Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-10
Świdnica: JABŁONIEC - ZAWISZÓW ODBUDOWA I MODERNIZACJA KORYTA POTOKU
Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych niezabudowanych na zadaniu Jabłoniec - Zawiszów odbudowa i modernizacja koryta potoku, gm. Świdnica i Jaworzyna Śląska
Numer ogłoszenia: 187362 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Świdnicy , ul. Polna Droga 1, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 852 30 58, faks 074 852 22 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzmiuw.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jadnostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: JABŁONIEC - ZAWISZÓW ODBUDOWA I MODERNIZACJA KORYTA POTOKU Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych niezabudowanych na zadaniu Jabłoniec - Zawiszów odbudowa i modernizacja koryta potoku, gm. Świdnica i Jaworzyna Śląska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych niezabudowanych na zadaniu Jabłoniec - Zawiszów odbudowa i modernizacja koryta potoku, gm. Świdnica i Jaworzyna Śląska. Zakres prac obejmuje wykonanie operatów szacunkowych : Nieruchomości gruntowych niezabudowanych w obrębie: 1) obręb Osiedle Młodych , gm. miasto Świdnica - działki nr 3/2, 7/1, 7/2, 7/3, 7/4, 7/5 2) obręb Zawiszów, gm. miasto Świdnica - działki nr 2/22, 2/24, 2/26, 2/27, 2/28, 2/29, 9/1, 10/5, 11/17, 11/18, 12/1, 12/2, 12/3, 12/4, 10/12, 10/13, 22/1 3) obręb Sulisławice, gm. Świdnica - działki nr 8/2, 8/3, 8/4, 8/5, 8/6, 10/4, 10/5, 10/6, 10/8, 10/9, 9/2, 9/3, 9/4, 9/5. 4) obręb Bagieniec, gm. Jaworzyna Śl.- działki nr 148/2 woj. dolnośląskie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zmówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 223, poz.1655 ze zmianami) 3)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: a) Wykonania przez wykonawcę co najmniej 10 operatów szacunkowych b)Osoba przewidziana do realizacji przedmiotu zamówienia posiada odpowiednie uprawnienia w zakresie rzeczoznawcy majątkowego zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. Nr 261 z 2004r. ze zmianami) 4)Znajdują się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.Wykonawca musi posiadać ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w wysokości co najmniej 50 000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia. 5)W przypadku, jeżeli Wykonawcy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, to muszą ustanowić pełnomocnika (zwanego w dalszej części Pełnomocnikiem) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta złożona w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia musi zawierać: 1)Formularz Ofertowy - Oferta wykonawcy, sporządzony na podstawie wzoru według wzoru zał. nr 1 do SIWZ. 2)Oświadczenie wykonawcy, sporządzone na podstawie art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007r. Dz. U. nr 223, poz. 1655), o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ. 3) Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu, wymaganych przez Zamawiającego: a)Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007r. Dz. U. nr 223, poz. 1655) według wzoru zał. nr 3 do SIWZ. b)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składani ofert. c)Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu za mówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz innych informacji potwierdzających spełnianie warunków udziału w przetargu według wzoru zał. nr 4 do SIWZ. d)Wykaz wykonanych, usług okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeśli okres działalności jest krótszy, t w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartościprzedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie według wzoru zał. nr 4 do SIWZ. e) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia w wysokości co najmniej 50 000,00zł. 4)W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 5)W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - dokument ustanawiający Pełnomocnictwo 6)Oświadczenie, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy pzp, o nieujawnianiu informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (dokument fakultatywny, brak dokumentu nie powoduje odrzucenia oferty) według wzoru zał. nr 5 do SIWZ. Oferta Wykonawcy, ubiegającego się wspólnie o zamówienie, musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób: 1)Oferta, oświadczenia i dokumenty muszą być podpisane przez Pełnomocnika, 2)Wykonawcy muszą udokumentować, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania uwzględniając niniejsze: a)każdy z wykonawców (Partnerów) musi złożyć przygotowane odrębnie i podpisane przez jego upełnomocnionych przedstawicieli oraz przez Pełnomocnika: -oświadczenie wykonawcy niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), sporządzony wg wzoru zał. nr 3 do SIWZ - załącznik nr 3 do oferty -dokumenty wymienione w tabeli opisanej w pkt. 10.1 w poz.: A.1 - zał. nr 6 do oferty -dokumenty wymienione w tabeli opisanej w pkt. 10.1 w poz. C.1- zał. nr 7 do oferty b)łącznie, wszyscy wykonawcy (Partnerzy) składają, podpisany przez Pełnomocnika, jeden komplet dokumentów: -Formularz Ofertowy - Oferta Wykonawcy, (sporządzony wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ) - zał. nr 1 do oferty -oświadczenie wykonawcy, na podstawie art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzony według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ - zał. nr 2 do oferty -wymieniony w tabeli opisanej w pkt. 10.1 w poz. B.1-2 (spełnienie warunków może nastąpić poprzez złożenie dokumentów dotyczących któregokolwiek z Wykonawców (Partnerów); (wg wzoru zał. nr 4 do SIWZ) - zał. nr 4 do oferty c)oświadczenia, o których mowa w pkt.13.4.1) mogą być złożone przez każdego z wykonawców (Partnerów) samodzielnie i podpisane przez jego pełnomocnionych przedstawicieli oraz przez Pełnomocnika, sporządzone wg wzoru zał. nr 5 do SIWZ; - zał. nr 5 do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzmiuw.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Świdnicy ul. Polna Droga 1, 58-100 Świdnica, pok. nr 28.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2009 godzina 09:30, miejsce: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Świdnicy ul. Polna Droga 1, 58-100 Świdnica, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Wykonywanie usług przechowywania zwłok, udostępnienia sali sekcyjnej i pomocy technicznej przy sekcji zwłok z obszarów działania Prokuratur Rejonowych w: Kłodzku oraz Bystrzycy Kłodzkiej
- Termomodernizacja trzech budynków komunalnych Gminy Miasto Świdnica ul. M. Kopernika 3, Pl. Ludowy 6, ul. F. Chopina 23-25" POSTĘPOWANIE Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych
- Wykonywanie usług przewozu, przechowywania zwłok, udostępnienie sali sekcyjnej i pomoc techniczna z obszarów działania Prokuratur Rejonowych w: Świdnicy, Wałbrzychu, Dzierżoniowie i Ząbkowicach Śl.
- "Wymiana instalacji elektrycznej - etap IV w Szkole Podstawowej nr 2 im. Polskich Olimpijczyków w Świdnicy."
- Dostawa zabawek/artykułów biurowych/ pomocy dydaktycznych w ramach projektów unijnych pn. "Edukacja Przyszłości", "Świdnickie przedszkolaki odkrywają świat" i "ekoMy" i potrzeb własnych Zamawiającego
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyceny nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych w Mieście Gdańsku
- ,,Wycena składników majątku Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A oraz majątku nie będącego własnością SRK S.A., - KONTROPERAT/DRUGI OPERAT",
- Sporządzenie operatów szacunkowych dla potrzeb aktualizacji opłat rocznych za trwały zarząd i użytkowanie wieczyste
- świadczenie usług komunalnych.
- Wieloletnie zarządzanie oraz realizacja inwestycji budowlanych w komunalnym zasobie lokalowym Gminy Murowana Goślina.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.