eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskWykonywanie usługi ochrony obiektów i mienia Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Słupsk Sp. z o.o



Ogłoszenie z dnia 2009-10-29

Słupsk: Wykonywanie usługi ochrony obiektów i mienia Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Słupsk Sp. z o.o
Numer ogłoszenia: 191793 - 2009; data zamieszczenia: 29.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji Gminy Słupsk Sp. z o.o. , Jezierzyce, ul. Olimpijska 1, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 0-59 847 22 55, faks 0-50 847 22 55.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.osir.slupsk.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usługi ochrony obiektów i mienia Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Słupsk Sp. z o.o.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usługi ochrony obiektów i mienia Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Słupsk Sp. z o.o., polegającej na stałej, bezpośredniej fizycznej ochronie oraz monitoringu budynków, obiektów, pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych obiektach i budynkach, w tym ochrona fizyczna obiektów i mienia: 1) obiektu Parku Wodnego - Redzikowo 16B: a) codziennie od godz.: 22:00 do 7:00; przez jednego pracownika ochrony, w tym: - obserwacja monitorów zainstalowanych w Parku Wodnym Redzikowo, - patrole nocne - dwa razy w ciągu nocy, b) codziennie od godz.: 7:00 do 22:00; przez jednego pracownika ochrony, w tym: informowanie klientów w sprawach funkcjonowania Parku Wodnego i regulaminu Parku Wodnego, obserwacja monitorów zainstalowanych w Parku Wodnym, 2) obiektu sportowego Orlik - Redzikowo (przy Zespole Szkół i Parku Wodnego): a) całodobowo obserwacja monitora systemu monitoringu wizyjnego pobliskiego kompleksu sportowego -Orlik 2012-, przez jednego pracownika ochrony, o którym mowa w ppkt 1. Monitor umieszczony będzie w pomieszczeniu pracownika, o którym mowa w ppkt 1. 2. Zamawiający zobowiązany jest do: 1) sprawowania nadzoru nad wykonywaną usługą ochrony obiektów i mienia OsiR, 2) informowania personelu Wykonawcy o sytuacjach zwiększających ryzyko powstania szkody mienia podlegającego ochronie, 3) zapewnienia pracownikom ochrony zatrudnionym przez Wykonawcę dostępu do pomieszczenia socjalnego w miejscu wykonania zamówienia oraz telefonu do celów wykonywania przedmiotowego zamówienia. 3. Wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu wykonywania usług ochrony obiektów i mienia OSiR: 1) Wykonawca w sprawach budzących wątpliwości, a dotyczących bezpieczeństwa, spraw porządkowych, funkcjonowania Parku Wodnego będzie reagował i powiadamiał wyznaczone osoby zgodnie z Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego Parku Wodnego; 2) Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia książki dyżurów, do której personel Wykonawcy wpisywać będzie wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony obiektów i mienia Zamawiającego; w terminie do piątego dnia następującego po zdarzenia, Wykonawca zobowiązany będzie do składania Zamawiającemu książki dyżurów prowadzonej w miesiącu poprzedzającym; 3) Wykonawca będzie odpowiadał za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie, jeżeli szkoda powstała na skutek nienależytego wykonywania usług ochrony. 4. Szacunkowe zapotrzebowanie ilości godzin pracy pracownika ochrony w okresie realizacji umowy wynosi - 1 0000 h. 5. Ilość godzin pracy określona w pkt. 4 jest ilością szacunkową i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości godzin faktycznie zleconych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia zakresie ilościowym, w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. 7. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 8. Rozliczanie w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego następować będzie sukcesywnie w oparciu o faktycznie zrealizowaną ilość godzin ochrony i cenę jednostkową zadeklarowaną w ofercie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium w niniejszym postępowaniu.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu ustawowemu, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz warunki określone w SIWZ w szczególności: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym posiadają koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, 2) wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi ochrony osób i mienia sprawowane w sposób ciągły przez okres min. 6 m-cy każda (odrębna umowa lub zlecenie, 3) dysponują osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia ochroniarskie, grupą interwencyjną oraz stacją monitorowania, 4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 3. Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki wskazane w pkt 1 muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem, że warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy musi być spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 2) ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie, w oparciu dyspozycje zawarte poniżej w -Informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu-, 3) niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty. 4. Wykonawca nie może powierzyć wykonania całego zamówienia podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest przedstawić w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę należy sporządzić w oparciu o formularz oferty, stanowiący Załącznik na 1 do SIWZ wraz z załącznikami w postaci następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 2 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualna koncesja Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia. 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług w zakresie ochrony osób i mienia (sprawowanych w sposób ciągły przez min. 6 m-cy), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, dla których były świadczone oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, sporządzonego wg załącznika Nr 3 do SIWZ, 5) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w zamówieniu, sporządzonego wg załącznika Nr 4 do SIWZ, 6) zaświadczenia wskazanych osób potwierdzające posiadanie uprawnień do realizacji przedmiotu zamówienia, 7) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia. 2 .Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ. 3. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa w ofercie dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt 1, 2, 3 i 7. Kopie dokumentów z pkt 2 muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, którego dokument dotyczy oraz przez pełnomocnika, o którym mowa w pkt 2.3 ppkt 1 SIWZ. 5. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów załączników, oświadczeń) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 kodeksu karnego. 6. W toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia możliwa będzie zmiana osób wskazanych w pkt 1 ppkt 5), wyłącznie za zgodą Zamawiającego wyrażoną w formie pisemnej oraz pod warunkiem posiadania przez te osoby co najmniej takich samych uprawnień i kwalifikacji zawodowych jak wymagane w warunkach udziału w postępowaniu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.osir.slupsk.ug.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Urzędzie Gminy w Słupsku, ul. Sportowa 34, 76-200 Słupsk - pok. nr 8..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2009 godzina 14:00, miejsce: W Urzędzie Gminy w Słupsku, ul. Sportowa 34, 76-200 Słupsk - sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.