eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › Przebudowa pasa drogowego ul. Wiejskiej w Pabianicach w zakresie budowy chodnika, ścieżki rowerowej i remontu istniejących zjazdów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-23

Pabianice: Przebudowa pasa drogowego ul. Wiejskiej w Pabianicach w zakresie budowy chodnika, ścieżki rowerowej i remontu istniejących zjazdów
Numer ogłoszenia: 187033 - 2016; data zamieszczenia: 23.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 122383 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza, ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 42 2254600, faks 42 2254669.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa pasa drogowego ul. Wiejskiej w Pabianicach w zakresie budowy chodnika, ścieżki rowerowej i remontu istniejących zjazdów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie wschodniej strony pasa drogowego ul. Wiejskiej w Pabianicach (dz. nr ewid. 81, obręb P-28, z wyłączeniem dz. nr ewid. 79/5 i 79/4, obręb P-28) w zakresie budowy chodnika, ścieżki rowerowej i remontu istniejących zjazdów (działki nr ewid. 85/5, 85/18, 85/17, 81 w obrębie P-28 do wjazdu na dz. nr ewid. 197). Przedmiot zamówienia jest szczegółowo opisany w projekcie budowlanym opracowanym przez Biuro Projektowo - Inwestycyjne OMEGA 97-500 Radomsko ul. Ignacego Krasickiego 2, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych załączonych do niniejszej SIWZ. Niniejsze zamówienie nie obejmuje wykonania prac przewidzianych w dokumentacji projektowej dotyczących wykonania ścieżki rowerowej i zjazdu po zachodniej stronie ulicy (wzdłuż ujęcia wody). 3.2. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) przebudowę pasa drogowego na odcinku ok. 535,0 mb: -chodnik z kostki betonowej grub. 8,0 cm na podsypce piaskowo-cementowej i podbudowie z kruszywa łamanego zagęszczonego z obrzeżem betonowym - szerokość 1,50 i 2,00 m; -ścieżka rowerowa z betonu asfaltowego grub. 4,0 cm na podbudowie z kruszywa łamanego zagęszczonego mechanicznie z obrzeżem betonowym - szerokość 2,00 m; -budowa zjazdów indywidualnych i publicznych z kostki betonowej grub. 8,0 cm i betonu asfaltowego grub. 8,0 cm na podbudowie z kruszywa łamanego zagęszczonego mechanicznie - szt. 6; 3.3. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: pas ulicy Wiejskiej w Pabianicach, odcinek od wjazdu na teren szpitala (dz. nr ewid. 197, obręb P-28; przy ul. Zagajnikowej) do ul. Miodowej (dz. nr ewid. 107, obręb P-28) - strona wschodnia. 3.4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36- miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia. Datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru. Udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. 3.5. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej, a także uzyskał, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia, Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 3.6. Warunki finansowe rozliczeń: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość płatności częściowych (wystawiania faktur częściowych), wystawianych na podstawie protokołów odbiorów częściowych określających procentowe zaawansowanie robót określonych w Harmonogramie Rzeczowo - Finansowym (Załącznik nr 8) realizacji zadania. 2) Podstawą wystawienia faktur (częściowych lub końcowej) będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót częściowy lub końcowy bez uwag, 3) Każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury. 4) Podane w ofercie wynagrodzenie ryczałtowe jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. Uwagi: 1.Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W przypadku wystąpienia w projekcie, kosztorysie nakładczym lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2.Wszędzie tam, gdzie w załącznikach do niniejszej SIWZ występują nazwy materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót. 3.Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, oznakowane znakiem CE/B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. 4.Odpady powstające w trakcie robót jak gruz, śmieci itp. Wykonawca będzie usuwał z terenu budowy na bieżąco, a następnie wywoził/utylizował we własnym zakresie. 5.Wykonawca winien wszelkie koszty związane z czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 6.Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac. Wykonawca dokonuje stosownego zabezpieczenia placu budowy przed dostępem osób postronnych (trzecich)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BUD-TRANS Roboty Budowlano-Drogowe Maria Karbowiak, ul. Uniejowska 170A, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 348700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 281368,28

  • Oferta z najniższą ceną: 275055,69 / Oferta z najwyższą ceną: 387437,77

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.