eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszDostawa sprzętu komputerowego dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kaliszu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-06

Kalisz: Dostawa sprzętu komputerowego dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kaliszu
Numer ogłoszenia: 183004 - 2008; data zamieszczenia: 06.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Kaliszu, ul. Nowy Świat 42-44, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 765-42-03, fax 0-62 765-42-05.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kalisz.psp.wlkp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kaliszu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - dostawa komputera stacjonarnego - 9 zestawów Część II - dostawa monitora LCD 19 cali - 13 sztuk Część III - dostawa drukarki atramentowej przenośnej - 2 sztuki Część IV - dostawa drukarki laserowej - 6 sztuk Część V - dostawa zasilaczy awaryjnych UPS - razem 12 sztuk Część VI - dostawa komputerów palmtop - 3 sztuki Część VII - dostawa komputerów laptop - 6 sztuk Szczegółowy zakres został określony w załączniku nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.34 - Kolorowe drukarki atramentowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.17.00 - 30.21.17.00 Oryginalny kod CPV: 30.21.33.00 - Komputery przenośne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji dostaw będących przedmiotem zamówienia, tj. - wykażą należyte wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech dostaw stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Każda z wykazanych dostaw o wartości brutto nie mniejszej niż wartość brutto składanej oferty. Załącznik nr 4 do SIWZ. Załączą dokumenty potwierdzające że dostawy o których mowa w pkt. 2 zostały wykonane należycie. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły (spełnia/nie spełnia). Każdy z Wykonawców ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (składający ofertę wspólnie) musi samodzielnie spełnić warunki, o których mowa w pkt 1 i 4. Pozostałe warunki i wymagania mogą zostać spełnione łącznie przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą, poniższych oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*, 3) wykazu należycie wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech dostaw stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Każda z wykazanych dostaw o wartości brutto nie mniejszej niż wartość brutto składanej oferty 4) dokumentów potwierdzających należyte wykonanie lub wykonywanie dostaw wyszczególnionych w wykazie, o którym mowa w pkt 3. Opis przedmiotu zamówienia; dostawy wymieniony w wykazie, o którym mowa w pkt 3, a nie potwierdzone ww. dokumentami nie będą uwzględniane przy ocenie ofert. Z treści ww. dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o niniejsze zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawców, każdy z tych Wykonawców dołącza do oferty ww. dokumenty oznaczone gwiazdką (*) dotyczące każdego z nich. Dokumenty, o których mowa w pkt 2) i 4) mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, pozostałe dokumenty należy złożyć w oryginale. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 95
  • 2. okres gwarancji - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kalisz.psp.wlkp.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pok. nr 106 I p. Komendy Miejskiej PSP przy ul. Nowy Świat 42/44 w Kaliszu (Sekcja Kwatermistrzowsko-Techniczna)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2008 godzina 09:00, miejsce: sekretariat mieszczący się na II piętrze budynku Komendy Miejskiej PSP w Kaliszu przy ul. Nowy Świat 42-44..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający zgodnie z art. 27 ustawy Pzp dopuszcza przekazywanie korespondencji tj. oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji pisemnie lub faksem - na numer faksu 062 7654205, z zastrzeżeniem pkt 3. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości porozumiewania się drogą elektroniczną. 3. Złożenie oferty, jej wycofanie i zmiana oraz złożenie protestu i ewentualne przystąpienie do postępowania protestacyjnego może nastąpić jedynie w formie pisemnej. Złożenie tych pism w innej formie nie wywołuje jakichkolwiek skutków prawnych.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kaliszu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputera stacjonarnego - 9 zestawów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.11.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kaliszu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa monitora LCD 19 cali - 13 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.12.50-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kaliszu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drukarki atramentowej przenośnej - 2 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.32.34-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kaliszu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drukarki laserowej - 6 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.32.31-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kaliszu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zasilaczy awaryjnych UPS - razem 12 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.17.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kaliszu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerów przenośnych palmtop - 3 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.33.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kaliszu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerów LAPTOP - 6 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.