Ogłoszenie z dnia 2025-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00170169/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-31
- 2025/BZP 00197308/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-17
- 2025/BZP 00202969/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-23
- 2025/BZP 00211583/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-29
- 2025/BZP 00214477/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-04
- 2025/BZP 00218633/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie multimedialne oraz meblowe Szkoły Podstawowej w Irządzach oraz budynku administracji publicznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JEMIELNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050652
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 81
1.5.2.) Miejscowość: Jemielno
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-209
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniajemielno@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://jemielno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jemielno.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyposażenie multimedialne oraz meblowe Szkoły Podstawowej w Irządzach oraz budynku administracji publicznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e1576c5-a3e2-4f19-8eb3-04ca6e0424e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00289261
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00118242/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wyposażenie multimedialne oraz meblowe budynku administracji publicznej i szkoły
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00170169
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IB.271.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyposażenie multimedialne oraz meblowe Szkoły Podstawowej w Irządzach oraz budynku administracji publicznejcz. 1 - sprzet komputerowy
- sprzęt dla UG w Jemielnie: serwer 1 szt., zestawy komputerowe do 12 biur, zestaw komputerowy do planowania przestrzennego – 1 kpl, skanery do cyfryzacji dokumentów – 2 kpl, wielofunkcyjne urządzenia biurowe- 2, zestaw urządzeń do obsługi VOIP, licencja na oprogramowanie dla 20 użytkowników.
- sprzęt dla SP w Irządzach: komputery przenośne-30 szt., monitory interaktywne – 3 szt., komputery stacjonarne – 8 szt., urządzenia wielofunkcyjne- 5 szt., urządzenia NAS- 3 szt., routery – 8szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
48820000-2 - Serwery
4.5.5.) Wartość części: 420574,82 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – meble: zestawy mebli biurowych do 15 pokojów w UG w Jemielnie, zestawy mebli szkolnych do 14 sal w SP w Irządzach.Po stronie Wykonawcy leży dostawa, wniesienie, montaż i rozmieszczenie mebli w obu lokalizacjach.
Dokładny opis w załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39160000-1 - Meble szkolne
4.5.5.) Wartość części: 517233,65 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 463310,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 463310,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 463310,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13 P Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992845962
7.3.3) Ulica: Tarnogajska
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-512
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 463310,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-11Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 406467,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 874843,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 406467,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PB Logistyka Sebastian Borkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542618489
7.3.3) Ulica: Jana Kozietulskiego
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-657
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PB LOGISTYKA SEBASTIAN BORKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PB LOGISTYKA SEBASTIAN BORKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 406467,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-11INNE PRZETARGI JEMIELNO
więcej: przetargi JEMIELNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli szkolnych
- Dostawa i montaż urządzeń i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Lubartów"
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Zakup i dostawa serwerów wraz z migracją danych, macierzy oraz sprzętu komputerowego na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o.o.
- Dostawa urządzeń infrastruktury sieciowej w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa, montaż i ustawienie mebli oraz dostawa, montaż foteli/krzeseł dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.