To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-08-18
Olsztyn: Świadczenie usług w zakresie okresowych przeglądów pogwarancyjnych zgodnych z zaleceniami producentów samochodów oraz napraw bieżących pojazdów eksploatowanych w 5 jednostkach Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego.
Numer ogłoszenia: 191503 - 2008; data zamieszczenia: 18.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 140703 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Partyzantów, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, fax 089 5225205.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie okresowych przeglądów pogwarancyjnych zgodnych z zaleceniami producentów samochodów oraz napraw bieżących pojazdów eksploatowanych w 5 jednostkach Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie okresowych przeglądów pogwarancyjnych zgodnych z zaleceniami producentów samochodów oraz napraw bieżących pojazdów eksploatowanych w 5 jednostkach Policji garnizonu warmińsko - mazurskiego. Przedmiot zamówienia został podzielony przez Zamawiającego na oddzielnych 5 zadań, obejmujących realizację przedmiotu zamówienia na potrzeby:Zadanie Nr 1 - Komendy Powiatowej Policji w Działdowie,Zadanie Nr 2 - Komendy Powiatowej Policji w Gołdapi,Zadanie Nr 3 - Komendy Powiatowej Policji w Nowym Mieście Lubawskim,Zadanie Nr 4 - Komendy Powiatowej Policji w Piszu,Zadanie Nr 5 - Komendy Powiatowej Policji w Węgorzewie.Naprawy będą się odbywać sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego.Po przyjęciu pojazdu do naprawy, Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym zakres prac do wykonania, czas naprawy, i szczegółowy koszt naprawy.Wszystkie prace związane z naprawą, będą wykonywane przez Wykonawcę na podstawie odpłatnego zlecenia udzielonego przez Zamawiającego przy czym wartość napraw nie może przekroczyć kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na naprawę pojazdów, będącej w jego dyspozycji wynikającej z przeznaczonych środków finansowych na rok 2008.Części i materiały wymieniane, które zabezpiecza Wykonawca, muszą być nowe z atestem producenta. Koszty wymienionych części pokrywa Zamawiający.Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej sześciomiesięczną gwarancję na wykonaną usługę i co najmniej sześciomiesięczną gwarancję na wymienione części.Rozliczenie pracy za naprawę będzie na podstawie 1 rbh (zaproponowanej przez wykonawcę) oraz ilości godzin przeznaczonych na naprawę danego pojazdu.Stawka 1 rbh obejmuje koszty: demontażu i montażu urządzeń, oraz materiałów własnych użytych do naprawy.Naliczenia pracochłonności (w rbh) czynności naprawczych muszą być dokonywane w oparciu o programy naprawcze Audatex lub Eurotax. Dostawa i odbiór pojazdów do warsztatu Wykonawcy będzie na koszt Zamawiającego.Żadna z części zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania, lecz każde zadanie musi być kompletne, to znaczy obejmować naprawy i przeglądy wszystkich wymienionych w zadaniu samochodów. Zamawiający będzie realizował usługi, stanowiące przedmiot zamówienia w formie zamówień cząstkowych, zgodnie z bieżącymi potrzebami Policji.Przewidywany zakres usług z podziałem na części zamówienia (zadania) określony został w SIWZ. Określenie przez Zamawiającego ilości przewidywanych usług nie może być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy w razie mniejszej liczby zleceń w trakcie realizacji umowy.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za pojazdy przekazane do naprawy od momentu ich przejęcia do odbioru przez Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.11.21.00 - Usługi w zakresie napraw samochodów Kod CPV wg słownika 2008: 50.11.21.00 - Usługi w zakresie napraw samochodów .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 29300 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: KPP Działdowo.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Mechaniki Pojazdowej S.C., A.J. Sarnowska, Z.J. Pleńkowski, ul. Rzemieślnicza 3, 13-200 Działdowo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 29 300,00
- Oferta z najniższą ceną: 29 300,00 / oferta z najwyższą ceną: 29 300,00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawy środków czystości i higieny
- Modernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Olsztynie
- Dostawa systemu produkcji wideo z panelem sterowania (Vizrt TriCaster TC410 Plus i Vizrt TriCaster Flex) na potrzeby jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Usługa tłumaczeń języka migowego w formie stacjonarnej w ramach wsparcia dydaktycznego studentów Głuchych i Słabosłyszących Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
- Sukcesywny zakup paliw ciekłych oraz paliwa gazowego w systemie bezgotówkowym na podst. kart flotowych do pojazdów i urządzeń jedn. organ. powiatu olsztyńskiego oraz powiatowych osób prawnych w 2026 r
- Usługa tłumaczeń języka migowego w formie online w ramach wsparcia dydaktycznego studentów Głuchych i Słabosłyszących Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa samochodów służbowych, ciągników, przyczep i sprzętu do utrzymania dróg wraz z częściami w RDW Sokółka z podziałem na zadania: Zadanie I - naprawa samochodów, Zadanie II - naprawa sprzętu.
- Usługi serwisowe oraz naprawa samochodów służbowych użytkowanych w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu i podległych jednostkach na terenie woj. wielkopolskiego
- remonty pojazdów i innego sprzętu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





