To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-24
Stalowa Wola: Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich dla
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stalowej Woli
Numer ogłoszenia: 188318 - 2015; data zamieszczenia: 24.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 168246 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Stalowej Woli, ul. Romana Dmowskiego 1, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 15 642 63 82, 842 50 97, faks 15 844 79 97.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stalowej Woli.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stalowej Woli. 2. Kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie 3. Ogólna charakterystyka zadania: 1) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot zamówienia własnym transportem, na swój koszt i dokonać jego rozładunku oraz wydać osobie upoważnionej pod adresem: Kuchnia przy Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Stalowej Woli 37-450 Stalowa Wola, ul. Ks. Jerzego Popiełuszki 29A 2) Dostawa dwa razy w tygodniu do godziny 8:00 rano w dni pracy Kuchni przy Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Stalowej Woli tj. od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni wolnych od pracy, w ilościach jednostkowych zgłaszanych przy dostawie lub telefonicznie w dniu poprzedzającym termin dostawy. 3) Cechy dyskwalifikujące wspólne dla wyrobów mleczarskich: obce posmaki, zapachy, smak gorzki, mocno kwaśny, słony, stęchły, mdły, zanieczyszczenia mechaniczne, organiczne: objawy pleśnienia, psucia, uszkodzenia mechaniczne: zdeformowane, zgniecione, porozrywane, obecność szkodników żywych, martwych, oraz ich pozostałości, brak oznakowania opakowań. W w/w przypadku Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy. 4. Produkty wymienione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia: 1) Produkty winny być dostarczone w opakowaniach zbiorczych ułatwiających przenoszenie i transport. 2) Produkty winny być posegregowane asortymentem w celu zachowania ich kształtu, wyglądu, zapachu, aby zapobiec deformacji, zgnieceniu, połamaniu, zmieszaniu zapachów, czy uszkodzeniu, rozdarciu opakowań. 3) Produkty winny być z aktualnym terminem ważności do spożycia minimum 7 dni od daty dostawy. 4) Produkty winny być nowe, w nienaruszonym stanie. Poszczególne produkty w opakowaniach nieotwierane i nieujmowane. 5) Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy w przypadku: stwierdzenia nieświeżości dostarczanego artykułu; dostarczenia innego asortymentu niż zamówiony; dostarczenia artykułów w terminie nie uzgodnionym z Zamawiającym; dostarczenia ilości artykułów niezgodnych z zamówieniem. 6) W razie stwierdzenia wad lub braków w dostarczanym asortymencie, Zamawiający odmówi jego przyjęcia oraz telefonicznie zgłosi reklamacje Wykonawcy. 7) W przypadku ujawnienia wad jakościowych artykułów, których nie można było stwierdzić w chwili dostawy, Zamawiający niezwłocznie po ich wykryciu powiadomi Wykonawcę o tym fakcie za pomocą faksu lub drogą elektroniczną. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany artykułu wadliwego lub o obniżonej jakości na artykuły właściwe jakościowo (tj. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia) w terminie od 2 godzin do 24 godzin od momentu zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego (Zgodnie z deklaracją Wykonawcy), nie dłużej niż w terminie 24 godzin od momentu zgłoszenia reklamacji. 8) W przypadku niedotrzymania terminu wyznaczonego na reklamację, Zamawiający będzie miał prawo zakupić na koszt Wykonawcy produkty będące jej przedmiotem. 9) Wszelkie koszty związane z realizacją reklamacji ponosi Wykonawca. 10) Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem ilościowym i jakościowym; Wykonawca odpowiedzialny jest za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia; określenie przez Wykonawcę numerów telefonów kontaktowych oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. każdy produkt winien być wytworzony zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. z 2010, Nr 136 poz. 914 ze zm.) oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie. 11) Każda faktura będzie zawierała wykaz dostarczonych produktów. 12) Do każdorazowej dostawy Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć dokument np. W-Z. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA W STALOWEJ WOLI W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA W STALOWEJ WOLI W LIKWIDACJI
- Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Stalowej Woli, Staszica 1, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4883,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5383,98
Oferta z najniższą ceną: 5383,98 / Oferta z najwyższą ceną: 5383,98
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w budynku Biblioteki Międzyuczelnianej w Stalowej Woli, przy ul. ks. J. Popiełuszki 10.
- Zakup, dostawa i montaż klimatyzatorów dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola.
- Zarządzanie projektem dot. modernizacji Szpitala Powiat. w St. Woli w celu utworzenia .Oddz. Geriatrycznego-tj. pełnienie funkcji Koordynatora Projektu oraz Asystenta ds.merytoryczno-technicznych.
- Dostawa dwóch fabrycznie nowych pojazdów o napędzie elektrycznym w homologacji N2 z zabudową typu wywrotka do zbiórki odpadów komunalnych do Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Stalowej Woli
- Zimowe utrzymanie ulic powiatowych, ciągów pieszych i rowerowych na terenie m. Stalowej Woli w sezonie zimowym 2025/2026
- Sukcesywna dostawa pieczywa dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Samorządowego Przedszkola Krasnala Hałabały w Wielopolu Skrzyńskim w II półroczu 2025 roku
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych od lipca do grudnia 2025 roku dla Gminnego Przedszkola Publicznego w Zebrzydowicach
- MZŻ.262.9.2025.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych, w tym mięsa, produktów mięsnych oraz produktów mleczarskich.
- Dostawa Artykułów Spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Jarosławiu od 01.07.2025 do 31.12.2025r.
- Dostawa produktów mleczarskich
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.