To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-11
Poznań: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Poznaniu, z podziałem na 2 części
Numer ogłoszenia: 183309 - 2015; data zamieszczenia: 11.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 166391 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8410500, faks 061 8480556.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Poznaniu, z podziałem na 2 części.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Poznaniu, z podziałem na 2 następujące części:1) Sprzęt komputerowy - 28 szt. stacji roboczych i 28 szt. monitorów. Zamawiający wymagał, w zakresie części nr 1, by: a) Wykonawca potwierdził, że zaoferowany sprzęt komputerowy posiada wymagane minimalne wartości parametrów; W przypadku, gdy Wykonawca potwierdza kompatybilność zaoferowanej pamięci RAM z zaoferowaną płytą główną na podstawie oświadczenia producenta płyty głównej zobowiązany jest, najpóźniej w dniu dostawy sprzętu komputerowego, przedłożyć przedmiotowe oświadczenie Zamawiającemu; b) Zaoferowany sprzęt komputerowy posiadał okres gwarancji 36 miesięcy. Wykonawca miał możliwość zaproponować w ofercie okres dodatkowej gwarancji do 24 miesięcy (ponad wymagane 36 miesięcy), w zakresie tożsamym z gwarancją wymaganą; 2) Oprogramowanie Microsoft Office Standard 2016 MOLP GOV PL- 100 licencji. Zamawiający wymagał, w zakresie części nr 2, by Wykonawca zaproponował termin dostawy nie dłuższy niż 14 dni kalendarzowych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 30.21.40.00 - Stacje robocze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Sprzęt komputerowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOMBIT PLUS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
KOMBIT PLUS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Kombit Plus Sp. z o.o. Sp. k., ul. Migdałowa 60, 61-612 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 73529,40
Oferta z najniższą ceną: 73529,40 / Oferta z najwyższą ceną: 77972,16
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Oprogramowanie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- A. P. N. Promise S. A., ul. Kryniczna 2, 03-934 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 114000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 119187,00
Oferta z najniższą ceną: 119187,00 / Oferta z najwyższą ceną: 141081,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Produkt leczniczy Aflibercept 4mg/0,1ml w ramach Programu lekowego B.70 Leczenie pacjentów z chorobami siatkówki
- Sukcesywna usługa odbioru odpadów komunalnych
- ZP-7/PP/2025 Remont i naprawa izolacji balkonów/loggii/tarasów z odświeżeniem kolorystyki elewacji budynków mieszkalnych.
- Dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu w trzech obiektach Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
- Dostawa przetworów nabiałowych i tłuszczowych oraz produktów mleczarskich dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "LoCaGas- Low Calorific Gas for Green Power Production"
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych i biurowych dla OPS w Czechowicach-Dziedzicach
- Dostawa sprzętu, oprogramowania i usług szkoleniowych związana z realizacją projektu"Modernizacja i rozwój usług w ramach e-administracji lokalnej świadczonych przez Urząd Miasta i Gminy w Szamocinie"
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do realizacji zadań Projektów pn. Regionalne Centrum Kryzysowe, Social Silver, Centrum Usług Społecznych w Szczecinie oraz na potrzeby MOPR.
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu
- Zakup i dostawa zestawów komputerowych, laptopów, tonerów i akcesoriów dla Urzędu Miasta Częstochowy - 6 części
więcej: Stacje robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.