eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskRemont dachu na budynku mieszkalnym przy ulicy Wielickiej nr 2 w Słupsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-27

Słupsk: Remont dachu na budynku mieszkalnym przy ulicy Wielickiej nr 2 w Słupsku
Numer ogłoszenia: 189433 - 2009; data zamieszczenia: 27.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku , ul. Tuwima 4, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. (059) 842 82 93, faks (059) 842 80 48.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgm.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zarządca nieruchomości.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu na budynku mieszkalnym przy ulicy Wielickiej nr 2 w Słupsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie remontu gruntownego dachu wraz z przemurowaniem kominów na budynku mieszkalnym przy ul. Wielickiej nr 2 w Słupsku. 1.1. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45.26.00.00-7 2. Zakres robót obejmuje między innymi: - przemurowanie kominów ponad dachem z cegły klinkierowej (czerwonej) pełnej klasy min. 350, - rozbiórkę starego pokrycia z blachy nie nadającej się do użytku (ca 449,35m2) zerwanie starych łat, rozebranie starych obróbek blacharskich, - impregnację grzybobójczą krokwi poprzez dwustronne smarowanie preparatami solowymi, - wypoziomowanie krokwi, - ułożenie izolacji przeciwwilgociowej z membrany dachowej wysokoparoprzepuszczalnej np. Delta Vent N lub inny odpowiednik o nie gorszych parametrach techniczno-jakościowych - przyklejenie wzdłuż krokwi taśmy uszczelniającej (pod kontrłaty) i przybicie kontrłat 25x50mm, - ołacenie połaci dachu łatami iglastymi o przekroju 60x40mm (łaty i kontrłaty muszą być impregnowane w kolorze) - wymianę rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich na rynny, rury spustowe i obróbki z blachy powlekanej, (przy montażu nowych rynien należy uwzględnić odciągi do rynien w ilości 1 szt/mb). - pokrycie dachu blachodachówką z zastosowaniem akcesoriów systemowych takich jak: gąsiory systemowe, wsporniki łat kalenicowych, taśma uszczelniająca pod kontrłaty, taśma uszczelniająco-wentylacyjna pod gąsiory, zastosowanie gąbki uszczelniającej pod blachodachówkę dachówkę przy połączeniu obróbek blacharskich z dachówką przy kominach i koszach, uszczelnienie obróbek blacharskich masą uszczelniającą staleplastyczną (silikonem dekarskim), - zamontowanie systemowych ław i stopni kominiarskich oraz płotków przeciwśnieżnych, - wymianę starych wyłazów dachowych na wyłazy systemowe o wym. nie mniejszych niż 45x78cm np. typu Roto Lukarno lub inny podobny odpowiednik o nie gorszych parametrach, - ustawienie i rozbiórkę rusztowań rurowych oraz rusztowań przy kominach - wywóz i utylizację gruzu uporządkowanie i przywrócenie terenu (placu budowy) do stanu pierwotnego - organizację i zabezpieczenie placu budowy. 2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienie wadium w wysokości 1000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 1 -3 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. a) prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004r. Nr 173, poz.1808 z póżn. zm.) 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonywania robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: a) wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną dot. remontu lub wykonania pokrycia dachowego z dachówki lub blachodachówki o wartości nie mniejszej niż 60.000 zł lub minimum 2 dwie mniejsze roboty budowlane dot. remontu lub wykonania pokrycia dachowego z dachówki lub blachodachówki o łącznej wartości nie mniejszej niż 100% ceny brutto z VAT zadeklarowanej w ofercie, Wykazane zamówienie zostanie uznane, jeżeli będzie poparte dokumentami (np. referencjami) potwierdzającymi , że roboty zostały wykonane z należytą starannościąb) 3) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) dysponuje co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi w zakresie przedmiotu zamówienia wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, 4) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: a) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100.000 zł b) zaoferuje termin płatności za wykonane roboty nie krótszy niż 30 dni od daty złożenia faktury, 5) udzieli gwarancji na wykonane roboty na okres co najmniej 36 miesięcy . 2. Warunki o których mowa w pkt. 1 p.pkt, 1 i p.pkt 4a muszą być spełnione oddzielnie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pozostałe warunki i wymagania mogą być spełnione łącznie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty sporządzonej w oparciu o Formularz oferty, stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wyszczególnione poniżej: 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda przedłożenia w załączeniu do oferty oświadczeń i dokumentów w postaci: a) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy oraz oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożone w trybie art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzone wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 3 SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. c) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenyt składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wskazanych w rozdz. VI. pkt 2 p.pkt b) i p.pkt c) składa dokumenty zgodne z treścią § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda przedłożenia w załączeniu do oferty: a) wykazu robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. wykaz składają ci z wykonawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzają spełnienie warunku. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. b) dokumentów potwierdzających, że roboty, o których mowa w p.pkt a) zostały wykonane z należytą starannością np. referencje . W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składają ci z wykonawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzali spełnienie warunku wynikającego z p.pkt c). c) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 5 SIWZ Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia uprawniające do kierowania robotami i posiadającą aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz.. d) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w p.pkt c), wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował, e) dokumenty potwierdzające, że osoby, o których mowa w p.pkt c) posiadają wymagane kwalifikacje i doświadczenie tj. należy dołączyć: - kserokopię wymaganych uprawnień budowlanych osoby wskazanej do kierowania robotami, - zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda przedłożenia w załączeniu do oferty: a) polisy OC, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100.000zł W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 5. Informację na temat części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć dla podwykonawców - zamieszczone w pkt VIII formularza oferty. 6. Kalkulację ceny - kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej wg układu określonego w przedmiarze robót, 7. Dokumenty potwierdzające parametry techniczno-jakościowe nw materiałów: a) dokument potwierdzający parametry techniczne oferowanej membrany dachowej, b) Aprobatę Techniczną lub deklarację zgodności z PN na oferowaną blachodachówkę, c) Atesty higieniczne PZH na blachodachówkę, system rynnowy i membranę dachową.. 8. Dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 9. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa (potwierdzenie notarialne) lub pełnomocnictwo w oryginale. 10. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgm.slupsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 76-200 Słupsk ul. Tuwima 4 pok. nr 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie PGM Sp. z o.o. ul. Tuwima 4 - pokój nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.