Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-05
Bełchatów: Zakup i dostawa tonerów i tuszy do drukarek na potrzeby Wydziałów
Starostwa Powiatowego w Bełchatowie, w tym na potrzeby powiatowego zasobu geodezyjnego
w I półroczu 2009r.
Numer ogłoszenia: 18932 - 2009; data zamieszczenia: 05.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Bełchatowie , ul. Pabianicka 17/19, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6358600, faks 044 6358617.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-belchatowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa tonerów i tuszy do drukarek na potrzeby Wydziałów Starostwa Powiatowego w Bełchatowie, w tym na potrzeby powiatowego zasobu geodezyjnego w I półroczu 2009r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa tonerów i tuszy do drukarek na potrzeby Wydziałów Starostwa Powiatowego w Bełchatowie, w tym na potrzeby powiatowego zasobu geodezyjnego w I półroczu 2009r. Lp. Nazwa - Ilość szacunkowa: 1. HP Q 2612A -20 szt.; 2. HP Q2670A -1 szt.; 3. HP C6578 -3 szt.; 4. HP Q5949A -15 szt.; 5. HP Q5942X -2 szt.; 6. HP Q3960A -3 szt; 7. HP Q3961A -2 szt.; 8. HP Q3962A -2 szt; 9. HP Q3963A -2 szt.; 10. HP Q7553A -9 szt.; 11. HPC 4911a -1 szt.; 12. HPC 4912a -1 szt.; 13. HPC 4913a -1 szt; 14. HP Q2681A -1 szt.; 15. HP Q2682A -1 szt.; 16. HP Q2683A -1 szt.; 17. Xerox Phaser 8200 black (5szt/op) -1 op.; 18. HPC 4844a -1 szt.; 19. HP C6578 -1 szt.; 20. HP C51645A -3 szt.; 21. HP C6625A -1 szt.; 22. HP C6615D -2 szt.; 23. HP C6657AE -2 szt.; 24. HP C1823 -2 szt.; 25. HP C6656AE -2 szt.; 26. TO 34 240 -2 szt.; 27. TO 34 340 -3 szt.; 28. TO 34 440 -2 szt.; 29. TO 34 540 -2 szt.; 30. TO 34 640 -2 szt.; 31. TO 34 740 -2 szt.; 32. TO 34 840 -6 szt.; 33. C13TO54940 (blue) -2 szt.; 34. C13TO54240 (cyan) -2 szt.; 35. C13TO54040 (glossy optimizer) -2 szt.; 36. C13TO54340 (magenta) -2 szt.; 37. C13TO54840 (matte black) -4 szt.; 38 C13TO54140 (photo black) -4 szt.; 39. C13TO54740 (red) -2 szt.; 40. C13TO54440 (yellow) -2 szt; 41. HP C4092A -6 szt.; 42. HP C7115A -12 szt.; 43. HP CB435A -10 szt.; 44. HP Q2613A -2 szt.; 45. HP Q7553A -8 szt.; 46. HP Q2612A -20 szt.; 47. HP Q3961A -2 szt.; 48. HP Q3962A -2 szt.; 49 HP Q3963A -2 szt.; 50. HP Q3960A -2 szt.; 51. Lexmark 0E260A21E -9 szt.; 52. Lexmark 12016SE -14 szt.; 53. HP Q5949A -10 szt.; 54. Lexmark 12A7415 -1 szt.; 55. Lexmark 0024036SE -5 szt.; 56. KX-FAT92E -3 szt.; 57. KX-FA83E -2 szt.; 58. Panasonic UF490 -1 szt.; 59. Samsung SCX4521D3/ELS -3 szt.; 60. Samsung 1610D2ELS -15 szt.; 61. HP Q6000A -3 szt.; 62. HP Q6001A -2 szt.; 63 HP Q6003A -2 szt. 64. HP Q6002A -2 szt.; 65. Samsung SCX4720D5 -1 szt.; 66. Epson C13S050210 yellow -1 szt.; 67. Epson C13S050211 magenta -1 szt.; 68 Epson C13S050212 cyan -1 szt.; 69. Epson C13S050213 black - 1 szt. Materiały eksploatacyjne zostały opisane poprzez wskazanie znaku towarowego w celu określenia oczekiwanego standardu jakościowego zamawianego produktu. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych, tzn innego materiału eksploatacyjnego niż podany z nazwy przez Zamawiającego, o ile znajdują się one wśród materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producenta sprzętu (drukarek). W przypadku materiału równoważnego prosimy o załączenie szczegółowej specyfikacji zawierającej parametry techniczne oraz informację, że materiał eksploatacyjny jest zalecany przez producenta sprzętu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, określonego w niniejszej SIWZ mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy; 2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy W celu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający zastosuje druk ZP-17 według zasady spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: V.1. Formularz ofertowy na załączonym druku właściwie podpisany. V.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. V.3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert lub oświadczenie wykonawcy w tym przedmiocie. V.4. Oświadczenie wykonawcy dotyczące postępowania o zamówienie publiczne wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, na załączonym druku /załącznik nr 1/. V.5. W przypadku materiału równoważnego szczegółowa specyfikacja zawierająca parametry techniczne oraz informacja, że materiał eksploatacyjny jest zalecany przez producenta sprzętu, do którego materiał eksploatacyjny ma być stosowany. Dopuszcza się kserokopię dokumentów poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający informuje, iż oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują wyłącznie w formie pisemnej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip.pl/Bełchatów PowiatZiemski/ZamówieniaPubliczne..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo
Powiatowe w Bełchatowie, ul. Pabianicka 17/19, 97-400 Bełchatów, Wydział Zamówień
Publicznych i Inwestycji..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bełchatowie ul. Pabianicka 17/19, 97-400 Bełchatów, Sekretariat III piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Przebudowa ul. Kalinowej i Jaworowej w Bełchatowie
- Usługa sprzątania pomieszczeń na terenie SP w Ostrzeszowie, OUK w Skierniewicach, OUK w Łasku i OUK w Pabianicach / 2025
- Przebudowa obiektu mostowego w ciągu ul. Olsztyńskiej.
- Przebudowa ul. Sportowej w Bełchatowie
- Rozbudowa i przebudowa drogi w miejscowości Postękalice
- Rozbudowa i przebudowa kancelarii Restarzew - III przetarg
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BZP.271.50.2025 Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i innych urządzeń biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza
- TPm-52/25 Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu
- Doposażenie nowo utworzonych miejsc dla dzieci w Żłobku Gminnym "Lubisiowa Kraina" w Lubiczu Górnym w ramach programu AKTYWNY MALUCH 2022-2029.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz usługi serwisowe dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- "Zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego do pracowni informatycznej dla Szkoły Podstawowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jejkowicach" w ramach projektu Kompetencje jutra w SP w Jejkowicach
- Dostawa tonerów, tuszy, bębnów, etykiet oraz rolek termicznych dla potrzeb Sądu Okręgowego w Siedlcach i Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.