eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgierzRemont pomieszczeń biurowych w budynku przy ul. Popiełuszki 3A w Zgierzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-29

Zgierz: Remont pomieszczeń biurowych w budynku przy ul. Popiełuszki 3A w Zgierzu
Numer ogłoszenia: 186448 - 2010; data zamieszczenia: 29.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Zgierz , Plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 0427162854 w. 200, 7143200, faks 042 7143203.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.zgierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń biurowych w budynku przy ul. Popiełuszki 3A w Zgierzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń biurowych na I piętrze budynku w Zgierzu przy ul. Popiełuszki 3A wraz z wymianą stolarki okiennej, malowanie klatki schodowej oraz remont wc na I i II piętrze zgodnie z przedstawionym poniżej zakresem rzeczowym, rysunkami (rzuty i przekrój budynku) stanowiącymi załącznik nr 1 oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik nr 2. Przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 3 należy traktować jako materiał pomocniczy, nie będący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej oferty. Powierzchnia użytkowa pomieszczeń przeznaczonych do remontu na I piętrze wynosi ca 165 m2 (razem z wc) przy wysokości pomieszczeń 3,45m. Zakres rzeczowy robót obejmuje: 1. Wymianę 16 okien drewnianych na okna uchylno-rozwieralne PCV w kolorze białym wraz z parapetami wewnętrznymi i obrobieniem ościeży bez parapetów zewnętrznych. Okna o wymiarach 1,10 x 1,95m (nietypowe) z zachowaniem podziału, tak jak na parterze. 2. Wymianę drzwi wejściowych na I piętrze z klatki schodowej do części biurowej na aluminiowe - dwuskrzydłowe z zamkiem i samozamykaczem (wymiary 1,45x2,05m) w kolorystyce uzgodnionej z użytkownikiem. 3. Wymianę drzwi do wc z zamkiem na I i II piętrze. 4. Malowanie wewnętrznej stolarki drzwiowej, która nie podlega wymianie. 5. Wymianę w istniejącej instalacji elektrycznej (istniejącym oprzewodowaniu) opraw świetlówkowych na nowe wraz z montażem dodatkowych 4 szt. ( razem 30 szt ); wymianę włączników, gniazd; wymianę zabezpieczeń w tablicy bezpiecznikowej . 6. Przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do malowania. Naprawienie i wyrównanie ubytków, oczyszczenie powierzchni. Malowanie dwukrotne ścian i sufitów - kolorystyka do uzgodnienia z użytkownikiem. 7. Uzupełnienie ściany w pomieszczeniu nr 9 w miejscu zlikwidowanego balkonu. W miejsce drzwi należy zamontować okno. 8. Usunięcie starych wykładzin w pomieszczeniach od nr 1 do 10; skucie ksylolitu, położenie warstwy wyrównawczej, zagruntowanie; posadzka z płytek terakotowych; pow. użytkowa pomieszczeń od nr 1 do 10 wynosi 158,26 m2. 9. Rozebranie ścianek działowych wskazanych na rzucie i wykonanie nowego podziału pomieszczeń ściankami gipsowo-kartonowymi wraz z zamontowaniem nowej stolarki drzwiowej (6 szt). 10. W pomieszczeniu nr 11na I piętrze - wc - zakres remontu obejmuje: a) montaż sufitu podwieszanego, b) rozebranie istniejących przepierzeń, c) montaż sanitarnych ścianek działowych (płyta wiórowa kryta laminatem) na dwie kabiny, d) wykonanie posadzki z płytek terakotowych; glazura na ścianach do wysokości 2,0 m, zmniejszenie otworu okiennego poprzez zamurowanie części otworu, e) demontaż istniejących urządzeń sanitarnych: - jednej umywalki wraz z baterią i podejściami, - misek ustępowych z płuczką - 2 szt. wraz z podejściami, f) zamontowanie nowych urządzeń sanitarnych wraz z podejściami do pionów: - jednej umywalki z szafką, baterią, przepływowym podgrzewaczem wody, - ustępu z płuczką typu kompakt - 2 komplety, g) pomalowanie pozostałej powierzchni ścian i sufitu. 11. Na II piętrze remont wc - ogólnie dostępnego obejmuje: a) demontaż istniejących urządzeń sanitarnych wraz z podejściami, tj. miski ustępowej z płuczką 1 szt., umywalki i drzwi wejściowych, b) zamontowanie nowych urządzeń: jednej umywalki z szafką i przepływowym podgrzewaczem wody, ustępu z płuczką typu kompakt, c) ułożenie glazury na ścianach do 2 m, d) pomalowanie pozostałej ściany i sufitu, e) skucie posadzki z płytek lastrykowych, f) przygotowanie podłoża i ułożenie płytek terakotowych, g) montaż drzwi wraz z zamkiem. Kolorystyka ścian, terakoty, glazury oraz stolarki w uzgodnieniu z użytkownikiem. Przed wymianą stolarki Wykonawca pobierze wymiary z natury. 12. Zakres prac remontowych klatki schodowej obejmuje przygotowanie do malowania i malowanie ścian i sufitów, malowanie lamperii do wysokości 1,60 farbami zmywalnymi, malowanie balustrady oraz wymianę opraw świetlówkowych. UWAGI: 1. Wszystkie materiały zastosowane do remontu winny posiadać wymagane atesty i aprobaty techniczne. 2. Roboty remontowe należy wykonać zgodnie ze sztuka budowlaną. 3. Po wykonaniu prac należy uporządkować teren, wywóz gruzu itp. leży po stronie wykonawcy. 4. W przypadkach opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji projektowej przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych. Za równoważne Zamawiający uzna materiały i urządzenia dopuszczone do stosowania w budownictwie takie, które spełnią wymagania w stopniu nie gorszym niż określone w projekcie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Roboty budowlane dot. remontu pomieszczeń biurowych stanowiące 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg kryterium: spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie co najmniej 1 roboty budowlanej, odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min. 50.000,00 zł, potwierdzone załączonymi dokumentami (np. referencjami), że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazu wykonanych robót z załączonym dokumentem potwierdzającym że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, wg kryterium: spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg kryterium: spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i oświadczenia, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia, wg kryterium: spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg kryterium: spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

I. Zmiany umowy będą możliwe wówczas, jeżeli: 1) nie będą dotyczyły istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy albo 2) okażą się korzystne dla Zamawiającego, przy czym korzystność zmiany rozpatrywana będzie przez Zamawiającego w ujęciu subiektywnym, w odniesieniu do konkretnego stanu faktycznego i całokształtu praw i obowiązków Zamawiającego wynikających z zawartej umowy albo 3) konieczność takich zmian wyniknie z okoliczności, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, w szczególności w przypadkach: istotnej zmiany na rynku walutowym, istotnej zmiany na rynku ekonomicznym, istotnej zmiany prawa - zmiany przepisów powszechnie obowiązujących, istotna, odbiegająca od normy, zmiana warunków atmosferycznych, itp. II. Odnośnie zmiany terminu realizacji zamówienia oraz terminów wynikających z harmonogramu Zamawiający, w szczególności, dopuszcza zmianę: 1) jeżeli uzasadniona będzie okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, w szczególności sytuacją finansową zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi; 2) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna strona nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia; 3) nawet jeśli opóźnienie będzie następstwem okoliczności, za które odpowiada Wykonawca, jeżeli łącznie zostaną spełnione poniższe warunki: a) Wykonawca powiadomi zamawiającego najpóźniej na 30 dni przed upływem terminu wykonania umowy lub terminów wynikających z harmonogramu o niemożliwości wykonania w terminie przewidywanym; b) Wykonawca zaproponuje nowy termin, o którym mowa w lit. a, możliwy do przyjęcia przez Zamawiającego; c) Wykonawca zaproponuje Zamawiającemu odpowiednie, możliwe do przyjęcia i dla niego korzystne w powstałej sytuacji - zrekompensowanie powstałego opóźnienia. III. Dodatkowo, oprócz warunków podanych w pkt. I i II - warunki zmian umowy o wykonanie robót budowlanych zawierają ogólne warunki umowy wykonania robót budowlanych - które stanowią załącznik do specyfikacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umz.zgierz.pl/przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zgierza, 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II 16, pokój nr 203, za cenę 6,67 PLN (wpłata w pokoju nr 014) lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2010 godzina 12:45, miejsce: Urząd Miasta Zgierza, 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II 16, PUNKT OBSŁUGI INTERESANTA (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 11.08.2010.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: - w sprawach merytorycznych: 1) Grażyna Bugała, inspektor, pok. nr 206, tel.: (42) 714-31-52, 2) Andrzej Juszczyk, naczelnik, pok. nr 206, tel.: (42) 714-32-70; - w sprawach proceduralnych: 1) Zofia Zamojska, gł. specjalista i 2) Lech Dąbski, naczelnik, pok. 203, tel.: (42) 714-32-00 oraz 3) Ewa Stasiak, inspektor, pok. 205, tel.: (42) 714-32-34. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej, przy czym oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem, albo drogą elektroniczną. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku zastosowania przez Wykonawcę elektronicznej formy porozumiewania się z Zamawiającym - wymagane jest telefoniczne uprzedzenie Zamawiającego o takim zamiarze na numer: (42) 71-43-200 - pod rygorem nie uznania tej czynności za wykonaną.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.