eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubliniec › Dostawa części, akcesoriów i filtrów do pojazdów samochodowych dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 - nr sprawy 32/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-29

Lubliniec: Dostawa części, akcesoriów i filtrów do pojazdów samochodowych dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 - nr sprawy 32/2009
Numer ogłoszenia: 191317 - 2009; data zamieszczenia: 29.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 4101 , ul. Sobieskiego 35, 42-703 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3520518, faks 034 3520380.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psk.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JEDNOSTKA WOJSKOWA - OBRONA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części, akcesoriów i filtrów do pojazdów samochodowych dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 - nr sprawy 32/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części, akcesoriów i filtrów do pojazdów samochodowych dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 z podziałem na 4 zadania. 1). Zadanie nr 1 - Dostawa części do pojazdów samochodowych typu Tarpan, Honker, Lublin dla Jednostki Wojskowej Nr 4101. 2). Zadanie nr 2 - Dostawa filtrów wlotu oleju, paliwa i powietrza dla Jednostki Wojskowej Nr 4101. 3). Zadanie nr 3 - Dostawa części do pojazdów samochodowych typu Star dla Jednostki Wojskowej Nr 4101. 4). Zadanie nr 4 - Dostawa akcesoriów do pojazdów samochodowych dla Jednostki Wojskowej Nr 4101..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich 42.91.30.00 - Filtry wlotu oleju, paliwa i powietrza .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Postępowanie będzie prowadzone bez obowiązku wniesienia wadium art. 45.2 ustawy Prawa zamówień publicznych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) i pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania, złożą pisemne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik Nr 2 do SIWZ); oraz 5) złożą formularz ofertowy (Załącznik Nr 1 do SIWZ) wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami; 6) spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz potwierdzą, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego; 2. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej i przewidzianej zamówieniem działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 1) przedmiot zamówienia znajduje się w zakresie jego działalności, a zakres ten wynika z aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik do SIWZ; 2) podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik do SIWZ; 3) podpisany przez Wykonawcę Projekt umowy - Załącznik do SIWZ; 4) wypełniony i podpisany ofertowy formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - Zadanie nr 1 - Załącznik do SIWZ; 5) wypełniony i podpisany ofertowy formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - Zadanie nr 2 - Załącznik do SIWZ; 6) wypełniony i podpisany ofertowy formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - Zadanie nr 3 - Załącznik do SIWZ; 7) wypełniony i podpisany ofertowy formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - Zadanie nr 4 - Załącznik do SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psk.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 4101 Lubliniec, ul. Sobieskiego 35, budynek sztabu - kancelaria 201 (g.8.00 -15.00), tel. 034/35 20 450 lub po przesłaniu pisemnego wniosku na nr faksu 034/35 20 380.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 4101 Lubliniec, ul. Sobieskiego 35, budynek sztabu - kancelaria 201 (g.8.00 -15.00), tel. 034/35 20 450 lub po przesłaniu pisemnego wniosku na nr faksu 034/35 20 380.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Dostawa części do pojazdów samochodowych typu Tarpan, Honker, Lublin dla Jednostki Wojskowej Nr 4101.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części do pojazdów samochodowych typu Tarpan, Honker, Lublin dla Jednostki Wojskowej Nr 4101.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Dostawa filtrów wlotu oleju, paliwa i powietrza dla Jednostki Wojskowej Nr 4101.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa filtrów wlotu oleju, paliwa i powietrza dla Jednostki Wojskowej Nr 4101.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.30.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Dostawa części do pojazdów samochodowych typu Star dla Jednostki Wojskowej Nr 4101.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części do pojazdów samochodowych typu Star dla Jednostki Wojskowej Nr 4101.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Dostawa akcesoriów do pojazdów samochodowych dla Jednostki Wojskowej Nr 4101.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do pojazdów samochodowych dla Jednostki Wojskowej Nr 4101.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.