To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-07
Kraków: Usługi szkoleniowe z zakresu polityki społecznej realizowane w ramach działań własnych Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie
Numer ogłoszenia: 188340 - 2011; data zamieszczenia: 07.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 123095 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej, ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 422 06 36, faks 0-12 422 06 36 w. 44.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe z zakresu polityki społecznej realizowane w ramach działań własnych Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Przedmiot zamówienia obejmuje: - przeprowadzenie szkoleń dla wskazanych grup uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego, - opracowanie jednego kompletu materiałów szkoleniowych dla każdej części szkoleniowej oraz przekazanie go Zamawiającemu w celu jego powielenia dla uczestników szkoleń. Warunki realizacji zamówienia: Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia sali wykładowej, sprzętu multimedialnego oraz przygotowania i wystawienia dla uczestników szkoleń zaświadczeń o udziale w szkoleniu. Zamawiający wymaga, aby: - usługi szkolenia będące przedmiotem zamówienia były wykonywane w dniach roboczych, od poniedziałku do piątku w przedziale godzin od 9.00 do 17.00, - szkolenia odbywały się w zależności od potrzeb: -na terenie województwa małopolskiego, -na terenie Krakowa. Miejsce wykonania umowy w zakresie realizacji poszczególnych usług szkolenia objętych daną częścią zamówienia zostanie wskazane przez Zamawiającego nie później niż 14 dni przed dniem wykonania umowy. Zamawiający wymaga, aby szkolenia obejmowały następujące bloki tematyczne: Część zamówienia nr I -Szkolenie nr 1: Opieka rodzicielska w kontekście zmian w Kodeksie Rodzinnym i Opiekuńczym z dnia 13 czerwca, w ramach którego Wykonawca przeprowadzi dwa szkolenia łącznie dla 40 osób, po 20 osób w każdej grupie, w cyklu jednodniowym po 8 godz. szkoleniowych dla każdej grupy. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: II-III tydzień maja i I tydzień czerwca 2011 r. -Szkolenie nr 2: Praca z rodziną biologiczną dziecka umieszczonego w placówce opiekuńczo-wychowawczej, w ramach którego Wykonawca przeprowadzi dwa szkolenia łącznie dla 40 osób, po 20 osób w każdej grupie, w cyklu jednodniowym, po 8 godz. szkoleniowych dla każdej grupy. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: II-III tydzień maja i I tydzień czerwca 2011 r. -Szkolenie nr 3: Doskonalenie procesu komunikacji wychowawcy z wychowankiem, w ramach którego Wykonawca przeprowadzi dwa szkolenia łącznie dla 40 osób, po 20 osób w każdej grupie, w cyklu jednodniowym, po 8 godz. szkoleniowych dla każdej grupy. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: II-III tydzień maja i II tydzień czerwca 2011 r. -Szkolenie nr 4: Zapobieganie uzależnieniom - doskonalenie warsztatu pracy z wychowankiem, w ramach którego Wykonawca przeprowadzi jedno szkolenie dla 20 osób w grupie, w cyklu dwudniowym obejmującym 16 godz. szkoleniowych. Szkolenie będzie przeprowadzone w terminie: III-IV tydzień maja 2011 r. -Szkolenie nr 5: Proces grupowy - doskonalenie warsztatu pracy z wychowankiem, w ramach którego Wykonawca przeprowadzi dwa szkolenia łącznie dla 40 osób, po 20 osób w każdej grupie, w cyklu jednodniowym, po 8 godz. szkoleniowych dla każdej grupy. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: III-IV tydzień maja i III tydzień czerwca 2011 r. -Szkolenie nr 6: Jak pracować z osobą starszą?, w ramach którego Wykonawca przeprowadzi dwa szkolenia, łącznie dla 36 osób, po 18 osób w grupie, w cyklu dwudniowym, obejmującym po 16 godz. szkoleniowych dla każdej grupy. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: II-IV tydzień maja 2011 r. -Szkolenie nr 7: Reorganizacja DPS w oparciu o model duński, w ramach którego Wykonawca przeszkoli: 3 grupy w trzech domach pomocy społecznej na terenie województwa małopolskiego, w każdej z grup po 15 godzin szkoleniowych. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: od maja do listopada 2011 r. (w terminach ustalonych z Dyrektorami placówek wskazanych przez Zamawiającego, z zachowaniem zasad określonych w § 3 umowy, której wzór stanowi Część II SIWZ). Część zamówienia nr II -Szkolenie nr 8: Budowanie współpracy interdyscyplinarnej przeciw przemocy, w ramach którego Wykonawca przeprowadzi dwa szkolenia, łącznie dla 40 osób, po 20 osób w grupie, w cyklu dwudniowym, obejmującym po 16 godz. szkoleniowych dla każdej grupy. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: IV i V tydzień maja 2011 r. -Szkolenie nr 9: Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy, w ramach którego Wykonawca przeprowadzi jedno szkolenie dla 20 osób, w cyklu dwudniowym obejmującym 16 godz. szkoleniowych. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: V tydzień czerwca i I tydzień lipca 2011 r. -Szkolenie nr 10: Podejście skoncentrowane na rozwiązaniach w pomocy społecznej, w ramach którego Wykonawca przeprowadzi jedno szkolenie dla 18 osób, w cyklu sześciodniowym obejmującym 36 godz. szkoleniowych. Szkolenie będzie przeprowadzone w terminach: I i II tydzień czerwca 2011 r. Część zamówienia nr III -Szkolenie nr 11: Wolontariat w pracy socjalnej - możliwości wolontariatu w działaniach ośrodka pomocy społecznej, w ramach którego Wykonawca przeprowadzi dwa szkolenia łącznie dla 40 osób, po 20 osób w każdej grupie, w cyklu jednodniowym, po 8 godz. szkoleniowych dla każdej grupy. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: IV tydzień maja, III tydzień czerwca 2011 r. -Szkolenie nr 12: Wolontariat w jednostkach pomocy społecznej, w ramach którego Wykonawca przeprowadzi dwa szkolenia łącznie dla 40 osób, po 20 osób w każdej grupie, w cyklu jednodniowym, po 8 godz. szkoleniowych dla każdej grupy. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: V tydzień czerwca 2011 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Części III SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Część II zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Inpuls Consulting Iwona Przewor, ul. Niecała 4/5A, 20-080 Lublin, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11055,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12600,00
Oferta z najniższą ceną: 5640,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31100,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część III zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Inpuls Consulting Iwona Przewor, ul. Niecała 4/5A, 20-080 Lublin, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4211,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4800,00
Oferta z najniższą ceną: 2760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12200,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zapytanie ofertowe na wykonanie monitoringu dla budynku Siewna 23B
- Świadczenie kompleksowych usług polegających na utrzymaniu porządku oraz czystości budynków oraz terenów zewnętrznych nieruchomości nr 37 i 38 os. Albertyńskie w Krakowie na lata 2026-2029 r.
- Przebudowa pomieszczeń laboratoryjnych dla nowej infrastruktury badawczej wraz z doposażeniem w ramach projektu FEMP.01.04-IZ.00-0268/24
- Zakup i dostawa leków i środków leczniczych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Najem aparatury badawczej Digital Correlation System 3D
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum).
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli- realizacja projektu pn. "Więcej umiejętności - więcej możliwości".
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa bezzałogowego statku powietrznego oraz lornetek wielofunkcyjnych w ramach zadania pn.: "Realizacja Programu OLiOC na lata 2025-2026"
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej dla pracowników jednostek organizacyjnych powiatu grójeckiego
- Przeprowadzenie szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej dla kadry Urzędów Gmin, Miast i Gmin Powiatu Kieleckiego oraz Starostwa Powiatowego w Kielcach, a także realizacja szkoleń...
- Przeprowadzenie szkolenia z zakresu OLiOC oraz kampanii edukacyjnej w zakresie Kwalifikowanych Kursów Pierwszej Pomocy w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





