To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-07
Tuszyn: Ochrona terenu oraz obiektów znajdujących się na Targowisku Gminnym w Tuszynie przy Al. Jana Pawła II 70 w tym hal targowych wraz z przyległymi parkingami.
Numer ogłoszenia: 188154 - 2011; data zamieszczenia: 07.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 131862 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuszyn, ul. Piotrkowska 2/4, 95-080 Tuszyn, woj. łódzkie, tel. 042 6143325, faks 042 6143069.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona terenu oraz obiektów znajdujących się na Targowisku Gminnym w Tuszynie przy Al. Jana Pawła II 70 w tym hal targowych wraz z przyległymi parkingami..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : 1)Ochrona terenu oraz obiektów znajdujących się na Targowisku Gminnym w Tuszynie przy Al. Jana Pawła II 70 w tym hal targowych wraz z przyległymi parkingami( Wykaz mienia podlegającego ochronie wg załącznika nr 11 do niniejszej specyfikacji). Działania ochronne obejmują : 1.1.Działania ochronne przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia, w tym : a) ochrona obiektów znajdujących się na Targowisku przed włamaniami, kradzieżami, uszkodzeniami itp., b) stałe patrolowanie terenu w celu zapewnienie bezpieczeństwa handlującym i kupującym, c) stałe patrolowanie parkingów ze zwróceniem uwagi na ochronę zaparkowanych pojazdów, d) niezwłoczne powiadamianie o sytuacjach niebezpiecznych i zagrożeniach odpowiednich jednostek Policji lub Straży Miejskiej poprzez sprzęt szybkiej łączności oraz współdziałanie z tymi służbami, e) pomoc przy ewentualnych akcjach ratowniczych, f) podejmowanie działań przez grupę interwencyjną. 1.2 Działania porządkowe w czasie funkcjonowania Targowiska, a) wpuszczanie na Targowisko pojazdów uprawnionych zgodnie z informacjami z Referatu Targowisk, b) kierowanie ruchem wewnętrznym na terenie Targowiska, c) zwracanie uwagi osobom handlującym w miejscach objętych zakazem (w tym w przejściach między wiatami), d) zapewnienie drożności dróg przeciwpożarowych i ewakuacyjnych, e) zwracanie uwagi posiadaczom pojazdów parkujących poza wyznaczonymi miejscami tzn. na drogach ewakuacyjnych, w przejściach, na stanowiskach handlowych ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pod wiatami, f) zwracanie szczególnej uwagi na zachowanie ładu i porządku oraz przestrzeganie Regulaminu Targowiska, a także przestrzeganie przepisów przeciwpożarowych, g) eliminowanie gier hazardowych h) otwieranie i zamykanie wjazdów oraz wejść w godzinach zgodnych z funkcjonowaniem targowiska. 1.3Obowiązki dodatkowe : a)prowadzenie rejestru zdarzeń - książki służb, b)informowanie na bieżąco lub najpóźniej do 900, jeśli zdarzenie miało miejsce w godzinach nocnych, kierownika Referatu Targowisk o wszelkich interwencjach na Targowisku pracowników ochrony, telefonicznie lub w postaci notatki służbowej, c)informowanie odpowiednich służb o konieczności odśnieżenia Targowiska, a w sytuacjach szczególnych - pomoc przy odśnieżaniu, d)prowadzenie rejestru oraz wydawanie talonów obiadowych kierowcom autokarów 1.4Inne wymagania a) wykonawca będzie świadczył usługi, o których mowa w pkt. 1 przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, b) wykonawca zapewni do obsługi Targowiska w godzinach jego funkcjonowania, tj.: niedziela od 900 do 1700 , wtorek/środa od 2200 do 400 , sobota od 700 do 1100 minimum 4 pracowników ( w tym nie mniej niż 1 licencjonowany) oraz poza godzinami funkcjonowania 1 pracownik w godzinach 6,00 do 18,00 2 pracowników w godzinach 18,00 do 6,00, c) grupa interwencyjna Wykonawcy posiadająca radiowóz, będzie stacjonowała na terenie Targowiska, d) z podstawowej obsługi wymienionej w pkt 1.4 b) wykluczeni są pracownicy posiadający grupę inwalidzką..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TOTAL SECURITY Sp. z o.o., ul. Helska 42, 91-342 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75448,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54936,00
Oferta z najniższą ceną: 54936,00 / Oferta z najwyższą ceną: 97200,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi ochrony osób i mienia.
- Świadczenie usług dozoru stałego i doraźnego obiektów położonych na terenie gminy Banie Mazurskie, Barciany i Rybno, znajdujących się w ZWRSP pozostającego w dyspozycji KOWR OT w Olsztynie
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia podczas wydarzeń plenerowych realizowanych poza siedzibą Teatru "Łaźnia Nowa" w ramach Bulwar[t]u Sztuki 2025
- Usługa bezpośredniej ochrony mienia Dworca Autobusowego wraz z jego otoczeniem oraz usług związanych z utrzymaniem porządku na terenie Spółki Lubelskie Dworce S.A. w Lublinie przy Al. Tysiąclecia 6
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia podczas imprez masowych oraz stałej ochrony mienia obiektów dla Gliwickiego Klubu Sportowego Piast SA
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Mokotów
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.