Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-04
Gliwice: przygotowywanie i dostarczanie (od poniedziałku do piątku) śniadań i obiadów do Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 188334 - 2014; data zamieszczenia: 04.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Górnych Wałów 9, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 4010185, 4010405, faks 032 2308027.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsgliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przygotowywanie i dostarczanie (od poniedziałku do piątku) śniadań i obiadów do Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Gliwicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw śniadaniowy: Gramatura poszczególnych składników śniadaniowych (jednej porcji): I. ZUPA MLECZNA: 300 ml - Kasza manna na mleku - Płatki owsiane na mleku - Makaron na mleku - Płatki kukurydziane na mleku - Musli na mleku - Kluski lane na mleku - Ryż na mleku - Budyń na mleku II. PIECZYWO MIESZANE: 150 g - Chleb zwykły krojony - Wek krojony - Chleb razowy ze słonecznikiem krojony III. BUŁKA MAŚLANA LUB ROGAL: 1 szt. IV. DODATKI DO PIECZYWA: - szynka 50 g - wędliny kanapkowe 50 g - pasty 100 g - serek topiony 50 g - ser żółty 50 g - serek homogenizowany 1 szt. - ser biały 80 g - jajko 2 szt. - pomidor 70 g - ogórek 70 g - parówki śląskie cienkie, salceson, kaszanka 100 g - kiełbasa śląska 80 g - pasztet 80 g - dżem 75 g - (itp.) V. MASŁO: 20 g VI. GORĄCY NAPÓJ: 250 ml - herbata z cytryną - kawa zbożowa - kakao 2. 3 x w tygodniu wędlina, szynka, kiełbasa lub kiełbaski cienkie na gorąco, pasztet itp. 2 x w tygodniu np. nabiał, jajko, dżem, pasta itp. Codziennie do śniadań dodatek w postaci pomidora, ogórka itp. Poszczególne zestawy śniadaniowe mogą powtórzyć się dopiero w następnym tygodniu. 3. Zestaw obiadowy: Gramatura poszczególnych składników obiadowych (jednej porcji): I. ZUPA: 400 ml + pieczywo do zupy II. DRUGIE DANIE: - ziemniaki 200 g - ryż 300 g - kasza 300 g - makaron 300 g - pyzy z mięsem 300 g + tłuszcz - krokiety 300 g - naleśniki (3 szt.) 300 g - pierogi 300 g + tłuszcz - kopytka 300 g - gołąbki 300 g + 100 ml sosu - mięso 120 g - udko pieczone z kurczaka 200 g - gulasz 120 g +100 ml sosu - bigos 300 g - ryba 125 g - jajka 2 szt. - placki 300 g - fasolka po bretońsku 300 g - łazanki z kapustą i mięsem 300 g - sos 100 ml III. MIZERIA-SURÓWKI 100 g IV. KOMPOT 200 ml 4. 3 x w tygodniu obiad mięsny 1 x w tygodniu obiad półmięsny - gołąbki, łazanki z kapustą i mięsem, kluski z mięsem itp. 1 x w tygodniu obiad bezmięsny (w piątek) - ryba, jajka, placki, pierogi, kopytka itp. Poszczególne zestawy obiadowe mogą powtórzyć się dopiero po 14 dniach kalendarzowych. 5. Posiłki będą dostarczane w odpowiednich pojemnikach (termosach) codziennie od poniedziałku do piątku w dni pracujące Dziennego Domu Pomocy Społecznej: Miejsce: ul. Kozielska 71 średnia ilość porcji: 30, w godz.: śniadanie 6:30 - 7:30; obiad 11:30 - 12:00; Miejsce: ul. Pszczyńska 100 średnia ilość porcji: 15, w godz.: śniadanie 7:00 - 7:30; obiad 11:30 - 12:30. 6. W przypadku wystąpienia nagłej potrzeby Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zwiększającej bądź zmniejszającej maksymalnie do 8 porcji. 7. Sprzedawane posiłki muszą być pełnowartościowe, odpowiadające wszelkim normom odżywczym i energetycznym obowiązujących w punktach zbiorowego żywienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.07.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
podpisany szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - o treści załącznika nr 5 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy pod następującymi warunkami: w przypadku przeciągnięcia się procedur przetargowych, termin zawarcia i tym samym rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia ulegnie odpowiednio zmianie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opsgliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Zwycięstwa 13 44-100 Gliwic.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2014 godzina 09:45, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej 44-100 Gliwice ul. Zwycięstwa 13 sekretariat pok. 304.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Spadochroniarzy i ul. Szybowcowej w Gliwicach oraz wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Kolejarzy w Gliwicach"
- 2025- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach (3)
- 2025 - Świadczenie usług pogrzebowych dla potrzeb Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach na rok 2026
- Przeprowadzenie kursów podnoszących kwalifikacje/kompetencje zawodowe uczestników projektu "Kształcenie zawodowe w Powiecie Gliwickim zgodne z potrzebami transformacji regionu"
- Dostawa TV wraz z uchwytami do montażu na ścianie. DZPZ.282.94.2025.DM
- Przygotowywanie i dostarczanie (od poniedziałku do piątku) obiadów dwudaniowych i napoju dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 28 w Gliwicach w roku szkolnym 2025/2026
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Gminnego Żłobka "Wesoła Ciuchcia" w Karczewie
- Świadczenie usług cateringowych w siedzibach Biura Rzecznika Finansowego i innych wyznaczonych miejscach - w podziale na 5 części
- Prowadzenie stołówki szkolnej wraz z przygotowaniem , dowiezieniem i wydaniem posiłków w placówkach oświatowych na terenie Gminy Świętajno w 2026 r.
- 40/DOBP/DCZP/2025/US Realizacja programu pilotażowego w zakresie edukacji żywieniowej oraz poprawy jakości żywienia w szpitalach - "Dobry posiłek w szpitalu"
- Usługa cateringu - przygotowanie i dostawa wyżywienia dla dzieci z Gminnego Żłobka w Żmigrodzie
- Przygotowywanie i dostarczanie (od poniedziałku do piątku) obiadów dwudaniowych i napoju dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 28 w Gliwicach w roku szkolnym 2025/2026
więcej: Usługi gotowania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





