Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-05
Wojkowice: Utrzymanie zimowe dróg gminnych na terenie miasta Wojkowice w sezonie 2007/2008
Numer ogłoszenia: 185380 - 2007; data zamieszczenia: 05.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Wojkowice, ul. Jana III Sobieskiego 290A, 42-580 Wojkowice, woj. śląskie, tel. 032 7695066, fax 032 7695073.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojkowice.4bip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie zimowe dróg gminnych na terenie miasta Wojkowice w sezonie 2007/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : prowadzenie Akcji zima w sezonie 2007/2008, polegającej na odśnieżaniu, zwalczaniu i usuwaniu gołoledzi oraz usuwaniu pryzm śniegowych na drogach w przypadku zaistnienia takiej konieczności. Usuwanie pryzm śniegowych we wskazanym przez Zamawiającego miejscach będzie realizowane tylko na telefoniczne zgłoszenie przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Miejsce składania usuwanych pryzm zostanie wskazane na bieżąco przez Zamawiającego na odległość do 2 km. - wynagrodzenie ryczałtowe - dobowe zimowego utrzymania dróg na terenie miasta Wojkowice w warunkach atmosferycznych wymagających użycia sprzętu i środków chemicznych, - wynagrodzenie ryczałtowe - dobowe utrzymania pogotowia zimowego - gotowości ludzi i sprzętu do wyjazdu w momencie zgłoszenia potrzeby działania. Wynagrodzenie ryczałtowe powinny uwzględniać następujący zakres usług i wymagania konieczne przy ich realizacji : - uruchomienie pogotowia zimowego z dniem 15 listopada 2007r. - rozpoczynanie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg każdorazowo i natychmiast po zgłoszeniu telefonicznym i prowadzenie do odwołania. Odwołanie akcji skutkować będzie przejściem służb do stanu pogotowia zimowego. - utrzymanie nawierzchni jezdni dróg w stanie zapewniającym bezpieczeństwo ruchu drogowego - zapobieganie i likwidacja gołoledzi, szronu, lodowicy, usuwanie śniegu i błota pośniegowego - stosowanie środków chemicznych po uprzednim usunięciu śniegu sprzętem mechanicznym
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5)złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 6)spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 3)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń, jakie posiada Wykonawca, 2) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wojkowice.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego : Urząd Miasta Wojkowice ul. Jana III Sobieskiego 290A 42-580 Wojkowice pokój nr 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2007 godzina 12:15, miejsce: w siedzibie zamawiającego: Urząd Miasta Wojkowice ul. Jana III Sobieskiego 290A 42-580 Wojkowice sekretariat, pok. nr 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI WOJKOWICE
- Przebudowa placu zabaw przy Żłobku Miejskim "Figielkowo" w Wojkowicach - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach programu "Aktywne Place Zabaw 2025"
- Dowóz uczniów oraz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Wojkowice w roku szkolnym 2025/2026.
więcej: przetargi WOJKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie zimowego utrzymania nawierzchni ulic w tym dróg utwardzonych, gruntowych oraz skrzyżowań na terenie Otwocka od 01.11.2025 r. do 31.03.2026 r.
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesji wokół budynków Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Śródmieścia we Wrocławiu - 2 części-2025/2026
- "Usługa utrzymania porządku i czystości na terenach zewnętrznych ArcelorMittal Park w Sosnowcu, Plac Zagłębia"
- "Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Lesku z/s w Baligrodzie w sezonie 2025/2026"
- "Utrzymanie czystości wewnątrz budynków oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wraz z wykonaniem prac konserwatorskich w obiektach Prokuratury Okręgowej w Elblągu oraz w podległych jednostkach"
- "Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2025/2026 część 1, 2, 3"
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.