eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślUsługa sprzątania budynków i posesji zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o w Przemyślu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-28

Przemyśl: Usługa sprzątania budynków i posesji zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o w Przemyślu
Numer ogłoszenia: 18685 - 2008; data zamieszczenia: 28.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o., ul. Kopernika 58, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6783416, fax 016 6782325.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgmprzemysl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania budynków i posesji zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o w Przemyślu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Usługa sprzątania budynków i posesji zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o w Przemyślu a)informacje szczegółowe Przedmiotem zamówienia jest: 1. Usługa sprzątania budynków administrowanych przez Zamawiającego w okresie od 16.02.2008r do 31.12.2008r, podzielonych na sześć tzw. rejonów: rejon nr I - budynki, chodniki, tereny zielone oraz obejścia zlokalizowane w Przemyślu przy ul. Mariacka 2, Mickiewicza 69, Mickiewicza 71, Lwowska 2, Lwowska 2a, Lwowska 3, Lwowska 5, Lwowska 7, Lwowska 10, Włodzimierza Bilana 1, Włodzimierza Bilana 3, Zana 3, Zielińskiego 4, Wincentego Pola 20, Wincentego Pola 30, Wincentego Pola 25, Mierosławskiego 25, Mierosławskiego 4, Mierosławskiego 8; rejon nr II - budynki, chodniki, tereny zielone oraz obejścia zlokalizowane w Przemyślu przy ul. Smolki 4, Smolki 6, Smolki 7, Smolki 8, Smolki 9, Smolki 11, Smolki 11a, Smolki 15, Smolki 18, Smolki 19, Smolki 19a, Smolki 26b, Siemiradzkiego 3a, Słowackiego 51; rejon nr III - budynki chodniki, tereny zielone oraz obejścia zlokalizowane w Przemyślu przy ul. Słowackiego 69a, Słowackiego 49, Słowackiego 47, Słowackiego 43, Słowackiego 41, Słowackiego 35, Smolki 13, Smolki 28, Smolki 30, Łukasińskiego 1; rejon nr IV - budynki chodniki, tereny zielone oraz obejścia zlokalizowane w Przemyślu przy ul. Boh. Getta 19, Boh. Getta 30, Boh. Getta 34, Boh. Getta 36, Czarnieckiego 22, Czarnieckiego 33, Czarnieckiego 35, Szymanowskiego 6, Szymanowskiego 7, Szymanowskiego 8, Dekerta 3, Konopnickiej 1, Podhalańczyków 4, Podhalańczyków 5, Reymonta 23, Kokosza 7; rejon nr V - budynki chodniki, tereny zielone oraz obejścia zlokalizowane w Przemyślu przy ul. Dworskiego 51, Dworskiego 71, Dworskiego 93, Dworskiego 95, Dworskiego 95a, Dworskiego 102, Korzeniowskiego 5, Słowackiego 71, Słowackiego 75, Słowackiego 81, Słowackiego 126; rejon nr VI - budynki chodniki, tereny zielone oraz obejścia zlokalizowane w Przemyślu przy ul. Kilińskiego 9, Głowackiego8, Głowackiego 12, Leszczyńskiego 12, Tarnawskiego 18, Tarnawskiego 20, Tarnawskiego 26, Zamenhoffa 4, Dworskiego 70, Dworskiego 76, Dworskiego 80, Dworskiego 80a, Dworskiego 84, Smolki 3, Smolki 5, Usługa sprzątania (zakres czynności gospodarza domu) obejmowała będzie: codziennie: zamiatanie klatek schodowych, balkonów ogólnodostępnych, korytarzy w budynkach i korytarzy piwnicznych, zamiatanie (ew. usuwanie śniegu i lodu) chodników przyległych do nieruchomości, sprzątanie terenów zielonych; raz w miesiącu: mycie klatek schodowych (lamperie plus podłoga), balkonów ogólnodostępnych, korytarzy w budynkach, poręczy i balustrad; drzwi wejściowych, parapetów i okien na klatkach schodowych, doraźnie: uprzątnięcie skoszonych traw, roznoszenie bieżącej korespondencji do mieszkańców, wykonywanie innych poleceń administratora budynku. b) wartość zamówienia Wartość przedmiotu zamówienia ustalona w oparciu o art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - prawo zamówień publicznych wynosi 109.620,00 zł. Przy ustaleniu wynagrodzenia założono, że: usługa będzie wykonywana przez 6 pracowników; wynagrodzenie za jednego pracownika wyniesie nie więcej niż 1.740,00 zł; Podane wyżej kwoty nie zawierają podatku od towarów i usług. c) wymagania stawiane oferentom Usługodawca powinien spełniać łącznie, co najmniej poniższe wymagania: 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, tj. wykonywać podobne usługi w ciągu roku poprzedzającego złożenie oferty; 3. Posiadać niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia; 4. Dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 5. Udzielać ulgi w składce PFRON w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. Nr 123, poz. 776 z późn. zm.) 6. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a) posiadać środki finansowi lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 tyś. zł b) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 tyś. zł 7. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości Kod CPV wg słownika 2008: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 17.02.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się oferentów, którzy spełniają choćby jeden z warunków określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia warunków przez oferentów odbywać się będzie na podstawie wymaganych dokumentów. Ofertę wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony druk ofertowy - Załącznik Nr 1 2. Oświadczenie o zdolności Oferenta do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, składane na podstawie art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - Załącznik Nr 2

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. wysokość obniżenia wpłat na PFRON (wysokość ulgi w %) za ostatnie 3 miesiące - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgmprzemysl.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pgmprzemysl.pl PGM Sp. z o.o. ul. Kopernika 58 mgr Jerzy Golec.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2008 godzina 09:00, miejsce: PGM Sp. z o.o. ul. Kopernika 58 37-700 Przemyśl pok. 16.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 14 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.