Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-14
Pruszcz Gdański: Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego na wykonanie zaleceń pokontrolnych wydanych przez kominiarzy.
Numer ogłoszenia: 187699 - 2010; data zamieszczenia: 14.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku , ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, faks 058 3004843.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego na wykonanie zaleceń pokontrolnych wydanych przez kominiarzy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie kosztorysów inwestorskich, przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, na wykonanie zaleceń pokontrolnych wydanych przez kominiarzy zgodnie z załącznikami nr 1A i 1B do siwz. Na każdy obiekt (75obiektów) należy opracować odrębną dokumentację. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części - dwa zadania, w następujący sposób: Część 1 - Zadanie 1: wykonanie kosztorysów inwestorskich, przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, na wykonanie zaleceń pokontrolnych wydanych przez kominiarzy - dla obiektów szczegółowo wymienionych w załączniku Nr 1 A do siwz (46 obiektów). Część 2 - Zadanie 2: wykonanie kosztorysów inwestorskich, przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, na wykonanie zaleceń pokontrolnych wydanych przez kominiarzy - dla obiektów szczegółowo wymienionych w załączniku Nr 1 B do siwz (29 obiektów). 3.Dokumentację dla każdego z zadań należy opracować po przeprowadzeniu wizji lokalnej, Wykonawca powinien ustalić, jakie lokale są podłączone do kominów wymagających remontu. Kontakt w sprawie przeprowadzenia wizji lokalnej - Administrator GNiAZ WRSP w Malborku, tel. (58) 272-23-82. 4.Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych musi być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego. 5.Kosztorys inwestorski musi być wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz.U. 2004.130.1389). 6.Dla każdego zadania, na każdy obiekt, Wykonawca przekaże zamawiającemu dokumentację w następujących ilościach: 1)przedmiar robót - 2 egz. 2)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 2 egz. 3)kosztorys inwestorski - 2 egz. 7.Wykonawca wyraża zgodę na umieszczenie przedmiotu zamówienia w sieci internetowej i jego powielanie dla potrzeb postępowania prowadzonego przez Zamawiającego w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych. 8.Wykonawca zobowiązany jest ustalić z zamawiającym dane wyjściowe do kosztorysowania. 9.Zamawiający wymaga sporządzenia dokumentacji i przekazania jej Zamawiającemu również w wersji elektronicznej w plikach PDF, która posłuży Zamawiającemu do ogłoszenia postępowania na roboty budowlane. Dokumentacja kosztorysowa jest opisem przedmiotu zamówienia dlatego też należy ją sporządzić zgodnie z art. 29 - 31 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 223 z 2007 r. poz. 1655 z późn. zm.)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykonał z należytą starannością w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej dwie dokumentacje o wartości co najmniej 5 000 zł każda
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone tj.: jedną osobę posiadającą uprawnienia w zakresie przedmiotu zamówienia, w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, będącą członkiem w odpowiedniej branżowej izbie;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający uzna warunek za spełniony, zamawiający uzna warunek za spełniony, na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do siwz.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony i podpisany druk Formularz oferty zgodny w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ; 2) wypełniony i podpisany druk oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo do złożenia oferty lub inny dokument, z którego wynika upoważnienie do podpisania oferty albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoba wystawiająca pełnomocnictwo jest do tego uprawniona. Jako dokument uprawniający do złożenia oferty zamawiający uzna również aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego; 4) w przypadku składania przez Wykonawców oferty wspólnej w ofercie musi być zamieszczone pełnomocnictwo z określeniem zakresu umocowania do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie lub umowa, jeżeli takie pełnomocnictwo wynika z umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2.2.2 składają wszyscy członkowie konsorcjum lub spółki cywilnej. 6) jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa pkt. 1.1 części II SIWZ, będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający będzie żądał od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 2.2.2; 7) inne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 2 części II SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Powstańców Warszawy 28.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2010 godzina 10:00, miejsce: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Powstańców Warszawy 28.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Przebudowa obiektu mostowego w ciągu drogi powiatowej nr 2224G Wiślina - Krzywe Koło w msc. Krzywe Koło
- Wykonanie oznakowania poziomego na drogach Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański w 2025 r.
- Dostawa samochodu osobowego typu SUV na potrzeby OT KOWR w Pruszczu Gdańskim
- Dostawa dwóch pojazdów elektrycznych do transportu osób i ładunków oraz jednej przyczepy, z finansowaniem w formie leasingu operacyjnego
- Zagospodarowanie terenu między ulicą 1 Maja a budynkiem przy ul. Niepodległości 1 w Pruszczu Gdańskim
- "Zakup busa 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami - uczestników ŚDS w ramach Projektu " Programu wyrównywania różnic miedzy regionami III"
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Ciepło i nowocześnie w szkole w Oporowie"
- Opracowanie dokumentacji projektowej zagospodarowania wnętrza podwórzowego położonego w kwartale ulic Trzebnicka, Kleczkowska, Siemieńskiego oraz Kraszewskiego we Wrocławiu
- Zaprojektowanie i budowa pawilonu dydaktycznego P-7 w technologii kontenerowej dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Likwidacja osuwisk wraz z rozbudową dróg wojewódzkich nr 266, nr 269, nr 538 i nr 543 - opracowanie dokumentacji projektowej
- Realizacja inwestycji: 1) Budowa sieci wodociągowej w działce 11/7 (droga); 2) Budowa sieci wodociągowej w ul. Jana Brzechwy (...); 3) Budowa sieci wodociągowej w ul. Piastowskiej
- Rozbudowa istniejących szlaków turystycznych na t. Miasta Przasnysz poprzez wprowadzenie do oferty turystycznej ścieżki "Tropem Przaśnika wzdłuż rzeki Węgierki"- 2 cz." w formule "projektuj i buduj"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.