eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TuszynOchrona terenu oraz obiektów znajdujących się na Targowisku Gminnym w Tuszynie przy Al. Jana Pawła II 70 w tym hal targowych wraz z przyległymi parkingami.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-27

Tuszyn: Ochrona terenu oraz obiektów znajdujących się na Targowisku Gminnym w Tuszynie przy Al. Jana Pawła II 70 w tym hal targowych wraz z przyległymi parkingami.
Numer ogłoszenia: 131862 - 2011; data zamieszczenia: 27.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuszyn , ul. Piotrkowska 2/4, 95-080 Tuszyn, woj. łódzkie, tel. 042 6143325, faks 042 6143069.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona terenu oraz obiektów znajdujących się na Targowisku Gminnym w Tuszynie przy Al. Jana Pawła II 70 w tym hal targowych wraz z przyległymi parkingami..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : 1) Ochrona terenu oraz obiektów znajdujących się na Targowisku Gminnym w Tuszynie przy Al. Jana Pawła II 70 w tym hal targowych wraz z przyległymi parkingami( Wykaz mienia podlegającego ochronie wg załącznika nr 11 do niniejszej specyfikacji). Działania ochronne obejmują : 1.1.Działania ochronne przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia, w tym : a) ochrona obiektów znajdujących się na Targowisku przed włamaniami, kradzieżami, uszkodzeniami itp., b) stałe patrolowanie terenu w celu zapewnienie bezpieczeństwa handlującym i kupującym, c) stałe patrolowanie parkingów ze zwróceniem uwagi na ochronę zaparkowanych pojazdów, d) niezwłoczne powiadamianie o sytuacjach niebezpiecznych i zagrożeniach odpowiednich jednostek Policji lub Straży Miejskiej poprzez sprzęt szybkiej łączności oraz współdziałanie z tymi służbami, e) pomoc przy ewentualnych akcjach ratowniczych, f) podejmowanie działań przez grupę interwencyjną. 1.2Działania porządkowe w czasie funkcjonowania Targowiska, a) wpuszczanie na Targowisko pojazdów uprawnionych zgodnie z informacjami z Referatu Targowisk, b) kierowanie ruchem wewnętrznym na terenie Targowiska, c) zwracanie uwagi osobom handlującym w miejscach objętych zakazem (w tym w przejściach między wiatami), d) zapewnienie drożności dróg przeciwpożarowych i ewakuacyjnych, e) zwracanie uwagi posiadaczom pojazdów parkujących poza wyznaczonymi miejscami tzn. na drogach ewakuacyjnych, w przejściach, na stanowiskach handlowych ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pod wiatami, f) zwracanie szczególnej uwagi na zachowanie ładu i porządku oraz przestrzeganie Regulaminu Targowiska, a także przestrzeganie przepisów przeciwpożarowych, g) eliminowanie gier hazardowych h) otwieranie i zamykanie wjazdów oraz wejść w godzinach zgodnych z funkcjonowaniem targowiska. 1.3Obowiązki dodatkowe : a) prowadzenie rejestru zdarzeń - książki służb, b) informowanie na bieżąco lub najpóźniej do 900, jeśli zdarzenie miało miejsce w godzinach nocnych, kierownika Referatu Targowisk o wszelkich interwencjach na Targowisku pracowników ochrony, telefonicznie lub w postaci notatki służbowej, c) informowanie odpowiednich służb o konieczności odśnieżenia Targowiska, a w sytuacjach szczególnych - pomoc przy odśnieżaniu, d) prowadzenie rejestru oraz wydawanie talonów obiadowych kierowcom autokarów 1.4Inne wymagania a) wykonawca będzie świadczył usługi, o których mowa w pkt. 1 przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, b) wykonawca zapewni do obsługi Targowiska w godzinach jego funkcjonowania, tj.: niedziela od 9:00 do 17:00 , wtorek/środa od 22:00 do 4:00 , sobota od 7:00 do 11:00 minimum 4 pracowników ( w tym nie mniej niż 1 licencjonowany) oraz poza godzinami funkcjonowania 1 pracownik w godzinach 6:00 do 18:00 2 pracowników w godzinach 18:00 do 6:00, c) grupa interwencyjna Wykonawcy posiadająca radiowóz, będzie stacjonowała na terenie Targowiska, d) z podstawowej obsługi wymienionej w pkt 1.4 b) wykluczeni są pracownicy posiadający grupę inwalidzką..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1000,00 ZŁ ( jeden tysiąc zł )

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • poprzez posiadanie aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydanej przez MSWiA na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz.U. z 2005 r. nr 145 poz. 1221 z poz. zmianami).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • poprzez wykazanie się w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonaniem (umowy zakończone) lub wykonywaniem (umowy w trakcie realizacji) minimum trzech wykonywanych przez okres co najmniej 12 miesięcy - podobnych do objętych przedmiotem zamówienia o wartości minimum 100 000 zł netto)rok każda tj. ochrona obiektów typu Targowiska, budynki, parkingi z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • poprzez załączenie opłaconej polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejsza niż 500 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany w zawartej umowie z uwagi na: 1) wystąpienia zdarzeń niezawinionych przez Wykonawcę o charakterze nadzwyczajnym;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuszyn.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Tuszynie ul. Piotrkowska 2/4 95-080 Tuszyn ( Ref. Targowisk ).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2011 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta w Tuszynie ul. Piotrkowska 2/4 95-080 Tuszyn ( pok. nr 1 - sekretariat ).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.