eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynŚwiadczenie usług w zakresie okresowych przeglądów pogwarancyjnych zgodnych z zaleceniami producentów samochodów oraz napraw bieżących pojazdów eksploatowanych w 5 jednostkach Policji garnizonu warmińsko - mazurskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-25

Olsztyn: Świadczenie usług w zakresie okresowych przeglądów pogwarancyjnych zgodnych z zaleceniami producentów samochodów oraz napraw bieżących pojazdów eksploatowanych w 5 jednostkach Policji garnizonu warmińsko - mazurskiego
Numer ogłoszenia: 140703 - 2008; data zamieszczenia: 25.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Partyzantów 6/8, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, fax 089 5225205.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie okresowych przeglądów pogwarancyjnych zgodnych z zaleceniami producentów samochodów oraz napraw bieżących pojazdów eksploatowanych w 5 jednostkach Policji garnizonu warmińsko - mazurskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie okresowych przeglądów pogwarancyjnych zgodnych z zaleceniami producentów samochodów oraz napraw bieżących pojazdów eksploatowanych w 5 jednostkach Policji garnizonu warmińsko - mazurskiego. Przedmiot zamówienia został podzielony przez Zamawiającego na oddzielnych 5 zadań, obejmujących realizację przedmiotu zamówienia na potrzeby: Zadanie Nr 1 - Komendy Powiatowej Policji w Działdowie,Zadanie Nr 2 - Komendy Powiatowej Policji w Gołdapi, Zadanie Nr 3 - Komendy Powiatowej Policji w Nowym Mieście Lubawskim, Zadanie Nr 4 - Komendy Powiatowej Policji w Piszu, Zadanie Nr 5 - Komendy Powiatowej Policji w Węgorzewie. Naprawy będą się odbywać sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego. Po przyjęciu pojazdu do naprawy, Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym zakres prac do wykonania, czas naprawy, i szczegółowy koszt naprawy. Wszystkie prace związane z naprawą, będą wykonywane przez Wykonawcę na podstawie odpłatnego zlecenia udzielonego przez Zamawiającego przy czym wartość napraw nie może przekroczyć kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na naprawę pojazdów, będącej w jego dyspozycji wynikającej z przeznaczonych środków finansowych na rok 2008. Części i materiały wymieniane, które zabezpiecza Wykonawca, muszą być nowe z atestem producenta. Koszty wymienionych części pokrywa Zamawiający. Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej sześciomiesięczną gwarancję na wykonaną usługę i co najmniej sześciomiesięczną gwarancję na wymienione części. Rozliczenie pracy za naprawę będzie na podstawie 1 rbh (zaproponowanej przez wykonawcę) oraz ilości godzin przeznaczonych na naprawę danego pojazdu. Stawka 1 rbh obejmuje koszty: demontażu i montażu urządzeń, oraz materiałów własnych użytych do naprawy. Naliczenia pracochłonności (w rbh) czynności naprawczych muszą być dokonywane w oparciu o programy naprawcze Audatex lub Eurotax. Wykonawca akceptuje fakt, iż ilości samochodów jak i marek wyszczególnionych w pkt 3.3 SIWZ są ilościami planowanymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ich zmniejszenia w stosunku do ilości i wartości usług przyjętych w umowie, w sytuacjach uzasadnionych ważnymi powodami a w szczególności restrukturyzacją sił zbrojnych. Zamawiający nie ponosi konsekwencji finansowych zmniejszenia ilości usług przyjętych w umowie. Dostawa i odbiór pojazdów do warsztatu Wykonawcy będzie na koszt Zamawiającego. Żadna z części zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania, lecz każde zadanie musi być kompletne, to znaczy obejmować naprawy i przeglądy wszystkich wymienionych w zadaniu samochodów. Zamawiający będzie realizował usługi, stanowiące przedmiot zamówienia w formie zamówień cząstkowych, zgodnie z bieżącymi potrzebami Policji. Przewidywany zakres usług z podziałem na części zamówienia (zadania) określony został w SIWZ. Określenie przez Zamawiającego ilości przewidywanych usług nie może być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy w razie mniejszej liczby zleceń w trakcie realizacji umowy. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest posiadanie przez Wykonawcę warsztatu, który będzie: a)zlokalizowany w granicach administracyjnych miasta lub w odległości do 5 km od granic administracyjnych miasta, w którym znajduje się siedziba jednostki Policji odpowiednio dla danego zadania; b)wyposażonym w stanowisko diagnostyczne do sprawdzenia układu hamulcowego, kierowniczego, oświetlenia oraz zawieszenia; c) wyposażonym w stanowisko do wykonywania diagnostyki komputerowej silnika oraz układów elektronicznych; d) wykonywał kompleksowe usługi w zakresie napraw mechanicznych i napraw elektrycznych; e) dysponował osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj. wykazał się stałym zatrudnieniem co najmniej 1 osoby posiadającej co najmniej 2 letnie doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem niniejszego zamówienia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za pojazdy przekazane do naprawy od momentu ich przejęcia do odbioru przez Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.11.21.00 - Usługi w zakresie napraw samochodów Kod CPV wg słownika 2008: 50.11.21.00 - Usługi w zakresie napraw samochodów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium w postępowaniu.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp, w tym posiadają zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie przedmiotu; 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym dysponują warsztatem opisanym w pkt. 3.19 SIWZ; 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 1 Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą i potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. 2. w celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 1 Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty przetargowej koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem. 3. w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w pkt. 2 Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty Oświadczenie Nr 2, że Wykonawca dysponuje warsztatem: a)zlokalizowany w granicach administracyjnych miasta lub w odległości do 5 km od granic administracyjnych miasta, w którym znajduje się siedziba jednostki Policji odpowiednio dla danego zadania; b) wyposażonym w stanowisko diagnostyczne do sprawdzenia układu hamulcowego, kierowniczego, oświetlenia oraz zawieszenia; c) wyposażonym w stanowisko do wykonywania diagnostyki komputerowej silnika oraz układów elektronicznych (Załącznik nr 3 do SIWZ). 4. w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w pkt. 2 Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty, wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w zakresie napraw mechanicznych, elektrycznych ( Załącznik nr 4 do SIWZ). 5. w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w pkt. 3 Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, aktualny na dzień składania ofert, wraz z pisemnym zobowiązaniem do uaktualnienia ubezpieczenia na okres realizacji przedmiotowego zamówienia i dostarczenia jego kopii Zamawiającemu w terminie do 3 dni przed upływem tego terminu. 6. w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w pkt. 1 - pkt. 4, Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty Oświadczenie Nr 1, określone w art. 44 ustawy P.z.p. - zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, wtedy zobowiązani są załączyć do oferty dokument (pismo, oświadczenie) wskazujący ustanowionego pełnomocnika (lidera) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy również spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne - zamiast tego dokumentu może być załączona umowa spółki). Dokument ten musi być wystawiony zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisany przez prawnie upoważnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Do dnia podpisania umowy z Zamawiającym podmioty występujące wspólnie, których oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, muszą podpisać umowę o współdziałaniu podmiotu wspólnego (dla spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne może to być umowa spółki cywilnej). Umowa nie może być zawarta na czas krótszy, niż okres realizacji umowy z Zamawiającym. Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest złożyć dokumenty, określone w pkt. 1, 2 i 6. Pozostałe dokumenty muszą wskazywać na wspólne spełnienie wymagań SIWZ. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane podmiotu wspólnego, a nie dane pełnomocnika (lidera). Zgodnie z art. 141 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji Sekcja Zamówień Publicznych ul. Partyzantów 6-8, 10-521 Olsztyn fax 089 522-52-05.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2008 godzina 13:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji Wydział Zaopatrzenia i Inwestycji (Sekretariat) ul. Pstrowskiego 3, 10-049 Olsztyn.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KPP w Działdowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie okresowych przeglądów pogwarancyjnych zgodnych z zaleceniami producentów samochodów oraz napraw bieżących pojazdów eksploatowanych w Komendzie Powiatowej Policji w Działdowie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KPP w Gołdapi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie okresowych przeglądów pogwarancyjnych zgodnych z zaleceniami producentów samochodów oraz napraw bieżących pojazdów eksploatowanych w Komendzie Powiatowej Policji w Gołdapi..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KPP w Nowym Mieście Lubawskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie okresowych przeglądów pogwarancyjnych zgodnych z zaleceniami producentów samochodów oraz napraw bieżących pojazdów eksploatowanych w Komendzie Powiatowej Policji w Nowym Mieście Lubawskim..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: KPP w Piszu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie okresowych przeglądów pogwarancyjnych zgodnych z zaleceniami producentów samochodów oraz napraw bieżących pojazdów eksploatowanych w Komendzie Powiatowej Policji w Piszu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: KPP w Węgorzewie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie okresowych przeglądów pogwarancyjnych zgodnych z zaleceniami producentów samochodów oraz napraw bieżących pojazdów eksploatowanych w Komendzie Powiatowej Policji w Węgorzewie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.