eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-ZdrójDostawa do siedziby zamawiającego samochodu ciężarowego do odbioru odpadów selektywnych, fabrycznie nowego (rok produkcji 2014)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-05

Busko-Zdrój: Dostawa do siedziby zamawiającego samochodu ciężarowego do odbioru odpadów selektywnych, fabrycznie nowego (rok produkcji 2014)
Numer ogłoszenia: 190185 - 2014; data zamieszczenia: 05.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Łagiewnicka 25, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3782477, faks 041 3784944.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgkbusko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spólka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do siedziby zamawiającego samochodu ciężarowego do odbioru odpadów selektywnych, fabrycznie nowego (rok produkcji 2014).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby zamawiającego samochodu ciężarowego do odbioru odpadów selektywnych, fabrycznie nowego (rok produkcji 2014) o następujących parametrach technicznych:silnik poj. skokowa 2500 - 3500 cm3,silnik Diesel 4-ro cylindrowy, rzędowy, 16-zaworowy,wymagana norma czystości spalin min. EURO 5 plus,moc maksymalna 90 - 150 kW,układ jezdny: 4x2, napęd na tylną oś,dopuszczalna masa całkowita 6000 - 8000 kg,konstrukcja ramowa,skrzynia biegów mechaniczna, hamulce tarczowe obu osi (funkcje wspomagające prowadzenie pojazdu),kabina 3 miejscowa (kierowca + 2),nadwozie zabezpieczone antykorozyjnie,regulowany fotel kierowcy podwójny fotel pasażera,zewnętrzne lusterka szerokokątne, elektrycznie sterowane i podgrzewane,elektrycznie sterowane szyby boczne,komputer pokładowy,tachograf cyfrowy,regulowana kolumna kierownicy,immobiliser fabryczny,podgrzewany filtr paliwa wspomaganie układu kierowniczego,poziomowanie świateł,akumulator 12V - ( 100Ah - 120Ah), alternator wzmocniony (130A - 150A),centralny zamek ze zdalnym sterowaniem,długość zabudowy zewnętrznej min. 6000 mm,szerokość zewnętrzna max. 2300 mm,burty boczne aluminiowe min. 400 mm dwustronne,konstrukcja skrzyni ład. z profili stalowych ocynkowana i pomalowana,przednia ściana do wysokości kabiny, powyżej burty,wykonana z siatki stalowej,słupki boczne demontowane,listwy boczne przeciwnajazdowe,światła obrysowe,skrzynka narzędziowa,światła gabarytowe boczne i górne,światła ostrzegawcze (kogut z tyłu),owiewka dachowa + belka ostrzegawcza (z nazwą firmy zamawiającego),dach i boki częściowo zabezpieczone opończą, drzwi boczne - 4 szt.,drzwi tylne załadunkowo-rozładunkowe otwierane z wykorzystaniem siłowników gazowych pod kątem 90 stopni,stopień umożliwiający swobodne wejście do zabudowy 2szt.,wewnętrzne kieszenie na drzwiach załad. -rozład. do przechowywania worków do zbiórki odpadów selekt.,zabudowa zabezpieczona antykorozyjnie i pomalowana proszkowo,koła podwójne na tylnej osi: 225/75 R16, pełnowymiarowe koło zapasowe.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Obligatoryjne i wiążące jest wykazanie w podanym wyżej okresie co najmniej jednej dostawy (czyli o wartości co najmniej 200 000 zł brutto)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty określające markę, model, i wszystkie parametry techniczno - użytkowe oferowanego pojazdu wg wzoru załącznik nr 1 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadku wystąpienia nieistotnych zmian tj. zmian, które nie mają wpływu na tzw. konieczne warunki Umowy. Zmiana wartości przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadkach urzędowych zmian w obowiązujących przepisach, podatkowych, w tym zmiany podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgkbusko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.,ul. Łagiewnicka 25 28-100 Busko-Zdrój, pok. nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2014 godzina 11:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.,ul. Łagiewnicka 25 28-100 Busko-Zdrój, Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.