Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-27
Lublin: Wykonanie, dostawa oraz montaż siatek, roll-upów oraz bannerów na potrzeby jednostek Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Numer ogłoszenia: 164295 - 2012; data zamieszczenia: 27.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II , Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. (81) 445 41 59, faks (81) 445 41 63.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kul.lublin.pl/admin/dzp/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie, dostawa oraz montaż siatek, roll-upów oraz bannerów na potrzeby jednostek Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie będzie polegało na sukcesywnej usłudze wykonania, dostarczenie, wydrukowanie na podstawie przekazanych przez Zamawiającego plików siatek reklamowych, roll-upów i bannerów oraz montaż materiałów w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego znajduje się, dla: Część I - Wykonanie, dostawa oraz montaż siatek, roll-upów oraz bannerów na potrzeby jednostek Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II - załącznik nr 1 do SIWZ; Część II - Wykonanie, dostawa, montaż oraz demontaż bannera informacyjnego na potrzeby projektu Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL - załącznik nr 2 do SIWZ;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6, 79.34.00.00-9, 79.34.10.00-6, 79.82.30.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na zasadzie kwalifikacji spełnia - nie spełnia (1 - 0), na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawców do ofert, wymaganych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie oceniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie oceniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oceniony zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej oceniony zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony i podpisany formularz będący Ofertą Wykonawcy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ; Podpisany formularz Opis przedmiotu zamówienia wraz z wyceną stanowiący załącznik nr 1 lub/i 2 do SIWZ; Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom określony zakres zamówienia musi to wykazać na załączniku nr 7 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie dopuszczalne zmiany umowy znajduką się we wzorze umowy znajdującym się w załączniku nr 8 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kul.pl/bip.zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dziale Zamówień i Zaopatrzenia KUL, Al. Racławickie 14, 20 - 950 Lublin, pokój nr 224 w budynku Collegium Jana Pawła II.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2012 godzina 09:30, miejsce: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II; Dział Zamówień i Zaopatrzenia KUL, Al. Racławickie 14, 20 - 950 Lublin, pokój nr 224.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn.: Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL. Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka. Działanie 4.1: Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy. Poddziałanie 4.1.1: Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie, dostawa oraz montaż siatek, roll-upów oraz bannerów na potrzeby jednostek Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie, dostawa oraz montaż siatek, roll-upów oraz bannerów na potrzeby jednostek Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6, 79.34.00.00-9, 79.34.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie, dostawa, montaż oraz demontaż bannera informacyjnego na potrzeby projektu Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie, dostawa, montaż oraz demontaż bannera informacyjnego na potrzeby projektu Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zaączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6, 79.34.00.00-9, 79.34.10.00-6, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Wykonanie publikacji dla Muzeum Narodowego w Lublinie oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego (magazyn wydawnictw - ul. Zamkowa 9, Lublin) wraz z rozładunkiem i wniesieniem do wskazanego magazynu
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu odcinka nawierzchni ul. Cedrowej i ul. Hiacyntowej w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
- Dostawa drenów płuczących na potrzeby COZL.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Modernizacja infrastruktury Zespołu Szkół w Niemcach - kompleksowe wsparcie kadr"
- 75/25. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawy opatrunków specjalistycznych.
- Dostawa dziesięciu niszczarek na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla WFOŚiGW w Poznaniu
- Opracowanie graficzne i wydruk materiałów informacyjno-edukacyjnych na potrzeby realizacji programów polityki zdrowotnej i innych akcji/wydarzeń realizowanych przez Wydział Zdrowia
- Wykonanie publikacji dla Muzeum Narodowego w Lublinie oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego (magazyn wydawnictw - ul. Zamkowa 9, Lublin) wraz z rozładunkiem i wniesieniem do wskazanego magazynu
- Organizacja i promocja wydarzeń rowerowych oraz wydarzeń związan. z zakończeniem inwestycji drogowych wraz z dostawą przedmiot. promocyjnych w ramach promocji Funduszy Europejskich dla Pomorza Zachod.
- Usługa przygotowania koncepcji i prowadzenia kampanii reklamowej promującej UEW i kierunki anglojęzyczne w Internecie w ramach projektu Przekraczając Horyzonty: Międzynarodowa Kampania UEW"
- Zakup i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby PZPW w Rzeszowie
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.