nr 5; - zabezpieczenia przeciwpożarowego: montaż klap oddymiajacych, zabezpieczenie ppoż. konstrukcji pochylni stalowej, malowanie ścian korytarzy budynku nr 2 farbami niepalnymi. 4. W celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający zaleca dokonanie przez Wykonawcę wizji lokalnej w wymienionym obiekcie. 5. Miejsce realizacji zamówienia: Dom Pomocy Społecznej Nr 2, ul. Nadgórna 30/32, 86-300 Grudziądz. 6. Wykonanie zamówienia przebiegać będzie zgodnie z postanowieniami umowy, której wzór stanowi załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Podwykonawcy: Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać na formularzu ofertowym zakresy zamówienia powierzane podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie będzie uznawane za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.10-2, 31.62.52.00-5, 45.31.43.00-4, 45.31.56.00-4, 45.21.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia przez Wykonawców tego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 siwz oraz o informacje zawarte w złożonym wraz z ofertą aktualnym odpisie z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu zakresu robót jak w przedmiocie zamówienia. Ocena spełnienia przez Wykonawców tego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 siwz oraz wykaz robót budowlanych wg załącznika nr 7 siwz.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia przez Wykonawców tego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 siwz.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wystarczających co do zakresu rzeczowego zamówienia. Ocena spełnienia przez Wykonawców tego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 siwz oraz w oparciu o wykaz osób sporządzony wg załącznika nr 5 siwz.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia przez Wykonawców tego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 siwz.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy sporządzony wg załącznika nr 1 siwz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps2.grudziadz.com.pl lub www.grudziadz.com.pl/sop.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej nr 2, ul. Nadgórna 30/32, 86-300 Grudziądz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2013 godzina 09:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej nr 2 - sekretariat, ul. Nadgórna 30/32, 86-300 Grudziądz.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Wymiana wciągarki oraz lin nośnych dźwigów typu SJA 1.19F o numerach fabrycznych A-24041 oraz A-24039
- Dostawy mleka i produktów mleczarskich - znak sprawy: Z/34/PN/25
- Dostawy materiałów budowlanych, malarskich, narzędzi i elektronarzędzi
- Prace konserwatorskie i budowlane Pałacu Opatek stanowiącego element kompleksu budynków Muzeum im. ks. dr. Władysława Łęgi w Grudziądzu
- Wywóz odpadów komunalnych - biodegradowalnych
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w budynku przy ul. Szpitalnej 6 w ramach zadania "Przystosowanie infrastruktury gminy - miasto Grudziądz do zadań....
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyszkolnej hali sportowej wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym, łącznikiem ze szkołą oraz wyposażeniem w miejscowości Leszczyny
- "Modernizacja infrastruktury przedszkolnej w gminie Waśniów" (postępowanie powtórzone)
- ZP/04/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Cieninie Kościelnym
- Modernizacja pomieszczenia pralni w budynku internatu wraz z zakupem wyposażenia.
- Budowa budynku usługowego pełniącego funkcję dziennego ośrodka dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu (...)wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w Polance Wielkiej (...)
- ZP/03/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Człopa
więcej: Systemy przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.