Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-12
Brusy: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w gminie Brusy
Numer ogłoszenia: 189518 - 2009; data zamieszczenia: 12.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brusy , ul. Na Zaborach 1, 89-632 Brusy, woj. pomorskie, tel. (052) 3969302, faks (052) 3969303.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.brusy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w gminie Brusy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: a)dokonanie uzgodnienia lokalizacji obiektu oczyszczalni i terenu budowy z właścicielami i użytkownikami poszczególnych nieruchomości - wymagana wizytacja w terenie; b)wykonanie niezbędnych badań lokalnych warunków gruntowo-wodnych oraz przygotowanie niezbędnych dokumentów, wymaganych do zgłoszenia rozpoczęcia robót właściwemu organowi tj. Starostwu Powiatowemu w Chojnicach. c)wykonanie przydomowych oczyszczalni ścieków w ilości 23 sztuki z kanalizacją ścieków surowych wraz z drenażem rozsączającym; d)rozruch oczyszczalni, sporządzenie instrukcji eksploatacji dla każdej przydomowej oczyszczalni oraz przeszkolenie użytkownika dotyczące jej obsługi i eksploatacji; e)wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej - inwentaryzacja..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (Słownie: dziesięć tysięcy złotych ). 2.W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem do dnia 3 lipca 2009 r. do godz. 11.00 na konto Urzędu Miejskiego w Brusach: Bank Spółdzielczy w Koronowie Oddz. w Brusach 59 8144 0005 2005 0500 1267 0002 z adnotacją: Wadium nr sprawy ZP 341-10_09 (decyduje data uznania wpłaty na koncie zamawiającego). Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 4.W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument wadium należy dołączyć do oferty. 5.Wadium w przypadku wykonawców działających wspólnie może być wniesione przez jednego z wykonawców - pełnomocnika, z zaznaczeniem że jest przez niego wnoszone w imieniu wykonawcy. 6.Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać w swej treści: a)nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby Wykonawca: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. b)dokładne określenie przedmiotu postępowania, c)kwotę zobowiązania, d)termin ważności, e)klauzule dodatkowe np. nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu. 7.Pozostałe formy wniesienia wadium winny zawierać wszystkie elementy wynikające z odnośnych i obowiązujących przepisówIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, tj. zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 20 przydomowych oczyszczalni ścieków, 3)Dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj. osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia muszą posiadać uprawnienia budowlane instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz uprawnienia budowlane instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5)Nie podlegają wykluczeniu w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą złożyć następujące dokumenty: 1)Oświadczenie na formularzu o spełnianiu wymagań z art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2)Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, a także dokumenty od inwestorów potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie 3)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 4)Dokument stwierdzający, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają: - uprawnienia budowlane instalacyjne do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych; - uprawnienia budowlane instalacyjne do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych. 5)Zaświadczenie o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa osób posiadających wyżej wymagane uprawnienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brusy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Brusach, ul. Na Zaborach 1, 89-632 Brusy, pok. 35.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Brusach, ul. Na Zaborach 1, 89-632 Brusy, pok. 24.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI BRUSY
- Dostawa oleju opałowego w 2026 r.
- Świadczenie usług cateringowych dla osób uczęszczających do placówek Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brusach
więcej: przetargi BRUSY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Nasielsk
- Rozbudowa węzła integracyjnego w Redzie o parking P&R oraz parking dla rowerów w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej (grawitacyjnej i tłocznej) wraz infrastrukturą towarzyszącą i obiektami technicznymi w miejscowości Paszowa
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Samsieczynek, Gmina Mrocza
- UTRZYMANIE SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA
- "Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów w miejscowości Młynne, gmina Limanowa"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





