eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › dostawy z podziałem na 2 pakiety Pakiet nr 1Dostawy odczynników do badań manualnych w zakresie serologii grup krwi, Rh i prób zgodności Pakiet nr 2Dostawy produktów z kliszy , znak sprawy ZP_PN_51_09_EZPL

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-01-04

Wrocław: dostawy z podziałem na 2 pakiety : Pakiet nr 1: Dostawy odczynników do badań manualnych w zakresie serologii grup krwi, Rh i prób zgodności Pakiet nr 2: Dostawy produktów z kliszy , znak sprawy ZP_PN_51_09_EZPL
Numer ogłoszenia: 182 - 2010; data zamieszczenia: 04.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 361082 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Onkologii, pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3689584, faks 071 3689584.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy z podziałem na 2 pakiety : Pakiet nr 1: Dostawy odczynników do badań manualnych w zakresie serologii grup krwi, Rh i prób zgodności Pakiet nr 2: Dostawy produktów z kliszy , znak sprawy ZP_PN_51_09_EZPL.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.A. PAKIET NR 1 3.A.1. Przedmiotem zamówienia są Sukcesywne dostawy odczynników do badań manualnych w zakresie serologii grup krwi, Rh i prób zgodności. Szczegółowe wymagania ilościowe oraz parametry użytkowe zostały opisane w załączniku nr 1 i 2 3.A.2. Wymagania zamawiającego do przedmiotu zamówienia 3.A.2.1. Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa dodatkowo projekt umowy będący załącznikiem nr 5 do SIWZ. 3.A.2.2. W koszt wykonania dostawy wliczona będzie cena netto przedmiotu zamówienia, koszty transportu, koszty ubezpieczenia, koszty dostawy (loco Zakład Diagnostyki Laboratoryjnej Budynek D-II piętro.), podatek VAT oraz wszelkie inne koszty niewymienione, a konieczne do wykonania zamówienia. 3.A.2.3 Oferowany przedmiot zamówienia jest oznakowany znakiem zgodności CE i spełnia wszystkie wymogi ustawy z dnia 20-04-2004 o wyrobach medycznych-Dz. U.nr 93 poz. 896 3.A.2.4. Oferowany przedmiot zamówienia będzie posiadał min. 12 miesięczny termin ważności liczony od daty dostawy. 3.A.2.5. Reklamacje jakościowe Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się uwzględnić w ciągu 7 dni kalendarzowych od ich zgłoszenia. Koszty reklamacji obciążają Wykonawcę. 3.A.2.6 Wykonawca zobowiązany jest do dostaw bezpośrednio do- loco Zakład Diagnostyki Laboratoryjnej Budynek D-II piętro - według bieżących potrzeb Zamawiającego w ciągu max. 14 dni kalendarzowych od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego faxem, w okresie obowiązywania umowy w godz. 8-14 za wyjątkiem dni wolnych od pracy. 3.A.2.7 Wykonawca zobowiązany jest do tzw.- dostaw interwencyjnych-o ile zaistnieje taka potrzeba, w ciągu max 72 godz. od chwili zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego faxem, w okresie trwania umowy - od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 14.00 z wyłączeniem dni wolnych od pracy 3.A.2.8 W każdej dostarczanej partii dostaw wszystkie opakowania jednostkowe (NIE ZBIORCZE) z Załącznika Nr 2 muszą być opisane w następujący sposób: nazwa handlową, wielkością opakowania, nazwą producenta, oraz terminem ważności (co również będzie umieszczone w fakturze). 3.A.2.9 Należność za realizację w-w przedmiotu zamówienia, nastąpi w PLN przelewem na konto wykonawcy, za faktycznie wykonaną dostawę wg ofertowych cen jednostkowych zawartych w arkuszu kalkulacyjnym, w terminie 30 dni od daty dostarczenia zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. 3.A.2.10 W każdej dostawie odczynniki będą odpowiednio zaopatrzone w: 1. ulotkę z instrukcją stosowania w języku polskim, 2. Protokół kontroli jakości danej serii odczynnika 3.A.2.11 W załączniku nr 1 kolumna 8 - Podane ilości opakowań należy zaokrąglić do pełnych opakowań wzwyż np. z ilości zamawianej wynika 14,3 opakowania, należy podać ilość 15 opakowań 3.A.2.12 Wszystkie dostarczane odczynniki będą odpowiednio zabezpieczone na czas transportu przed uszkodzeniem mechanicznym i termicznym - zapewniony transport w temperaturze +2 do +8 C . Przy przyjęciu do magazynu ZDL DCO Zamawiający będzie kontrolował temperaturę wewnętrzną opakowania zbiorczego w każdej dostawie. 3.B. pakiet II: 3.B.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa Klisz ogólnego stosowania czułe na światło zielone do obróbki automatycznej o minimalnych wymaganych parametrach użytkowych i ilościowych określonych w Formularzu Asortymentowo-Cenowym stanowiącym załącznik Nr 3 i 4.do SIWZ oraz zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych - Dz. U. Nr 93 , poz. 896. z późn. zm. . 3.B.2. Wymagania zamawiającego do przedmiotu zamówienia 3.B.2.1. Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa dodatkowo projekt umowy będący załącznikiem Nr 6. do SIWZ. 3.B.2.2. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego. 3.B.2.3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenie ulotek w języku polskim, zawierających wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytku informacje oraz instrukcje dotyczące przechowywania i magazynowania przedmiotu zamówienia jednorazowo, przy pierwszej dostawie, z zastrzeżeniem, że o każdej zmianie wpływającej na treść ulotki Wykonawca będzie zobowiązany pisemnie poinformować o tym Zamawiającego. 3.B.3 Wymagany termin dostaw bezpośrednio do magazynu Zamawiającego-wg bieżących potrzeb Dolnośląskiego Centrum Onkologii w ciągu 7 dni kalendarzowych od ich zgłoszenia faksem w dni robocze w godz. 08:00-14.00 3.B.4 Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznej 48 godzinnej realizacji dostaw interwencyjnych , interwencyjnych ile zaistnieje taka potrzeba 3.B.5 Wykonawca jest zobowiązany do dostarczania oryginału faktury przy każdej dostawie. 3.B.6 Zapłata następować będzie na podstawie faktur, określających ilość faktycznie dostarczonego towaru. 3.B.7 Zapłata nastąpi w ciągu 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę przelewem na jego konto..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 10665 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 01   

Nazwa: Sukcesywne dostawy odczynników do badań manualnych w zakresie serologii grup krwi, Rh i prób zgodności

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURO HANDLOWO-USŁUGOWE DANUTA BRZOZOWSKA . , ul. Zwycięstwa PL. 2BUD.D,, PL. ZWYCIĘSTWA 2, 90-312 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 5 328,00
  • Oferta z najniższą ceną: 5 328,00 oferta z najwyższą ceną: 6036
  • Waluta: PLN.

Część NR: 02   

Nazwa: sukcesywna dostawa Klisz ogólnego stosowania czułe na światło zielone do obróbki automatycznej

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO ,, CEZAL S.A. - WROCŁAW, UL. WIDNA 4, 50-051 WROCŁAW, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 3503
  • Oferta z najniższą ceną: 3 503 oferta z najwyższą ceną: 3 503
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.