To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-01-28
Chojnice: dostawa artykułów biurowych- papierniczych, piśmiennych i druków oraz materiałów kreślarskich.
Numer ogłoszenia: 19004 - 2008; data zamieszczenia: 28.01.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 255642 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Chojnicach, ul. 31 Stycznia, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3966500, 3966533, fax 052 3966503.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa artykułów biurowych- papierniczych, piśmiennych i druków oraz materiałów kreślarskich..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa: A/ artykułów biurowych- papierniczych, piśmiennych i druków - część I oraz B/ materiałów kreślarskich - część II . Szczegółowy wykaz oraz planowane ilości zamawianych materiałów zostały określone w załączniku nr 6 i 6 A do siwz. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie od daty podpisania umowy do 31.12.2008r. na zamówienie Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.00.00.00 - Różnego rodzaju masa papiernicza, papier i wyroby z papieru Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Oryginalny kod CPV: 22.90.00.00 - Różne druki Kod CPV wg słownika 2008: 22.90.00.00 - Różne druki Oryginalny kod CPV: 25.24.72.10 - Przyrządy kreślarskie z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.23.00 - Przybory do rysowania .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 48150,45 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: dostawa artykułów biurowych- papierniczych, piśmiennych i druków.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H. HERGARD, ul. Składowa 6, 89-620 Chojnice, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 37372,37
- Oferta z najniższą ceną: 37372,37 / oferta z najwyższą ceną: 37372,37
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: dostawa artykułów biurowych- materiałów kreślarskich..
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H. HEGARD, ul. Składowa 6, 89-620 Chojnice, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 10246,02
- Oferta z najniższą ceną: 10246,02 / oferta z najwyższą ceną: 10246,02
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CHOJNIC
- DOSTAWA SPRZĘTU DO ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII
- Dostawa zasilaczy awaryjnych (UPS) do serwerowni.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 10 - RDF, wytworzonych z materiału posortowniczego z odpadów selektywnie zbieranych
więcej: przetargi w Chojnicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie materiałów dydaktycznych wraz z dostawą materiałów biurowych, eksploatacyjnych i promocyjnych w ramach przedsięwzięcia pn. "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania BCU"
- Dostawa i montaż wyposażenia dla szkół podstawowych w gminie Międzyrzecz w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Międzyrzecz"
- Dostawa teczek aktowych wiązanych wraz z transportem i rozładunkiem dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa sukcesywna dyplomów, druków, teczek na dyplomy objętych katalogiem MNiSZW i Uchwałami Senatu UP w Lublinie oraz teczek akt osobowych na lata 2026 - 2028, z podziałem na 2 części.
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim w 2026 r.
- Dostawa artykułów spożywczych, środków czystości, chemii basenowej oraz artykułów biurowych do Miejskiego Zespołu Szkół w Wysokiem Mazowieckiem.
więcej: Różne druki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





