Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-12
Nowa Sól: Remont dachu w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Nowej Soli przy ul. Boh. Getta 7 - etap II oraz pomieszczeń klas i piwnic
Numer ogłoszenia: 189402 - 2009; data zamieszczenia: 12.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosolski , ul. Moniuszki 3B, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 4586800, faks 068 4586831.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy-jednostka organizacyjna Powiatu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Nowej Soli przy ul. Boh. Getta 7 - etap II oraz pomieszczeń klas i piwnic.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie jest równa i nie przekracza kwoty określonej na podstawie przepisu art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.Przedmiotem zamówienia jest remont dachu - etap II - od strony elewacji wschodniej, remont klas i pomieszczeń piwnicznych budynku przy ul. Boh. Getta 7 w Nowej Soli w podziale na zadania. 1.1Ogólny opis budynku 1.1.Obiekt wpisany jest do rejestru zabytków pod numerem 2232, decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 11.05.1976r., zlokalizowany na terenie zespołu urbanistycznego miasta Nowa Sól, wpisanego do rejestru zabytków pod nr 2203 decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 04.05.1976r. 1.2.Dwukondygnacyjny budynek przy ul. Bohaterów Getta nr 7 w Nowej Soli pełni funkcję szkolno-wychowawczą. Budynek podpiwniczony z dwuspadowym dachem krytym dachówką karpiówką kładziona podwójnie, zrealizowany w technologii tradycyjnej. Ściany murowane, stropy drewniane belkowe, więźba dachowa drewniana. Budynek posiada przyłącza: elektryczne, wod.- kan. i gazowe. 2. Informacje dodatkowe: 2.1.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z częściami opisowymi do projektu budowlanego, projektem technicznym, opisem przedmiotu zamówienia, kosztorysem ofertowym. 2.2. Wykonawca może zaoferować materiały w pełni równoważne do określonych w przedmiarach i dokumentacji projektowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania Zamawiającego, nawiązują swoim rozwiązaniem i nie odbiegają od jakości materiałów już użytych, posiadają takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe. Zobowiązuje się Wykonawcę do zachowania jednolitości formy i wyglądu z materiałami użytymi w etapie I. 2.3.Wykonawca przed rozpoczęciem robót winien zawrzeć odrębną umowę z Zamawiającym na pobór wody i energii elektrycznej na cele budowy. 2. 4.Na całość wykonanych prac Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji, licząc od dnia odbioru technicznego. Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwa zadania Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych tj. na zadanie nr 1 lub zadanie nr 2.Nie dopuszcza się ofert częściowych w obrębie jednego zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na zadanie nr 1 i zadanie nr 2. Zadanie nr 1 - remont dachu- etap II - od strony elewacji wschodniej 1.Zakres zadania nr 1 obejmuje wykonanie remontu części dachu tj. od strony elewacji wschodniej o pow. ok. 205,00m2.Remont dachu odbywa się etapami, w związku z powyższym wskazana jest wizja lokalna. 2.W zakres etapu II, które jest przedmiotem niniejszego zadania wchodzą m.in.: 2.1.roboty rozbiórkowe pokrycia dachu, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych 2.2.roboty remontowe i renowacyjne pokrycia dachu : 2.2.1.wymianan łacenia 2.2.2.folia wstępnego krycia 2.2.3.pokrycie dachówką ceramiczną karpiówką w koronkę( dachówka karpiówka klasyczna+ dachówka karpiówka wieżowa) 2.2.4.przełożenie gąsiorów (klasycznych + wieżowych), obróbki blacharskie murków, rynny i rury spustowe 2.2.5.okna dachowe ( takie jak na połaci zachodniej) 2.3. instalacja odgromowa 2.3.1.demontaż i montaż wsporników, przewodów uziemniających i odgromowych i innych, 2.3.2.pomiar instalacji odgromowej 2.4.wywóz gruzu, składowanie i utylizację. 3. Zakres robót do wykonania zadania nr 1 określony jest szczegółowo w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji, którego integralną część stanowią: a)kosztorys ofertowy obejmujący szczegółowy zakres robót dla zadania nr 1; b)projekt budowlany opracowany przez Pracownię Projektową w Nowej Soli przy ul. 9 Maja 14, zatwierdzony decyzją pozwolenia na budowę nr 324/2008 z dnia 19.05.2008r., decyzją Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr ZN.MGru.421-265/1-07..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.00.60 - 45.31.00.60 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy złożą ofertę w pełni zgodną z wymaganiami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz SIWZ oraz którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonali należycie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej : - dla zadania nr 1 - dwie roboty budowlane o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia zadania nr 1 ( remont dachu) o wartości brutto min. 300 000,00 zł każda, w tym jedna na obiektach zabytkowych - dla zadania nr 2 - dwie roboty budowlane o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia zadania nr 2 ( roboty remontowe w budynku użyteczności publicznej) o wartości brutto min. 150.000,00 zł każda, Za roboty budowlane wykonane uznaje się roboty zakończone i odebrane protokołem odbioru robót. b) dysponują lub będą dysponować pracownikami posiadającymi uprawnienia i kwalifikacje do wykonywania zamówienia , tj: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i przynależącym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia na równowartość co najmniej 200 000,00zł, b) dysponują środkami finansowymi lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000,00 zł 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) spełniają dodatkowe warunki szczególne określone w Rozdz. XIV niniejszej SIWZ Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg kryteriów : spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z kompletną ofertą następujące dokumenty: 1.Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z kompletną ofertą następujące dokumenty: 1.1.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 i art.24 Ustawy Prawo zamówień publicznych ( w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie przedmiotowe dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę) - załącznik nr 4 do SIWZ; 1.2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert ( w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie przedmiotowe dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę) b)dokument potwierdzający umocowanie osoby podpisującej ofertę do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (jeżeli umocowanie nie wynika wprost z dokumentów, o których mowa w punkcie 1.2. litera a), 1.3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: a)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, potwierdzający spełnienie warunku udziału określonego w Rozdz.XIII pkt.2) lit.b) - załącznik nr 8 do SIWZ oraz następujące dokumenty: -uprawnienia budowlane Kierownika budowy wskazanego w załączniku nr 8 , zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz.578 z późn. zm.) lub innych wcześniej obowiązujących przepisów, -aktualne na dzień otwarcia ofert zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego Kierownika budowy i kierowników robót, b)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzających spełnienie warunku udziału określonego w Rozdz. XIII pkt.2) lit.a) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 1.4.W celu potwierdzenia spełnienia warunku, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: a)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (spełnienie warunku określonego w Rozdz.XIII pkt.3) lit.a); b)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (spełnienie warunku określonego w Rozdz.XIII pkt.3) lit.b); 1.5.W celu potwierdzenia spełnienia warunku, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: a) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) b) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Oferta przedstawiona przez dwóch lub więcej wykonawców musi być przedstawiona jako jedna oferta od jednego podmiotu i spełniać następujące wymagania: a/ Wykonawcy występujący wspólnie (zgodnie z art.23 ustawy Pzp) muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie winno zostać przedłożone wraz z ofertą, b/ w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować fakt spełnienia warunków udziału w postępowaniu, c/ oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie d/wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. e/wypełniając formularz ofertowy ( załącznik nr 1 niniejszej specyfikacji) oraz inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu np. :nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. f) w przypadku wyboru jako najkorzystniejszej oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający oświadcza, że może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. g) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy 3. Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 71, poz. 645): 3.1.Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdz. XIV pkt.1 niniejszej SIWZ 1) pkt.1.2. lit.a), pkt.1.5 lit.a),b) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3.2.Przedmiotowe dokumenty, o których mowa w pkt.3.1. lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt.3.1. lit. b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 3.3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa pkt.3.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; ważność dokumentów jak w pkt.3.2. 4. Na kompletną ofertę składają się : a) załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji - formularz ofertowy zawierający cenę końcową, obliczoną na podstawie kosztorysu ofertowego, b) wypełniony kosztorys ofertowy odpowiedni do zadania, c) załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji - podpisany formularz istotnych postanowień umowy. d) oświadczenie wskazujące części zamówienia, które wykonawca powierzy podwykonawcom(wypełniony załącznik nr 6 do SIWZ) - dokument ten należy załączyć także w przypadku nie powierzania do wykonania podwykonawcom części przedmiotu zamówienia, zamieszczając w nim stosowną informacje) e) oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków, o których mowa w Rozdz. XIV specyfikacji..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-nowosolski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy, ul. Arciszewskiego 13, 67-100 Nowa Sól,sekretariat.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy, Ul. Arciszewskiego 13, 67-100 Nowa Sól, Sekretariat - parter.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przed podpisaniem Umowy wyłoniony w przetargu Wykonawca zobowiązany jest: - wnieść zabezpieczenie należytego wykonania Umowy w wysokości 5,0 % kwoty zaproponowanego wynagrodzenia brutto za wykonanie robót, - dostarczyć oświadczenie kierownika budowy i kierowników robót o przyjęciu obowiązków na budowie, - przedłożyć umowę z podwykonawcą/-ami (jeżeli wykonawca powierza podwykonawcy/-om wykonanie części umowy) wraz z cesją wierzytelności. 1.Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną z zastrzeżeniem informacji zamieszczanych na stronie internetowej, na której zamieszczona została SIWZ.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art.67ust.1 pkt.6 ustawy z 29 stycznia 2004r. r. - Prawo zamówień publicznych, w przypadku gdyby po rozstrzygnięciu przetargu pozostała rezerwa finansowa lub gdyby Zamawiający mógł przeznaczyć dodatkowe środki finansowe umożliwiające kontynuowanie robót pominiętych ze względu na ograniczenia budżetowe..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont dachu- etap II - od strony elewacji wschodniej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres zadania nr 1 obejmuje wykonanie remontu części dachu tj. od strony elewacji wschodniej o pow. ok. 205,00m2.Remont dachu odbywa się etapami, w związku z powyższym wskazana jest wizja lokalna. 2.W zakres etapu II, które jest przedmiotem niniejszego zadania wchodzą m.in.: 2.1.roboty rozbiórkowe pokrycia dachu, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych 2.2.roboty remontowe i renowacyjne pokrycia dachu : 2.2.1.wymianan łacenia 2.2.2.folia wstępnego krycia 2.2.3.pokrycie dachówką ceramiczną karpiówką w koronkę( dachówka karpiówka klasyczna+ dachówka karpiówka wieżowa) 2.2.4.przełożenie gąsiorów (klasycznych + wieżowych), obróbki blacharskie murków, rynny i rury spustowe 2.2.5.okna dachowe ( takie jak na połaci zachodniej) 2.3. instalacja odgromowa 2.3.1.demontaż i montaż wsporników, przewodów uziemniających i odgromowych i innych, 2.3.2.pomiar instalacji odgromowej 2.4.wywóz gruzu, składowanie i utylizację. 3. Zakres robót do wykonania zadania nr 1 określony jest szczegółowo w załączniku nr 2 do specyfikacji, którego integralną część stanowią: a) kosztorys ofertowy obejmujący szczegółowy zakres robót dla zadania nr 1; b) projekt budowlany opracowany przez Pracownię Projektową w Nowej Soli przy ul. 9 Maja 14, zatwierdzony decyzją pozwolenia na budowę nr 324/2008 z dnia 19.05.2008r., decyzją Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr ZN.MGru.421-265/1-07..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00-9, 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3, 45.11.12.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont pomieszczeń szkoły.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres zadania nr 2 obejmuje wykonanie remontu pomieszczeń szkoły tj. klasa nr 11 z zapleczem, klasa nr 14, pomieszczenia piwniczne i polegający na wykonaniu m.in. : 1.1.robót remontowych i renowacyjnych: 1.1.1.robót rozbiórkowych, malarskich i towarzyszących; 1.1.2.okładzin stropów płytami gips.- kartonowymi (klasa nr 11); 1.1.3.obsadzeniu podokienników; 1.1.4.licowaniu ścian płytkami; 1.1.5.wykonaniu tynków; 1.1.6.wykonaniu boazerii; 1.1.7.robót malarskich i posadzkarskich w pomieszczeniach piwnicznych 2. Zakres robót do wykonania zadania nr 2 określony jest szczegółowo w załączniku nr 3 do niniejszej specyfikacji, którego integralną część stanowią: a)kosztorysy ofertowe obejmujące szczegółowy zakresy robót dla zadania nr 2;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8, 45.43.21.00-5, 45.11.12.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni oraz ciągów pieszych i rowerowych dróg gminnych na terenie miasta Nowa Sól w latach 2025-2026.
- Nadzór inwestorski branży konstrukcyjno-budowlanej dla zadania pn. Wykonanie termomodernizacji ścian zewnętrznych i dachów oraz wymianą drzwi zewnętrznych Szkoły Podstawowej nr 8 w Nowej Soli.
- Zakup i montaż pomostów magazynowych ( antresoli magazynowej ) oraz regałów paletowych ( paleto regałów )
- "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby szatni personelu medycznego zlokalizowanej na VI piętrze budynku "B" Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli przy ul. Chałubińskiego 7"
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Pościsze
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa obory dydaktycznej "
- Zmiana sposobu użytkowania części budynku (piętra) placówki opiekuńczo - wychowawczej na żłobek
- Poprawa dostępności architektonicznej Biur Powiatowych ARiMR Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego z siedzibami w Stargardzie i Szczecinku dla osób ze szczególnymi potrzebami
- Roboty budowlane w pomieszczeniach Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Pile
- Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Łomża
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





