eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa GórniczaBadanie ksiąg wieczystych, ewidencji gruntów i budynków oraz rozliczenie ksiąg wieczystych w celu regulacji stanów prawnych nieruchomości Skarbu Państwa i Gminy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-01

Dąbrowa Górnicza: Badanie ksiąg wieczystych, ewidencji gruntów i budynków oraz rozliczenie ksiąg wieczystych w celu regulacji stanów prawnych nieruchomości Skarbu Państwa i Gminy
Numer ogłoszenia: 191508 - 2010; data zamieszczenia: 01.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2956700, faks 032 2625032, 2956700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Badanie ksiąg wieczystych, ewidencji gruntów i budynków oraz rozliczenie ksiąg wieczystych w celu regulacji stanów prawnych nieruchomości Skarbu Państwa i Gminy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami), zwanej dalej Ustawą o wartości zamówienia poniżej 193.000,00 EUR. Przedmiotem zamówienia jest: 1.Ustalenie i odszukanie tytułów własności Gminy oraz w przypadku, gdy Gmina nabyła własność od Skarbu Państwa również tytułów własności Skarbu Państwa do tych nieruchomości, w ewidencji gruntów i budynków prowadzonej dla miasta Dąbrowa Górnicza oraz uzupełnienie tabeli A dostarczonej przez zamawiającego. 2.Uzupełnienie tabeli o której mowa w pkt.1 powinno obejmować: 2.1.W przypadku ustalenia numerów zmian z operatu ewidencji gruntów i odszukania dokumentów - wpisanie numerów zmian z operatu ewidencji gruntów, rodzaju dokumentu, organu, który go wydał, sygnaturę i datę wydania. 2.2.W przypadku ustalenia numerów zmian z operatu ewidencji gruntów i braku tytułów własności - wpisanie numerów zmian i skrótu b.d. (brak dokumentów) 2.3.W przypadku wykreślenia działek z pozycji rejestrowych osób fizycznych i przepisania ich do rejestru Skarbu Państwa bez numeru zmian w operacie ewidencji gruntów - wpisanie adnotacji brak numeru zmiany i skrótu b.d (brak dokumentów) 2.4.W przypadku ustalenia, że nieruchomości od założenia operatu ewidencji gruntów figurują w pozycji rejestrowej Skarb Państwa - wpisanie adnotacji od założenia ewidencji 2.5.Wpisanie daty ostatniej zmiany w ewidencji gruntów i budynków 2.6.Wpisanie daty sprawdzenia danych 3.Badanie ksiąg wieczystych w celu ustalenia i odszukania podstawy nabycia własności nieruchomości położonych na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza oraz uzupełnienie tabeli B dostarczonej przez Zamawiającego: 3.1.na rzecz Skarbu Państwa 3.2.na rzecz Gminy 3.3.w przypadku gdy Gmina nabyła własność od Skarbu Państwa również tytułów własności Skarbu Państwa do tych nieruchomości. 4.Uzupełnienie tabeli z badania księgi wieczystej, o której mowa w pkt 3 powinno obejmować : 4.1.numer księgi wieczystej 4.2.numery działek objętych księgą 4.3.powierzchnia badanej księgi 4.4.Ilość działek objętych księgą 4.5.data ostatniego wpisu w księdze 4.6.właściciel nieruchomości objętej księgą (pełna nazwa) 4.7.podstawa nabycia (w przypadku gdy Gmina nabyła własność od Skarbu Państwa również tytułów własności Skarbu Państwa do tych nieruchomości) 4.8.w przypadku nieruchomości powstałych w wyniku scalenia - tytułów własności oraz numerów geodezyjnych wszystkich nieruchomości, które zostały scalone, 4.9.data badania księgi 5.Z badania ksiąg wieczystych, o którym mowa w pkt. 3 należy podać informacje dotyczące znajdujących się w księdze pozostałych dokumentów potwierdzających własność w odniesieniu do działek odłączonych wraz z podaniem numeru księgi do jakiej zostały odłączone. Informacje te należy wpisać w tabelę C dostarczoną przez Zamawiającego. 6.Badanie ksiąg wieczystych założonych na osoby fizyczne w celu odnalezienia tytułów własności Skarbu Państwa lub Gminy Dąbrowa Górnicza oraz uzupełnienie tabeli D dostarczonej przez Zamawiającego 7.Sprawdzenie poprawności wpisów w księdze wieczystej (czy odpowiada aktualnemu oznaczeniu nieruchomości). 7.1.w przypadku braku geodezyjnego oznaczenia nieruchomości w dziale I księgi lub oznaczenia sprzed założenia ewidencji gruntów i budynków, dokonanie rozliczenia treści księgi oraz sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych. 7.2.w przypadku konieczności sprostowania oznaczenia nieruchomości w dziale I księgi wieczystej (np. podział działki, aktualizacja użytku, zmiana arkusza mapy, numeru działki, scalenia, wymiany itp.) - sporządzenie wyciągu wykazu zmian gruntowych . 8.Wypełnione tabele przekazać Zamawiającemu w wersji zarówno elektronicznej jak i papierowej. 9.Sporządzone wyciągi z wykazu zmian gruntowych dostarczyć w wersji papierowej w ilości szt. : 2. 10.Badanie ksiąg wieczystych, ustalenie i odszukanie tytułów własności w ewidencji gruntów i budynków oraz uzupełnienie wykazów przez Wykonawcę nastąpi każdorazowo na podstawie odrębnego polecenia pisemnego. 11.Termin realizacji przedmiotu umowy, wskazanego w poleceniu wykonawcy nastąpi w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania od Zamawiającego. 12.W przypadku polecenia obejmującego większą ilość ksiąg wieczystych bądź nieruchomości, termin realizacji prac zostanie uzgodniony pisemnie między Zamawiającym a Wykonawcą. Tabele od A do D stanowią załącznik nr 1 do projektu umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa i nie dokonuje opisu warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa i nie dokonuje opisu warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa i nie dokonuje opisu warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia), tj.: min. osoba posiadająca uprawnienia geodezyjne niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa i nie dokonuje opisu warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania); 2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); 3. zobowiązanie innych podmiotów, w szczególności pisemne, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, wymagane w przypadku gdy Wykonawca polega na ich zasobach na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, II piętro, pok. Nr 229, Wydział Gospodarki Nieruchomościami.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, II piętro, pok. Nr 231, Wydział Gospodarki Nieruchomościami.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie nie jest wspólfinasowane ze środków Unii Europejskiej.2. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie 8 SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie 9 SIWZ.4.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 9.2. SIWZ przez każdego z nich. 5.Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 9.1.2. SIWZ Wykonawcy składają wspólnie. Oświadczenie wymienione w pkt. 9.1.1. SIWZ, formularz ofertowy wymieniony w pkt. 9.3.1. SIWZ, winny być podpisane przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawców. 6.Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7.Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.