Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-10
Rybnik: Zorganizowanie poczęstunku dla 80 osób na konferencję otwierającą projekt pn. Wspomaganie szkół i przedszkoli w Powiecie Rybnickim poprzez wprowadzenie systemu doskonalenia nauczycieli
Numer ogłoszenia: 182891 - 2013; data zamieszczenia: 10.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Rybniku , ul. 3 Maja 31, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4228300, faks 032 4228658.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.rybnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie poczęstunku dla 80 osób na konferencję otwierającą projekt pn. Wspomaganie szkół i przedszkoli w Powiecie Rybnickim poprzez wprowadzenie systemu doskonalenia nauczycieli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zorganizowanie poczęstunku dla 80 osób na konferencję otwierającą projekt pn. Wspomaganie szkół i przedszkoli w Powiecie Rybnickim poprzez wprowadzenie systemu doskonalenia nauczycieli realizowanego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Usługa polegała będzie na przygotowaniu poczęstunku dla 80 osób składającego się z : 1. Serwisu kawowego obejmującego: a. kawę podaną w termosach - 2 filiżanki na osobę (1 filiżanka 200 ml), b. kołacza (2 rodzaje: z serem, makiem,) - podanego na jednorazowych tacach z ozdobnymi serwetami w kolorze białym- 16 tac po 10 porcji na tacy - 160 porcji łącznie (1 porcja ok. 200 g), c. gorącej wody podanej w termosach - 4 litry, d. herbaty owocowej różne smaki, opakowanie min. 20 torebek rozłożonej na talerzyku obok termosu z gorącą wodą, 2 opakowania e. Cukru opakowanie 1 kg, 1 sztuka f. mleka do kawy opakowanie 250 ml, 2 sztuki g. Soki owocowe: - o smaku pomarańczowym- butelki szklane 0,3 ml, sztuk:40 - o smaku jabłkowym- butelki szklane 0,3 ml, sztuk:40 1. Usługa w formie szwedzkiego stołu zostanie wykonana w Sali 201 Starostwa Powiatowego w Rybniku, ul. 3 Maja 31, 44-200 Rybnik, w godzinach 09.00-13.00. Wykonawca zapewni wszelkie niezbędne naczynia, nakrycia i dekorację oraz przygotowanie i sprzątanie stołów. 2. Wykonawca ma obowiązek wskazania w ofercie części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom- brak w/w informacji oznaczać będzie, iż całość zamówienia będzie zrealizowana przez Wykonawcę. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania w szczególności w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia. 4. Kod CPV: 55 32 00 00 - 9 Usługi podawania posiłków 5. Usługa zostanie zrealizowana się zgodnie z obowiązującymi normami sanitarnymi na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowania artykułów spożywczych oraz do świadczenia usług wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych.Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( j.t. Dz.U. z 2013 r., poz. 907).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 19.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. z późniejszymi zmianami, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. z późniejszymi zmianami, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. z późniejszymi zmianami, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. z późniejszymi zmianami, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. z późniejszymi zmianami, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starostwo.rybnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Rybniku, ul. 3 Maja 31, 44-200 Rybnik, pok. 208.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2013 godzina 08:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Rybniku, ul. 3 Maja 31, 44-200 Rybnik, pok. 118.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane jest w ramach projektu Wspomaganie szkół i przedszkoli w Powiecie Rybnickim poprzez wprowadzenie systemu doskonalenia nauczycieli, realizowanego w ramach Działania 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostawa i wdrożenie urządzeń sieciowych do modernizacji i utrzymania działania sieci teleinformatycznej PGG S.A. z podziałem na zadania.
- Zapewnienie subskrypcji, wsparcia technicznego i licencyjnego producenta dla systemu FORCEPOINT DLP przez okres 12 miesięcy.
- Modernizacja systemu i urządzeń ochrony przeciwpożarowej SPZOZ WSS nr 3 w Rybniku - etap II - Przeciwpożarowa stolarka drzwiowa
- Świadczenie kompleksowych usług sprzątania dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział Zakład Elektrociepłownie
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej modernizacji hali sportowej przy Zespole Szkół Ekonomiczno - Usługowych w Rybniku.
- Aktualizacja ewidencji gruntów i budynków
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa organizacji wyjazdu na kolonie letnie dla dzieci ze świetlic środowiskowych w gminie Waśniów
- Usługa organizacji wyjazdu na kolonie letnie dla dzieci ze świetlic środowiskowych w gminie Waśniów
- Świadczenie usług hotelarskich w zakresie spotkań i konferencji - część 1
- DOŻYWIANIE DZIECI W GMINNYM PRZEDSZKOLU NR 1 W DOBREJ W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
- DOŻYWIANIE DZIECI W ZESPOLE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W SKRZYDLNEJ W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
- DOŻYWIANIE DZIECI W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. LEOPOLDA WĘGRZYNOWICZA W DOBREJ W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.