Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-11
Paczków: Dostawa opału do placówek oświatowych (szkół podstawowych, przedszkoli) położonych na terenie Gminy Paczków według opracowanego harmonogramu w ilości: koks gruby - 188 ton, węgiel orzech - 151,5 tony, miał węglowy - 13,5 tony.
Numer ogłoszenia: 186650 - 2008; data zamieszczenia: 11.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Paczków, ul. Rynek 1/3, 48-370 Paczków, woj. opolskie, tel. 077 4316791, fax 077 4316797.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.paczkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa opału do placówek oświatowych (szkół podstawowych, przedszkoli) położonych na terenie Gminy Paczków według opracowanego harmonogramu w ilości: koks gruby - 188 ton, węgiel orzech - 151,5 tony, miał węglowy - 13,5 tony..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa opału do placówek oświatowych (szkół podstawowych, przedszkoli) położonych na terenie Gminy Paczków według opracowanego harmonogramu w ilości: koks gruby - 188 ton, węgiel orzech - 151,5 tony, miał węglowy - 13,5 tony.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 10.32.10.00 - Koks Kod CPV wg słownika 2008: 09.11.30.00 - Koks Oryginalny kod CPV: 10.12.10.00 - Węgiel kamienny Kod CPV wg słownika 2008: 09.11.12.10 - Węgiel kamienny Oryginalny kod CPV: 10.00.00.00 - Węgiel, węgiel brunatny, koks i inne produkty węglopochodne Kod CPV wg słownika 2008: 09.24.00.00 - Produkty pochodne ropy i węgla .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655). a) Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Wykonawca spełnia warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków oraz oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena ww. warunku dotyczyć będzie każdego Wykonawcy odrębnie. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a) Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej dwa zadania polegające na dostawie opału tj. węgla i/lub koksu o łącznej wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto. Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca złoży wykaz zrealizowanych dostaw opału tj. węgla i/lub koksu wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowe ich wykonanie. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena ww. warunku dotyczyć będzie wszystkich Wykonawców łącznie. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie na podstawie złożonych dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowy dokument przedkłada każdy Wykonawca. 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena ww. warunku dotyczyć będzie wszystkich Wykonawców łącznie. 4. projekt umowy na dostawę opału do placówek oświatowych (szkół podstawowych, przedszkoli) położonych na terenie Gminy Paczków według opracowanego harmonogramu w ilości: koks gruby - 188 ton, węgiel orzech - 151,5 tony, miał węglowy - 13,5 tony.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.paczkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, Rynek 1, 48-370 Paczków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski, Rynek 1, 48-370 Paczków, pok nr 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI PACZKÓW
więcej: przetargi PACZKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa węgla kamiennego do Domu Pomocy Społecznej w Jędrzejowie w II półroczu 2025 r."
- Cykliczne dostawy workowanego węgla kamiennego sortymentu węgiel groszek standard do Aresztu Śledczego w Hajnówce
- DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO I KOKSU PRZEMYSŁOWO - OPAŁOWEGO W II PÓŁROCZU 2025 ROKU
- Zakup i dostawa 300 ton węgla
- Zakup Węgla dla pracowników korzystających z urlopów górniczych oraz emerytów i rencistów uprawnionych do otrzymania deputatu węglowego.
- TC/13/2005.
więcej: Węgiel kamienny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.