To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-28
Lublin: Wykonanie, dostawa oraz montaż siatek,
roll-upów oraz bannerów na potrzeby jednostek Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Numer ogłoszenia: 185037 - 2012; data zamieszczenia: 28.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 164295 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. (81) 445 41 59, faks (81) 445 41 63.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie, dostawa oraz montaż siatek, roll-upów oraz bannerów na potrzeby jednostek Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie będzie polegało na sukcesywnej usłudze wykonania, dostarczenie, wydrukowanie na podstawie przekazanych przez Zamawiającego plików siatek reklamowych, roll-upów i bannerów oraz montaż materiałów w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego znajduje się, dla: Część I - Wykonanie, dostawa oraz montaż siatek, roll-upów oraz bannerów na potrzeby jednostek Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II - załącznik nr 1 do SIWZ; Część II - Wykonanie, dostawa, montaż oraz demontaż bannera informacyjnego na potrzeby projektu Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL - załącznik nr 2 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn.: Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL. Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka. Działanie 4.1: Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy. Poddziałanie 4.1.1: Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wykonanie, dostawa oraz montaż siatek, roll-upów oraz bannerów na potrzeby jednostek Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"VIP" ARTUR SIENKIEWICZ, KRZYSZTOF WÓJCIK
jakie przetargi wygrała firma
"VIP" ARTUR SIENKIEWICZ, KRZYSZTOF WÓJCIK
- VIP Artur Sienkiewicz Krzysztof Wójcik, ul. Biedronki 3/20, 20-543 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11014,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13354,76
Oferta z najniższą ceną: 10784,89 / Oferta z najwyższą ceną: 19072,38
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Wykonanie, dostawa, montaż oraz demontaż bannera informacyjnego na potrzeby projektu Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"VIP" ARTUR SIENKIEWICZ, KRZYSZTOF WÓJCIK
jakie przetargi wygrała firma
"VIP" ARTUR SIENKIEWICZ, KRZYSZTOF WÓJCIK
- VIP Artur Sienkiewicz Krzysztof Wójcik, ul. Biedronki 3/20, 20-543 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 678,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 277,98
Oferta z najniższą ceną: 277,98 / Oferta z najwyższą ceną: 4022,10
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Ochrona wyposażenia i budynku SP 52 w Lublinie, terenu należącego do szkoły wraz z kompleksem boisk i ogrodzeniem przy ul. W. Jagiełły 11 w Lublinie.
- Dostarczenie i wdrożenie systemu antywirusowego
- Dostawa paliwa oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Szpitala.
- Remont kotłowni Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie
- "Świadczenie usług żywieniowych dla uczniów ZSO nr 1 w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Zbigniewa Herberta w Lublinie w okresie od 02.09.2024 r do 27.06.2025 r "
- Wykonanie 51 operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych oraz opinii określającej rynkową stawkę czynszu netto za nieruchomość zabudowaną - III części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa druku oraz dostawy materiałów promocyjnych i informacyjnych na potrzeby Narodowego Instytutu Muzyki i Tańca
- Zaprojektowanie, wykonania nadruku i dostawa materiałów promocyjnych - 2024 rok
- ZP. 99.2024 - Dostawa materiałów indywidualnie logowanych
- Dostawa: notes spiralny, drewniany długopis, bluza męska, kubek izotermiczny
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektów Eucys i TalentON 2024
- Dostawa materiałów prewencyjnych dla KMP Wrocław i KPP Zgorzelec
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.