eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa środków czystości i artykułów toaletowych do siedziby Domu Pomocy Społecznej przy ul. Konarskiego 11/13 w Poznaniu oraz Oddziału Domu Pomocy Społecznej, przy ul. Zamenhofa 142a w Poznaniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-29

Poznań: Dostawa środków czystości i artykułów toaletowych do siedziby Domu Pomocy Społecznej przy ul. Konarskiego 11/13 w Poznaniu oraz Oddziału Domu Pomocy Społecznej, przy ul. Zamenhofa 142a w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 191517 - 2009; data zamieszczenia: 29.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Stanisława Konarskiego 11/13, 61-114 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 877 57 51, 877 57 67, faks 0-61 877 57 51, 877 57 67.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości i artykułów toaletowych do siedziby Domu Pomocy Społecznej przy ul. Konarskiego 11/13 w Poznaniu oraz Oddziału Domu Pomocy Społecznej, przy ul. Zamenhofa 142a w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków czystości i artykułów toaletowych do siedziby Domu Pomocy Społecznej przy ul. Konarskiego 11/13 w Poznaniu oraz Oddziału Domu Pomocy Społecznej, przy ul. Zamenhofa 142a w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówineia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.00.00 - Różne produkty chemiczne 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 33.71.19.00 - Mydło 33.71.18.00 - Preparaty do golenia 33.71.17.00 - Artykuły i preparaty do higieny jamy ustnej lub zębów 33.71.16.10 - Szampony .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w niniejszym postępowaniu w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia wymienione w pkt VI niniejszej specyfikacji metodą: spełnia - nie spełnia. Okoliczności wykluczające z udziału w postępowaniu zawarte są w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy za zgodność z oryginałem, kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli podpisy na ofercie i załącznikach nie wynikają między innymi z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji, wymagane jest załączenie dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę w formie oryginału lub jego poświadczonej kserokopii przez osobę uprawnioną do składania podpisów; 2. podpisanie przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie zawarto w formularzu ofertowym - załącznik nr 1). Ponadto dokumentami wymaganymi przez Zamawiającego są: 3. wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji; 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do przedłożenia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy - pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego (treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania); 5. aktualne karty charakterystyki dla produktów wyszczególnionych w pozycjach: 2, 3, 10, 11, 14, 15, 16, 20, 21 formularza ofertowego. Podmioty składające ofertę wspólną, zobowiązane są przedłożyć wymagane dokumenty wymienione w punkcie 1 odrębnie dla poszczególnych jednostek, natomiast dokumenty wymienione w punktach 2, 3, 4 i 5 należy załączyć wspólnie dla podmiotów składających ofertę wspólną..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej ul. Konarskiego 11/13 61-114 Poznań sekretariat (pokój nr AR14).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2009 godzina 08:45, miejsce: Dom Pomocy Społecznej ul. Konarskiego 11/13 61-114 Poznań sekretariat (pokój nr AR14).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.