eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przedmiotem zamówienia jest dostawa zamkniętego systemu do pobierania krwi w technice próżniowej wraz z akcesoriami pomocniczymi do laboratorium dla SZPZLO W-wa Wawer, przy ul. Strusia 4/8.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-10

Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zamkniętego systemu do pobierania krwi w technice próżniowej wraz z akcesoriami pomocniczymi do laboratorium dla SZPZLO W-wa Wawer, przy ul. Strusia 4/8.
Numer ogłoszenia: 186976 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer , ul. Strusia 4/8, 04-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8120043, faks 022 8120796.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zamkniętego systemu do pobierania krwi w technice próżniowej wraz z akcesoriami pomocniczymi do laboratorium dla SZPZLO W-wa Wawer, przy ul. Strusia 4/8..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zamkniętego systemu do pobierania krwi w tech-nice próżniowej wraz z akcesoriami pomocniczymi do laboratorium dla SZPZLO W-wa Wawer, przy ul. Strusia 4/8. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w ZAŁĄCZNIKU NR 5 do SIWZ - w specyfikacji technicznej do zamkniętego systemu do pobierania krwi w technice próżniowej i w ZAŁĄCZNIKU NR 4 do SIWZ - formularzu cenowym. 3. Przedmiot zamówienia ( dot. wyrobów medycznych) musi być dopuszczony do obrotu i użytku na terenie RP, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2004 r. nr 93, poz. 896ze zm.) i posiadać deklarację zgodności CE. 4. Probówki i igły będące składnikami próżniowego systemu do pobierania krwi muszą mieć co najmniej 12-to miesięczny fabryczny okres ważności i min. 9-cio miesięczny termin ważności od daty dostawy danej partii towaru..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dot.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy w tym: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej (należy przez Wykonawcę, zgodnie z art. 2 pkt. 11) ustawy, rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej); 2a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj.: wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali lub wykonują min. 2 dostawy zamkniętego systemu do pobierania krwi w technice próżniowej wraz z akcesoriami pomocniczymi o wartości każdej dostawy min.70 000 zł. Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie spełnia to wymaganie, jeśli Wykonawcy wykonali łącznie min. 2 dostawy określonego rodzaju odpowiednio dla danej części o wartościach nie mniejszych dla danej części niż określone wyżej. 2 b) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Spełnienie ww. warunków oceniane będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń wchodzących w skład oferty według formuły spełnia nie spełnia. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymienionych w ust. 1 w punktach 1), 2b), 3) i 4) na podstawie Oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy(załącznik nr 2 do SIWZ) złożonego przez Wykonawcę oraz dokumentów potwierdzających uprawnienia Wykonawcy do prowadzenia działalności gospodarczej tj. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku wymienionego w ust. 1 w punkcie 2a) poprzez dokonanie analizy zał. nr 3 do SIWZ - wykaz wykonanych lub wykonywanych zamówień oraz dokumentów potwierdzających (np. referencje, listy pochwalne, protokoły od-bioru) należyte wykonane dostaw wymienionych w - wykazie... . 7. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. V SIWZ. Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie zobowiązany jest spełnić warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1,3 i 4 ustawy. Warunki określone w ust. 1 pkt. 2a i 2b ustawy Wyko-nawcy zobowiązani są spełnić łącznie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie złożą wraz z ofertą niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie wykonawcy: w trybie art. 22, ust. 1 ustawy na formularzu stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku złożenia oferty wspólnej oświadczenie to składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt 2 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Wykaz dostaw zamkniętego systemu do pobierania krwi w technice próżniowej wraz z akcesoriami pomocniczymi o wartości min. 70 000 zł, zrealizowanych lub realizowanych w okresie trzech ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem przedmiotu, ich wartości, dat wykonania lub wykonywania oraz odbiorców ZAŁĄCZNIK Nr 3. 6. Dokumenty potwierdzające (np. referencje, listy pochwalne, protokoły odbioru), z których wynikać będzie, że dostawy wymienione w ZAŁĄCZNIKU NR 3 zostały wykonane należycie. 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy Wykonawcy. 8. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu jeżeli nie wynika ono z odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a pełnomocnictwo dołączają do oferty. 9. Dokumenty wymienione w pkt. 2-4,6 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty przedstawione w oryginale nie wymagają takiego poświadczenia. Jeżeli osoba składająca oświadczenia lub poświadczająca zgodność dokumentów z oryginałem nie figuruje w dokumencie wymienionym w ust. 2, Wykonawca zobowiązany jest złożyć pełnomocnictwo potwierdzające upoważnienie tej osoby do reprezentowania go w niniejszym postępowaniu. 10. W przypadku oferty wspólnej dokumenty wymienione w ust. 1 - 4 składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. Dokumenty te złożone w formie kopii będą po-świadczone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wyko-nawców składających ofertę wspólną. 11. Dokumenty wymienione w ust. 1,5,7 muszą być złożone w oryginale. Pełnomocnictwo tak jak opisano w pkt.8. 12. Załączniki muszą być wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w SIWZ bez dokonywania w nich zmian. Załączniki dołączone do SIWZ przedstawione są w formie wzoru graficznego. Wykonawca może przed-stawić załączniki wg własnego układu graficznego, lecz muszą one zawierać wszystkie zapisy i informacje ujęte we wzorach oraz nie mogą zawierać zapisów innych niż wymagane przez Zamawiającego we wzorach. W przypadku, gdy jakakolwiek część wymaganych załączników nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje on nie dotyczy. 13. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Zamawiający wezwie do uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń Wykonawców, którzy nie złożyli ich wraz z ofertą, lub do ich poprawienia, je-żeli złożone dokumenty będą zawierały błędy, chyba że, mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego nie później niż w dniu , w którym upłynął termin składania ofert. 14. Jeżeli wykonawca nie uzupełni lub nie poprawi w określonym przez zamawiającego terminie, dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 ustawy. 15. Na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca dostarczy wraz z ofertą próbki: a) po 1 wzorcu każdej probówki wykonanej z tworzywa PET - 6 szt. (wzorce probówek określonych w poz.1,2,3,4,6,7 formularza cenowego), b) wzorce igieł (określonych w poz.8,9 formularza cenowego), c) po 1 wzorcu stazy bezlateksowe z zapinką dwufunkcyjną ( dot. poz. 12 i 13 formularza cenowego), d) wzorzec igły motylkowej z wężykiem+adapter typu Luer trwale połą-czone w jednym sterylnym opakowaniu ( dot. poz. 10 formularz ceno-wego), e) uchwyt jednorazowego użytku - ( dot.poz.14 formularz cenowego), oraz f) dokument wystawiony przez producenta ( nie dystrybutora w Polsce) potwierdzający parametry techniczne określone przez zamawiającego w kolumnie 2 tabeli specyfikacji technicznej ( zał. nr 5 do SIWZ) w poz. 1,2,3,6,7,8,9,12,13,15,17,18,19, w formie deklaracji, ulotki, specyfikacji technicznej, itp. 16. Zamawiający dokona oceny spełniania wymagań przez oferowane dostawy poprzez analizę Załącznika nr 5 do SIWZ, załączonych próbek i dokumentów, o których mowa w pkt. 15 f)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Jakość techniczna - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-wawer.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer, ul. Strusia 4/8, 04-564 Warszawa, pokój 303.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer, ul. Strusia 4/8, 04-564 Warszawa, pokój 301.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Numer sprawy:SZPZLO/Z-55/2009 Zamawiający wymaga aby oferta Wykonawcy zawierała: 1) wypełniony FORMULARZ OFERTY -ZAŁĄCZNIK Nr 1 do SIWZ 2) wypełniony formularz cenowy -ZAŁACZNIK NR 4 do SIWZ 3) wypełnioną SPECYFIKACJĘ TECHNICZNĄ DO ZAMKNIĘTEGO SYSTEMU DO POBIERANIA KRWI W TECHNICE PRÓŻNIOWEJ- ZAŁACZNIK NR 5 do SIWZ. 2. Na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca dostarczy wraz z ofertą próbki i dokumenty określone w pkt. 15 Rozdziału V SIWZ tj.: a) po 1 wzorcu każdej probówki wykonanej z tworzywa PET - 6 szt. (wzorce probówek określonych w poz.1,2,3,4,6,7 formularza cenowego), b) wzorce igieł (określonych w poz.8,9 formularza cenowego), c) po 1 wzorcu stazy bezlateksowe z zapinką dwufunkcyjną ( dot. poz. 12 i 13 formularza cenowego), d) wzorzec igły motylkowej z wężykiem+adapter typu Luer trwale połączone w jednym sterylnym opakowaniu ( dot. poz. 10 formularz cenowego), e) uchwyt jednorazowego użytku - ( dot.poz.14 formularz cenowego), oraz f) dokument wystawiony przez producenta ( nie dystrybutora w Polsce) potwierdzający parametry techniczne określone przez zamawiającego w kolumnie 2 tabeli specyfikacji technicznej ( zał. nr 5 do SIWZ) w poz. 1,2,3,6,7,8,9,12,13,15,17,18,19, w formie deklara-cji, ulotki, specyfikacji technicznej, itp. 3. Na potwierdzenie spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu postawionych przez Zamawiającego Wykonawca dostarczy oświadczenia i dokumenty opisane przez zamawiającego w ust. 1-8 rozdziału V SIWZ ..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.