eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodzko › Dowóz uczniów do jednostek oświatowych w roku szkolnym 2012/2013 - II przetarg

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-30

Kłodzko: Dowóz uczniów do jednostek oświatowych w roku szkolnym 2012/2013 - II przetarg
Numer ogłoszenia: 186805 - 2012; data zamieszczenia: 30.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 174549 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kłodzko, ul. Okrzei 8a, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 074 6474100, faks 074 6474103.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do jednostek oświatowych w roku szkolnym 2012/2013 - II przetarg.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: ZADANIE I - dowóz i odwóz uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Kłodzko do jednostek oświatowych Gminy Kłodzko 1. Dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Stanisława Mikołajczyka w Jaszkowej Dolnej z miejscowości: Wojciechowice; 2. Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Stanisława Mikołajczyka w Jaszkowej z miejscowości: Droszków, Jaszkowa Górna; 3. Dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. gen. Władysława Sikorskiego w Ołdrzychowicach Kłodzkich oraz do Przedszkola Gminnego w Ołdrzychowicach Kłodzkich z miejscowości: Piotrowice, Romanowo, Rogówek, Ołdrzychowice Kłodzkie ( droga do ze szkoły do domu przekracza 3 km ) oraz dowóz uczniów do Gimnazjum Publicznego im. Wł. St. Reymonta w Kłodzku z miejscowości: Romanowo, Rogówek, Ołdrzychowice Kłodzkie, Marcinów, Żelazno, Jaszkowa Dolna - k. Grochówki ( kurs łączony ); 4. Dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Integracyjnej w Szalejowie Górnym oraz Przedszkola Gminnego w Szalejowie Dolnym z miejscowości: Gołogłowy, Bierkowice, Korytów, Ruszowice, Kamieniec, Piszkowice; 5. Dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Integracyjnej w Szalejowie Górnym, Przedszkola Gminnego w Szalejowie Dolnym z miejscowości Stary Wielisław, Szalejów Dolny oraz dowóz uczniów do Gimnazjum Publicznego im. WŁ. St. Reymonta w Kłodzku z miejscowości Szalejów Górny i Dolny ( kurs łączony ); 6. Dowóz i odwóz uczniów do Zespołu Szkół w Wojborzu z miejscowości: Ścinawica, Młynów, Łączna oraz dowóz i odwóz do Przedszkola Gminnego z Oddziałami Integracyjnymi w Bierkowicach z miejscowości Łączna; ( kurs łączony ); 7. Dowóz i odwóz uczniów do Zespołu Szkół w Wojborzu z miejscowości: Gołogłowy, Piszkowice, Bierkowice, oraz dowóz do Przedszkola Gminnego z Oddziałami Integracyjnymi w Bierkowicach z miejscowości: Kłodzko ul. Korczaka, Ruszowice, Piszkowice ( kurs łączony ); 8. Odwóz uczniów z Przedszkola Gminnego z Oddziałami Integracyjnymi w Bierkowicach do miejscowości: Morzyszów, Ruszowice, Piszkowice, Kłodzko ul. Korczaka. 9. Dowóz i odwóz uczniów do zespołu Szkół w Wojborzu z miejscowości: Ławica, Podtynie, Morzyszów, Wilcza oraz dowóz uczniów do Przedszkola Gminnego z Oddziałami Integracyjnymi w Bierkowicach z miejscowości Morzyszów. Charakterystykę powyższych zadań stanowi załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia. Rozpoczęcie zajęć lekcyjnych w w/w jednostkach oświatowych o godz. 8:00 , zakończenie zajęć lekcyjnych: około 13 25 w szkole podstawowej, około 14 30 w gimnazjum. około 15 30 - 16 w przedszkolu UWAGA: uczniowie wsiadają rano najwcześniej o godzinie 7.00 uczniów należy dowieźć do w/w jednostek do godz. 7 45, odwóz uczniów po zajęciach lekcyjnych około godz. 14 30 i 15 30 ¨Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem własnych środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w ustawie o transporcie drogowym. Usługi objęte zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu uczniów, spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. Wykonawca powinien zapewnić odpowiednią liczbę miejsc siedzących do wymagań danej trasy. W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów, w tym sprawuje opiekę nad uczniami w czasie przewozu. Opieka sprawowana jest przez opiekunów ( nie kierowcę ), którzy posiadają jednolite stroje z napisem OPIEKUN . Do obowiązków opiekunów należy także pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu. Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczniom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny tj.: utrzymywać w czystości i porządku pojazdy, przestrzegać przepisów P.Poż. i BHP, ubezpieczyć pojazdy na czas przewozu z tytułu szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia, oznaczyć pojazd na czas przewozu wykorzystywany do transportu dzieci szkolnych. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że liczba dowożonych uczniów w trakcie roku szkolnego może ulec zmianie, a Wykonawca zobowiązany jest na tę okoliczność do zapewnienia środka transportu z odpowiednią liczbą miejsc w ramach tej samej ceny brutto za kilometr. Dopuszcza się możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 20 % wartości zamówienia podstawowego w sytuacjach wynikłych z organizacji roku szkolnego. Dowóz obejmuje okres od dnia 1 września 2012 r. do końca zajęć dydaktyczno wychowawczych w roku szkolnym 2012/2013. ZADANIE II - dowóz i odwóz uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Kłodzko do jednostek oświatowych Gminy Kłodzko oraz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Kłodzko do Niepublicznej Szkoły Podstawowej Specjalnej przy Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci w Ludwikowicach Kłodzkich Charakterystykę powyższych zadań stanowi załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia. UWAGA: uczniowie wsiadają rano najwcześniej o godzinie 7.00 Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem własnych środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w ustawie o transporcie drogowym. Usługi objęte zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu uczniów, spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. Wykonawca powinien zapewnić odpowiednią liczbę miejsc siedzących do wymagań danej trasy. W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów, w tym sprawuje opiekę nad uczniami w czasie przewozu. Opieka sprawowana jest przez opiekunów ( nie kierowcę ), którzy posiadają jednolite stroje z napisem OPIEKUN . Do obowiązków opiekunów należy także pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu. Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczniom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny tj.: utrzymywać w czystości i porządku pojazdy, przestrzegać przepisów P.Poż. i BHP, ubezpieczyć pojazdy na czas przewozu z tytułu szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia, oznaczyć pojazd na czas przewozu wykorzystywany do transportu dzieci szkolnych. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że liczba dowożonych uczniów w trakcie roku szkolnego może ulec zmianie, a Wykonawca zobowiązany jest na tę okoliczność do zapewnienia środka transportu z odpowiednią liczbą miejsc w ramach tej samej ceny brutto za kilometr. . Dopuszcza się możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 20 % wartości zamówienia podstawowego w sytuacjach wynikłych z organizacji roku szkolnego. Dowóz obejmuje okres od dnia 1 września 2012 r. do końca zajęć dydaktyczno wychowawczych w roku szkolnym 2012/2013...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dowóz i odwóz uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Kłodzkodo jednostek oświatowych Gminy Kłodzko

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo HAndlowo-Usługowe TRANSPORT Ryszard Matyasik, ul. Malczewskiego DIII/7, 57-300 Kłodzko, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 471692,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 510055,00

  • Oferta z najniższą ceną: 510055,00 / Oferta z najwyższą ceną: 510055,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dowóz i odwóz uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Kłodzko do jednostek oświatowych Gminy Kłodzko oraz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Kłodzko do Niepublicznej Szkoły Podstawowej Specjalnej przy Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci w Ludwikowicach Kłodzkich.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TIGER-BUS MIchał Osowski, Pniaki 15, 57-430 Jugów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22496,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22496,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35340,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.