Ogłoszenie z dnia 2007-10-05
Łaziska Górne: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE
MIASTA ŁAZISKA GÓRNE
Numer ogłoszenia: 185272 - 2007; data zamieszczenia: 05.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie z/s w Łaziskach Górnych, ul. Chopina 8, 43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. 032 2244499, 2244516, fax 032 2244499 w. 226.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.mikolow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE MIASTA ŁAZISKA GÓRNE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następującej usługi (zgodnie z Charakterystyką Techniczną Przedmiotu Zamówienia określoną w załączniku nr 2 do Szczegółowych warunków zamówienia w pasie dróg powiatowych: odśnieżanie na drogach powiatowych na długości 31,2 km, zwalczanie gołoledzi solanką na drogach powiatowych na dł. 21,2 km, zwalczanie gołoledzi mieszanką piaskowo solną na drogach powiatowych na dł. 4,8 km, zwalczanie gołoledzi środkami chemicznymi na drogach powiatowych na długości 1,0 km, pełnienie dyżuru (akcji zima). Uwaga! - w rozliczeniu, koszt dyżuru (1 osoba - dysponent) uwzględniony będzie w przypadku braku prowadzenia akcji zimowej w poszczególnych dniach okresu rozliczeniowego. W pozostałych okresach koszt dyżuru należy wkalkulować w ceny usługi.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.04.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) zrealizowali, współrealizowali bądź uczestniczyli w realizacji w latach 2002, 2003, 2004,2005,2006 co najmniej 2 zamówieniach (różnych Inwestorów) na usługi zbliżone co do zakresu niniejszego zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 70 000 (brutto); c) posiadają sprzęt własny, gwarantujący prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia lub potwierdzony dostęp do niego, w tym - minimum 4 pojazdy opłużone, 3 solarko - piaskarki w tym przynajmniej 2 solarko-piaskarkę z solanką; d) gwarantują dostęp do sprzętu ciężkiego niezbędnego do pracy przy intensywnych opadach śniegu, e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia f) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz.1163 z późniejszymi zmianami), g) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz.1163 z późniejszymi zmianami), Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem oferenta z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunków wykonawca musi przedłożyć następujące dokumenty: wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z oświadczeniami z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych aktualny wypis/ odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej; wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku spółek cywilnych należy dołączyć umowę spółki, w przypadku ustanowienia pełnomocników do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty, należy przedstawić dokument stwierdzający niniejsze pełnomocnictwo, tj.: pełnomocnictwo, umowę lub uchwałę, wskazującą osobę upoważnioną oraz zakres jej pełnomocnictwa; aktualne zaświadczenie z właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. wykaz wykonanych przez oferenta w latach 2002,2003,2004,2005,2006 robót, zbliżonych co do zakresu niniejszego postępowania i o wartości nie mniejszej niż 70 000zł co najmniej 2 usługi (różnych Inwestorów) wypełnić druk nr 3 dokumenty potwierdzające, że usługi opisane w wykazie (co najmniej 2 referencje od różnych Inwestorów) wykonanych usług wykonane zostały z należytą starannością wykaz posiadanego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia (na zał. druku nr 4), Uwaga! Oferent powinien wykazać, iż posiada min.: 4 pojazdy opłużone, 3 solarko - piaskarki w tym przynajmniej 2 solarko-piaskarki z solanką dokumenty potwierdzające dostęp do sprzętu (umowa, bezwarunkowe oświadczenie) UWAGA! - dotyczy sprzętu dzierżawionego (należy załączyć umowę dzierżawy lub bezwarunkowe oświadczenie dysponowania sprzętem na okres realizacji przedmiotu zamówienia),
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mikolow.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg, 43-170 Łaziska Górne, ul. Chopina 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg, 43-170 Łaziska Górne, ul. Chopina 8, pok. 306.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 13.11.2007.
INNE PRZETARGI Z ŁAZISK GÓRNYCH
- Remont podzespołów kruszarek dla Oddziałów PGG S.A.
- Dzierżawa kombajnu ścianowego w okresie eksploatacji ścian 599 w pokładzie 325/1 i 574 w pokładzie 325 wraz z zabezpieczeniem obsługi gwarancyjnej i serwisowej w całym okresie dzierżawy dla PGG S.A Oddział KWK "Bolesław Śmiały"
- Naprawy serwisowe spycharek gąsienicowych eksploatowanych w Zakładzie Przeróbki Mechanicznej Węgla dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ,,Bolesław Śmiały" w okresie 24 miesięcy.
- Dostawa aparatury badawczej do lokalizacji uszkodzeń kabli elektroenergetycznych napięciem wolnozmiennym VLF dla Oddziału KWK Bolesław Śmiały
więcej: przetargi w Łaziskach Górnych »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w Książnicy Pomorskiej w Szczecinie oraz osobowej obsługi szatni w 2026 roku.
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Włoszczowskiego w sezonie zimowym 2005/2026
- Dozór i ochrona mienia w obiektach Zamawiającego w Toruniu i Piastowie
- Usługa odśnieżania dachów obiektów zarządzanych przez "EKO-REGION" sp. z o.o. II /2025
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz zieleni w parkach, na skwerach i rabatach miejskich w latach 2026-2028
- Świadczenie usługi utrzymania porządku i czystości w budynkach i posesjach administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o w Przemyślu - Wspólnoty Mieszkaniowe
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





