Ogłoszenie z dnia 2008-08-12
Łódź: Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego w sezonie grzewczym 2008/2009
Numer ogłoszenia: 188355 - 2008; data zamieszczenia: 12.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Łodzi, ul. Siewna 13a, 94-250 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6116660, 6339972, fax 042 6338389.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.piorin.gov.pl/lodz
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego w sezonie grzewczym 2008/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa w częściach w sezonie grzewczym 2008 / 2009 r. oleju opałowego lekkiego /kod CPV 23.12.21 00 - 9/ odpowiadającego normie jakościowej PN-C-96024, gatunek L1, o następujących parametrach: - wartość opałowa nie mniejsza niż 42,6 MJ/kg - zawartość siarki max. 0,2 % - zawartość zanieczyszczeń stałych nie większa niż 24 mg/kg - zawartość wody max. 200 mg/kg przeznaczonego do opalania administrowanych dwóch lokalnych kotłowni w budynkach w Łodzi oraz Piotrkowie Trybunalskim 2. Przewidywana całkowita ilość oleju objętego postępowaniem wynosi 70.000 litrów z zastrzeżeniem, że wielkość dostaw oleju opałowego może ulec zmianie, w zależności od przebiegu panujących warunków atmosferycznych w sezonie grzewczym. 3. Miejsca dostawy oleju: - Łódź, ul. Siewna 13 a, w ilości 60.000 litrów - Piotrków Trybunalski, ul. Dworska 13, w ilości 10.000 litrów 4. Przedmiot zamówienia obejmuje również załadunek oleju opałowego na terminalu producenta /importera, transport i jego rozładunek w miejscu przeznaczenia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.21.00 - Olej opałowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.51.00 - Olej opałowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy: a/ spełniający warunki art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. b/ nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 przywołanej powyżej ustawy. 2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca, który złoży więcej niż jedną ofertę będzie wykluczony z postępowania o zamówienie publiczne. 3. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywać będą członkowie komisji przetargowej zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia na druku ZP - 14 stanowiącym załącznik do Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 października 2007 r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego /Dz. U. Nr 202, poz. 1463/
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są do przedłożenia następujących dokumentów: 1. Oświadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1. oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych - wg wzoru stanowiącego zał. Nr 2. SIWZ 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał zwolnienie przewidziane prawem, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu Wykonawcy z płatnościami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenia Wykonawcy, że uważa się związany niniejszą ofertą przez okres 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert - wg wzoru zał. nr 3. 6.Aktualnej Koncesji na obrót olejem opałowym. 7. Pełnomocnictwa do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika wprostz innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą oraz formularza oferty będącej deklaracją Wykonawcy o gotowości realizacji zamówienia publicznego na warunkach określonych w niniejszej Specyfikacji. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokumenty wymienione w punkcie VI 1,2,3,4,6, składa każdy Wykonawca oddzielnie. Niezależnie od tego do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Jeżeli oferta Wykonawców, którzy ją złożyli wspólnie zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy, Wykonawcy muszą przedstawić umowę regulującą ich odpowiedzialność i współpracę. Wykonawca zamieszkały poza Terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a/ nie ogłoszono upadłości Wykonawcy ani nie zostało wszczęte postępowanie jego likwidacji - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, c/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. O ile w kraju pochodzenia osoby lub w którym ma siedzibę Wykonawca , nie wydaje się w/w dokumentów - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego w tym kraju - wystawione nie wcześniej niż w terminach określonych w punkcie VI.2,3,4. Oświadczenia powinny być wystawione i podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione), z tą samą datą co data oferty. W przypadku złożenia kserokopii lub odpisów wymienionych dokumentów wymagane jest poświadczenie osoby uprawnionej za zgodność i okazanie oryginału KOMISJI PRZETARGOWEJ na jej wezwanie. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczone przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone punkcie V.1 albo po wezwaniu nie uzupełnił w określonym czasie brakujących lub zawierających błędy dokumentów, zgodnie z art. 26 ust 3 ustawy - Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piorin.gov.pl/lodz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roslin i Nasiennictwa w Łodzi 91-450 Łódź ul. Siewna 13a.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roslin i Nasiennictwa w Łodzi 91-450 Łódź ul. Siewna 13a /sekretariat/.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego w sezonie grzewczym 2008/2009.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa w częściach w sezonie grzewczym 2008 / 2009 r. oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do opalania lokalnej kotłowni w budynku w Łodzi przy ul. Siewnej 13a w ilości około 60.000 l.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa w częściach w sezonie grzewczym 2008 / 2009 r. oleju opałowego lekkiego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa w częściach w sezonie grzewczym 2008 / 2009 r. oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do opalania lokalnej kotłowni w budynku w Piotrkowie Trybunalskim. przy ul. Dworskiej 13 w ilości około 10.000 l..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługi szkolenia specjalistycznego dla uczniów - Prawo jazdy" w ramach projektu "Smaki Gastronomika" - II
- dostawa sprzętu teleinformatycznego w ramach projektu "Elektronik - nowy impuls"
- 2025 Dostawa defibrylatorów oraz urządzeń do kompresji klatki piersiowej dla WSRM w Łodzi
- Wykonanie materiałów promocyjno-reklamowych wraz z usługą znakowania i dostawą do siedziby Zamawiającego
- Budowa ogrodzenia przy Stadionie Widzewa przy al. Piłsudskiego 138
- WOMP.DTA.3331.PU.16.2025 - Dostawa sprzętu, aparatury i mebli medycznych w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do obiektów Szkoły Podstawowej w Bałtowie w sezonie grzewczym 2025/2026 oraz 2026/2027.
- "Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb grupy jednostek organizacyjnych Powiatu Elbląskiego w planowanej ilości 118 000 litrów w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r."
- Sukcesywne dostawy paliw płynnych na potrzeby CSE w Karłowie w okresie 24 miesięcy.
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego do Domu Pomocy Społecznej w Kutnie, ul. Oporowska 27 od 01 stycznia 2026 roku do 31 grudnia 2026 roku
- DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DLA CELÓW GRZEWCZYCH NA OKRES GRZEWCZY 2025/2026
- Dostarczanie oleju napędowego grzewczego Ekoterm w sezonie grzewczym 2025/2026 do budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta i Gminy Odrzywół
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.