Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-27
Tuszyn: Ochrona terenu oraz obiektów znajdujących się na Targowisku Gminnym w Tuszynie przy Al. Jana Pawła II 70 w tym hal targowych wraz z przyległymi parkingami.
Numer ogłoszenia: 131862 - 2011; data zamieszczenia: 27.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuszyn , ul. Piotrkowska 2/4, 95-080 Tuszyn, woj. łódzkie, tel. 042 6143325, faks 042 6143069.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona terenu oraz obiektów znajdujących się na Targowisku Gminnym w Tuszynie przy Al. Jana Pawła II 70 w tym hal targowych wraz z przyległymi parkingami..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : 1) Ochrona terenu oraz obiektów znajdujących się na Targowisku Gminnym w Tuszynie przy Al. Jana Pawła II 70 w tym hal targowych wraz z przyległymi parkingami( Wykaz mienia podlegającego ochronie wg załącznika nr 11 do niniejszej specyfikacji). Działania ochronne obejmują : 1.1.Działania ochronne przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia, w tym : a) ochrona obiektów znajdujących się na Targowisku przed włamaniami, kradzieżami, uszkodzeniami itp., b) stałe patrolowanie terenu w celu zapewnienie bezpieczeństwa handlującym i kupującym, c) stałe patrolowanie parkingów ze zwróceniem uwagi na ochronę zaparkowanych pojazdów, d) niezwłoczne powiadamianie o sytuacjach niebezpiecznych i zagrożeniach odpowiednich jednostek Policji lub Straży Miejskiej poprzez sprzęt szybkiej łączności oraz współdziałanie z tymi służbami, e) pomoc przy ewentualnych akcjach ratowniczych, f) podejmowanie działań przez grupę interwencyjną. 1.2Działania porządkowe w czasie funkcjonowania Targowiska, a) wpuszczanie na Targowisko pojazdów uprawnionych zgodnie z informacjami z Referatu Targowisk, b) kierowanie ruchem wewnętrznym na terenie Targowiska, c) zwracanie uwagi osobom handlującym w miejscach objętych zakazem (w tym w przejściach między wiatami), d) zapewnienie drożności dróg przeciwpożarowych i ewakuacyjnych, e) zwracanie uwagi posiadaczom pojazdów parkujących poza wyznaczonymi miejscami tzn. na drogach ewakuacyjnych, w przejściach, na stanowiskach handlowych ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pod wiatami, f) zwracanie szczególnej uwagi na zachowanie ładu i porządku oraz przestrzeganie Regulaminu Targowiska, a także przestrzeganie przepisów przeciwpożarowych, g) eliminowanie gier hazardowych h) otwieranie i zamykanie wjazdów oraz wejść w godzinach zgodnych z funkcjonowaniem targowiska. 1.3Obowiązki dodatkowe : a) prowadzenie rejestru zdarzeń - książki służb, b) informowanie na bieżąco lub najpóźniej do 900, jeśli zdarzenie miało miejsce w godzinach nocnych, kierownika Referatu Targowisk o wszelkich interwencjach na Targowisku pracowników ochrony, telefonicznie lub w postaci notatki służbowej, c) informowanie odpowiednich służb o konieczności odśnieżenia Targowiska, a w sytuacjach szczególnych - pomoc przy odśnieżaniu, d) prowadzenie rejestru oraz wydawanie talonów obiadowych kierowcom autokarów 1.4Inne wymagania a) wykonawca będzie świadczył usługi, o których mowa w pkt. 1 przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, b) wykonawca zapewni do obsługi Targowiska w godzinach jego funkcjonowania, tj.: niedziela od 9:00 do 17:00 , wtorek/środa od 22:00 do 4:00 , sobota od 7:00 do 11:00 minimum 4 pracowników ( w tym nie mniej niż 1 licencjonowany) oraz poza godzinami funkcjonowania 1 pracownik w godzinach 6:00 do 18:00 2 pracowników w godzinach 18:00 do 6:00, c) grupa interwencyjna Wykonawcy posiadająca radiowóz, będzie stacjonowała na terenie Targowiska, d) z podstawowej obsługi wymienionej w pkt 1.4 b) wykluczeni są pracownicy posiadający grupę inwalidzką..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1000,00 ZŁ ( jeden tysiąc zł )
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
poprzez posiadanie aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydanej przez MSWiA na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz.U. z 2005 r. nr 145 poz. 1221 z poz. zmianami).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
poprzez wykazanie się w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonaniem (umowy zakończone) lub wykonywaniem (umowy w trakcie realizacji) minimum trzech wykonywanych przez okres co najmniej 12 miesięcy - podobnych do objętych przedmiotem zamówienia o wartości minimum 100 000 zł netto)rok każda tj. ochrona obiektów typu Targowiska, budynki, parkingi z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
poprzez załączenie opłaconej polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejsza niż 500 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany w zawartej umowie z uwagi na: 1) wystąpienia zdarzeń niezawinionych przez Wykonawcę o charakterze nadzwyczajnym;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuszyn.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Tuszynie
ul. Piotrkowska 2/4
95-080 Tuszyn
( Ref. Targowisk ).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2011 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta w Tuszynie ul. Piotrkowska 2/4 95-080 Tuszyn ( pok. nr 1 - sekretariat ).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi ochrony osób i mienia.
- Świadczenie usług dozoru stałego i doraźnego obiektów położonych na terenie gminy Banie Mazurskie, Barciany i Rybno, znajdujących się w ZWRSP pozostającego w dyspozycji KOWR OT w Olsztynie
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia podczas wydarzeń plenerowych realizowanych poza siedzibą Teatru "Łaźnia Nowa" w ramach Bulwar[t]u Sztuki 2025
- Usługa bezpośredniej ochrony mienia Dworca Autobusowego wraz z jego otoczeniem oraz usług związanych z utrzymaniem porządku na terenie Spółki Lubelskie Dworce S.A. w Lublinie przy Al. Tysiąclecia 6
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia podczas imprez masowych oraz stałej ochrony mienia obiektów dla Gliwickiego Klubu Sportowego Piast SA
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Mokotów
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.