Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-01
Dąbrowa Górnicza: Badanie ksiąg wieczystych, ewidencji gruntów i budynków oraz rozliczenie ksiąg wieczystych w celu regulacji stanów prawnych nieruchomości
Skarbu Państwa i Gminy
Numer ogłoszenia: 191508 - 2010; data zamieszczenia: 01.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2956700, faks 032 2625032, 2956700.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Badanie ksiąg wieczystych, ewidencji gruntów i budynków oraz rozliczenie ksiąg wieczystych w celu regulacji stanów prawnych nieruchomości Skarbu Państwa i Gminy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami), zwanej dalej Ustawą o wartości zamówienia poniżej 193.000,00 EUR. Przedmiotem zamówienia jest: 1.Ustalenie i odszukanie tytułów własności Gminy oraz w przypadku, gdy Gmina nabyła własność od Skarbu Państwa również tytułów własności Skarbu Państwa do tych nieruchomości, w ewidencji gruntów i budynków prowadzonej dla miasta Dąbrowa Górnicza oraz uzupełnienie tabeli A dostarczonej przez zamawiającego. 2.Uzupełnienie tabeli o której mowa w pkt.1 powinno obejmować: 2.1.W przypadku ustalenia numerów zmian z operatu ewidencji gruntów i odszukania dokumentów - wpisanie numerów zmian z operatu ewidencji gruntów, rodzaju dokumentu, organu, który go wydał, sygnaturę i datę wydania. 2.2.W przypadku ustalenia numerów zmian z operatu ewidencji gruntów i braku tytułów własności - wpisanie numerów zmian i skrótu b.d. (brak dokumentów) 2.3.W przypadku wykreślenia działek z pozycji rejestrowych osób fizycznych i przepisania ich do rejestru Skarbu Państwa bez numeru zmian w operacie ewidencji gruntów - wpisanie adnotacji brak numeru zmiany i skrótu b.d (brak dokumentów) 2.4.W przypadku ustalenia, że nieruchomości od założenia operatu ewidencji gruntów figurują w pozycji rejestrowej Skarb Państwa - wpisanie adnotacji od założenia ewidencji 2.5.Wpisanie daty ostatniej zmiany w ewidencji gruntów i budynków 2.6.Wpisanie daty sprawdzenia danych 3.Badanie ksiąg wieczystych w celu ustalenia i odszukania podstawy nabycia własności nieruchomości położonych na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza oraz uzupełnienie tabeli B dostarczonej przez Zamawiającego: 3.1.na rzecz Skarbu Państwa 3.2.na rzecz Gminy 3.3.w przypadku gdy Gmina nabyła własność od Skarbu Państwa również tytułów własności Skarbu Państwa do tych nieruchomości. 4.Uzupełnienie tabeli z badania księgi wieczystej, o której mowa w pkt 3 powinno obejmować : 4.1.numer księgi wieczystej 4.2.numery działek objętych księgą 4.3.powierzchnia badanej księgi 4.4.Ilość działek objętych księgą 4.5.data ostatniego wpisu w księdze 4.6.właściciel nieruchomości objętej księgą (pełna nazwa) 4.7.podstawa nabycia (w przypadku gdy Gmina nabyła własność od Skarbu Państwa również tytułów własności Skarbu Państwa do tych nieruchomości) 4.8.w przypadku nieruchomości powstałych w wyniku scalenia - tytułów własności oraz numerów geodezyjnych wszystkich nieruchomości, które zostały scalone, 4.9.data badania księgi 5.Z badania ksiąg wieczystych, o którym mowa w pkt. 3 należy podać informacje dotyczące znajdujących się w księdze pozostałych dokumentów potwierdzających własność w odniesieniu do działek odłączonych wraz z podaniem numeru księgi do jakiej zostały odłączone. Informacje te należy wpisać w tabelę C dostarczoną przez Zamawiającego. 6.Badanie ksiąg wieczystych założonych na osoby fizyczne w celu odnalezienia tytułów własności Skarbu Państwa lub Gminy Dąbrowa Górnicza oraz uzupełnienie tabeli D dostarczonej przez Zamawiającego 7.Sprawdzenie poprawności wpisów w księdze wieczystej (czy odpowiada aktualnemu oznaczeniu nieruchomości). 7.1.w przypadku braku geodezyjnego oznaczenia nieruchomości w dziale I księgi lub oznaczenia sprzed założenia ewidencji gruntów i budynków, dokonanie rozliczenia treści księgi oraz sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych. 7.2.w przypadku konieczności sprostowania oznaczenia nieruchomości w dziale I księgi wieczystej (np. podział działki, aktualizacja użytku, zmiana arkusza mapy, numeru działki, scalenia, wymiany itp.) - sporządzenie wyciągu wykazu zmian gruntowych . 8.Wypełnione tabele przekazać Zamawiającemu w wersji zarówno elektronicznej jak i papierowej. 9.Sporządzone wyciągi z wykazu zmian gruntowych dostarczyć w wersji papierowej w ilości szt. : 2. 10.Badanie ksiąg wieczystych, ustalenie i odszukanie tytułów własności w ewidencji gruntów i budynków oraz uzupełnienie wykazów przez Wykonawcę nastąpi każdorazowo na podstawie odrębnego polecenia pisemnego. 11.Termin realizacji przedmiotu umowy, wskazanego w poleceniu wykonawcy nastąpi w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania od Zamawiającego. 12.W przypadku polecenia obejmującego większą ilość ksiąg wieczystych bądź nieruchomości, termin realizacji prac zostanie uzgodniony pisemnie między Zamawiającym a Wykonawcą. Tabele od A do D stanowią załącznik nr 1 do projektu umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa i nie dokonuje opisu warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa i nie dokonuje opisu warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa i nie dokonuje opisu warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia), tj.: min. osoba posiadająca uprawnienia geodezyjne niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa i nie dokonuje opisu warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania); 2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); 3. zobowiązanie innych podmiotów, w szczególności pisemne, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, wymagane w przypadku gdy Wykonawca polega na ich zasobach na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski
w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, II piętro, pok. Nr 229, Wydział Gospodarki Nieruchomościami.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, II piętro, pok. Nr 231, Wydział Gospodarki Nieruchomościami.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie nie jest wspólfinasowane ze środków Unii Europejskiej.2. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie 8 SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie 9 SIWZ.4.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 9.2. SIWZ przez każdego z nich. 5.Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 9.1.2. SIWZ Wykonawcy składają wspólnie. Oświadczenie wymienione w pkt. 9.1.1. SIWZ, formularz ofertowy wymieniony w pkt. 9.3.1. SIWZ, winny być podpisane przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawców. 6.Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7.Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Zorganizowanie pikniku integracyjnego dla uczestników/uczestniczek projektu pn.: "Rodzina - dom budowany miłością III"
- Usługa serwisowa systemu Bright View
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Dąbrowie Górniczej oraz wykonywanie prac gospodarczo-konserwatorskich.
- Remonty pustostanów lokali mieszkalnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej w ramach zadania "Modernizacja pustostanów do przesiedleń" - II etap
- Modernizacja szatni szkolnej, wymiana instalacji hydrantowej, oświetlenia awaryjnego i głównego wyłącznika prądu w Szkole Podstawowej nr 12 w Dąbrowie Górniczej (...)
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników sieci IOB - zatrudnionych w ramach Personelu Projektu: Rady Sieci oraz Pracowników Merytorycznych w ramach Projektu
- świadczenie usług komunalnych.
- Wieloletnie zarządzanie oraz realizacja inwestycji budowlanych w komunalnym zasobie lokalowym Gminy Murowana Goślina.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.