Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-20
Kraków: Zakup oraz dostawa komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem (notebook), drukarek oraz urządzenia powielającego dla Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości.
Numer ogłoszenia: 183235 - 2009; data zamieszczenia: 20.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości , ul. Kazimierza Kordylewskiego 11, 31-542 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 376 91 00, faks 012 376 91 20.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup oraz dostawa komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem (notebook), drukarek oraz urządzenia powielającego dla Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup oraz dostawa komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem (notebook), drukarek oraz urządzenia powielającego dla Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości. W skład zamówienia wchodzą następujące urządzenia: Część I - Komputer przenośny (notebook) o parametrach nie gorszych lub równoważnych - szt. 3 Zakup 3 szt. Komputerów przenośnych (notebook) finansowany jest w 85% z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz w 15% ze środków krajowych (budżet Województwa Małopolskiego i budżet państwa) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL) na lata 2007-2013 dla projektów Doctus - Małopolski fundusz stypendialny dla doktorantów -1 szt. w ramach Poddziałania 8.2.2. PO KL oraz Pomoc stypendialna dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach Poddziałania 9.1.3 PO KL - 2 szt Część II - Komputer przenośny (notebook) o parametrach nie gorszych lub równoważnych - szt. 3 - drukarka monochromatyczna o parametrach nie gorszych lub równoważnych - szt. 2 Zakup 3 szt. Komputerów przenośnych (notebook) oraz 2 szt. drukarek monochromatycznych finansowany jest ze środków budżetu województwa w ramach zadania MCP/06/IX.1 - Zapewnienie organizacyjnych i administracyjnych warunków dla realizacji zadań MCP Część III - drukarka monochromatyczna o parametrach nie gorszych lub równoważnych - szt. 3 - drukarka kolorowa o parametrach nie gorszych lub równoważnych - szt. 3 - urządzenie wielofunkcyjne o parametrach nie gorszych lub równoważnych - szt. 1 - Komputer przenośny (notebook) o parametrach nie gorszych lub równoważnych - szt. 1 Zakup 3 drukarek monochromatycznych, 3 drukarek kolorowych, 1 urządzenia wielofunkcyjnego oraz 1 komputera przenośnego finansowany jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 oraz z budżetu Województwa Małopolskiego Część IV - urządzenie powielające kolorowe format A3 o parametrach nie gorszych lub równoważnych - szt. 1 Zakup 1 urządzenia powielającego kolorowego formatu A3 finansowany jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 oraz z budżetu Województwa Małopolskiego Szczegółowy opis przedmiotu w zakresie wszystkich części postępowania zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.12.14.30 - Cyfrowe urządzenia powielające .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstąpił od obowiązku wnoszenia wadium w przedmiotowym postępowaniuIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty, a których wykaz zawiera punkt X niniejszej specyfikacji. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np.: konsorcjum, spółka cywilna), ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo). W takim przypadku warunki udziału w postępowaniu, dotyczące Wykonawcy, odnoszą się odpowiednio do Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy; 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty. 3. Wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć 3.1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2 3.2. oświadczenie o spełnieniu przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego - załącznik nr 3. 3.3 charakterystykę oferowanego sprzętu - załączniki nr 5 3.4 dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/um.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości ul. Kordylewskiego 11, 31-542 piętro VI p. 618.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości ul. Kordylewskiego 11, 31-542 piętro I w Sekretariacie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia finansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL) na lata 2007-2013 dla projektów Doctus - Małopolski fundusz stypendialny dla doktorantów w ramach Poddziałania 8.2.2. PO KL oraz Pomoc stypendialna dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach Poddziałania 9.1.3 PO KL a także z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 oraz z budżetu Województwa Małopolskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup oraz dostawa 3 szt. komputerów przenośnych (notebook).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Komputer przenośny (notebook) o parametrach nie gorszych lub równoważnych - szt. 3 Zakup 3 szt. Komputerów przenośnych (notebook) finansowany jest w 85% z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz w 15% ze środków krajowych (budżet Województwa Małopolskiego i budżet państwa) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL) na lata 2007-2013 dla projektów Doctus - Małopolski fundusz stypendialny dla doktorantów -1 szt. w ramach Poddziałania 8.2.2. PO KL oraz Pomoc stypendialna dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach Poddziałania 9.1.3 PO KL - 2 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup oraz dostawa 3 szt. komputerów przenośnych (notebook) oraz 2 szt. drukarek monochromatycznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - Komputer przenośny (notebook) o parametrach nie gorszych lub równoważnych - szt. 3 - drukarka monochromatyczna o parametrach nie gorszych lub równoważnych - szt. 2 Zakup 3 szt. Komputerów przenośnych (notebook) oraz 2 szt. drukarek monochromatycznych finansowany jest ze środków budżetu województwa w ramach zadania MCP/06/IX.1 - Zapewnienie organizacyjnych i administracyjnych warunków dla realizacji zadań MCP.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup oraz dostawa 3 szt. drukarek monochromatycznych, 3 szt.drukarek kolorowych, 1 szt. urządzenie wielofunkcyjnego, oraz 1 szt. komputer przenośny (notebook).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - drukarka monochromatyczna o parametrach nie gorszych lub równoważnych - szt. 3 - drukarka kolorowa o parametrach nie gorszych lub równoważnych - szt. 3 - urządzenie wielofunkcyjne o parametrach nie gorszych lub równoważnych - szt. 1 - Komputer przenośny (notebook) o parametrach nie gorszych lub równoważnych - szt. 1 Zakup 3 drukarek monochromatycznych, 3 drukarek kolorowych, 1 urządzenia wielofunkcyjnego oraz 1 komputera przenośnego finansowany jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 oraz z budżetu Województwa Małopolskiego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup oraz dostawa urządzenia powielającego formatu A3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV - urządzenie powielające kolorowe format A3 o parametrach nie gorszych lub równoważnych - szt. 1 Zakup 1 urządzenia powielającego kolorowego formatu A3 finansowany jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 oraz z budżetu Województwa Małopolskiego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.30-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Realizacja robót budowlanych pn. Rozbudowa miejsc parkingowych przy ul. Ks. Siemaszki 25
- DOSTARCZANIE WYROBÓW MEDYCZNYCH WG 14 PAKIETÓW
- Dostawa celowników kolimatorowych do pistoletów
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
- Dostawa sprzętu sportowego
- Opracowanie aktualizacji dokumentacji projektowej na potrzeby termomodernizacji pawilonu U-3 przy ul. Akademickiej 5 w Krakowie - DE-dzp.272-227/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i doposażenie Domu Kultury w Komarowie-Osadzie
- Zakup sprzętu komputerowego, serwerowego wraz z oprogramowaniem i akcesoriami dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego"
- Dostawa infrastruktury serwerowej i sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Dostawa zestawów komputerowych, notebooka i ultrabooków dla Gminy Siewierz
- Drugie postępowanie dla zadania pod nazwą "Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz urządzenia wielofunkcyjnego dla Urzędu Miasta Rydułtowy w roku 2025"
- Dostawa chromatografu gazowego z detektorem mas do Laboratorium Celnego Podlaskiego Urzędu Celno - Skarbowego
więcej: Cyfrowe urządzenia powielające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.