Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-03
Wrocław: Dostawa zestawu zawierającego analizator hemisferyczny dla celów XPS, UPS, AES i ISS - 119/D/2007
Numer ogłoszenia: 183247 - 2007; data zamieszczenia: 03.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Wrocławski, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, fax 071 3752472.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bzp.uni.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawu zawierającego analizator hemisferyczny dla celów XPS, UPS, AES i ISS - 119/D/2007.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kod CPV Oryginalny kod CPV: 31.70.00.00 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.70.00.00 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu zawierającego hemisferyczny analizator dla celów XPS (X-ray photoemission spectroscopy), UPS (ultraviolet photoemission spectroscopy), AES (Auger electron spectroscopy) i ISS (ion scattering spectroscopy). 2. Szczegółowe dane techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna stanowiąca Załącznik nr 2. 3. Warunki i zasady realizacji umowy określa projekt umowy stanowiący Załącznik nr 3. 4. Termin wykonania zamówienia - do 12 tygodni od daty podpisania umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.70.00.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 84.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2006 Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) Prawa Zamówień Publicznych (zwanej dalej uPzp) Posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tj. wykazanie się w okresie ostatnich trzech lat (przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia) co najmniej jedną należycie wykonaną dostawą podobną (odpowiadającymi swoim rodzajem) do niniejszego zamówienia. Przez dostawę podobną należy rozumieć zamówienie spełniające następujący warunek: - wykazana dostawa dotyczyć będzie sprzętu pomiarowego używanego przy badaniu powierzchni. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia- nie spełnia na podstawie złożonej oferty. Niespełnienie chociaż jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Pzp zawarte w Formularzu ofertowym 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Gdy oferta podpisana zostanie przez inną osobę w wyniku udzielonego pełnomocnictwa, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osobę (osoby) do tego upoważnione*. 1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 2. Dokumenty potwierdzające, że ww. dostawy zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bzp.uni.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bzp.uni.wroc.pl lub w Biurze Zamówień Publicznych Uniwersytetu Wrocławskiego mieszczącym się przy ul. Kuźniczej 49/55 (I piętro, pok. 100) we Wrocławiu-10 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2007 godzina 10:00, miejsce: BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO, UL. KUŹNICZA 49/55, 50-138 WROCŁAW, 1 PIĘTRO, POK. 100.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Legalizacja butli systemów gaszenia w Arsenale położonym przy ul. Cieszyńskiego 9 we Wrocławiu
- Dostawa odczynników do biologii molekularnej z podziałem na 6 części na podstawie umów ramowych dla Grupy Badawczej Onkologii Neurofizjologicznej
- REMONT BALKONU I SCHODÓW W BUDYNKU WOJSKOWEGO ZESPOŁU SPORTOWEGO PRZY UL. RACŁAWICKIEJ 62A WE WROCŁAWIU
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- TP US/49/25- Usługa zapewnienia przez Wykonawcę obsady należącej do Zamawiającego karetki typu N
- Usługa cateringu dla uczestników, trenerów, facylitatorów i koordynatorów warsztatów realizowanych w ramach projektu "K(A)FE - Program Rozwoju Kompetencji Osób Dorosłych"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA SPRZĘTU DO PRACOWNI W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU "SPECJALIŚCI W GCE
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na III części
- Doposażenie aparatury do trawienia i nanoszenia warstw dla WEiT - DE-dzp.272-334/25
- Dostawa siłowni telekomunikacyjnych i części zamiennych na potrzeby Lubelskiej Regionalnej Sieci Szerokopasmowej
- Usługa wykonania okresowych przeglądów i pomiarów instalacji elektrycznych w szafach telekomunikacyjnych (węzłach dystrybucyjnych) Lubelskiej Regionalnej Sieci Szerokopasmowej
- Dostawa stanowisk dydaktycznych dla Katedry Przyrządów Półprzewodnikowych i Optoelektronicznych.
więcej: Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.