eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › DOSTAWA BŁON RTG I KASET Z EKRANEM WZMACNIAJĄCYM ORAZ ZESTAWÓW DO WLEWÓW KONTRASTOWYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-06

Częstochowa: DOSTAWA BŁON RTG I KASET Z EKRANEM WZMACNIAJĄCYM ORAZ ZESTAWÓW DO WLEWÓW KONTRASTOWYCH
Numer ogłoszenia: 182887 - 2008; data zamieszczenia: 06.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. prof. dr W. Orłowskiego, ul. PCK 1, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3721990, fax 034 3721990.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsz.czest.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA BŁON RTG I KASET Z EKRANEM WZMACNIAJĄCYM ORAZ ZESTAWÓW DO WLEWÓW KONTRASTOWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA BŁON RTG I KASET Z EKRANEM WZMACNIAJĄCYM ORAZ ZESTAWÓW DO WLEWÓW KONTRASTOWYCH opisanych w 3 pakietach. 1. Błony do zdjęć rtg. 2. Kasety z ekranem wzmacniającym emitujące światło niebieskie o wzmocnieniu 400. 3. Zestawy do wlewów kontrastowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.18.00 - Diagnostyczny system rentgenowski Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.18.00 - Diagnostyczny system rentgenowski .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w SIWZ według formuły: spełnia - nie spełnia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r., Dz. U. 2007/223/1655). Przez ocenę ww. dokumentów i oświadczeń należy rozumieć ich badanie w zakresie ustalonym przez prawo tj. przeprowadzenie analizy w kontekście czy: - dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, - został wystawiony w okresie ustalonym przez prawo, - zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, - adresatem tego dokumentu jest Wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, - kserokopia załączona przez Wykonawców w miejscu oryginału została potwierdzona - za zgodność z oryginałem - przez osoby uprawnione lub pełnomocnika, - złożony dokument jest kompletny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków /Załącznik Nr 5 do SIWZ/, z art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem; 5) oświadczenie o posiadaniu i gotowości przedłożenia /Załącznik Nr 6/ wraz z pierwszą dostawą oraz na żądanie Zamawiającego od dnia otwarcia ofert aktualnych dokumentów dopuszczających do obrotu i używania na terenie RP asortyment objęty zamówieniem oraz kart charakterystyk substancji niebezpiecznych /jeżeli jest wymagana dla oferowanego przedmiotu zamówienia/ - zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dn. 20.04.2004 /Dz. U. Nr 93 poz. 896 z późn. zm./ oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie; 2. Pozostałe dokumenty składane w ofercie: 1) oferta cenowa /Załącznik Nr 4 do SIWZ/ - w przypadku wykorzystania wzoru druku, pakiety nie oferowane należy przekreślić, natomiast w przypadku oferty sporządzonej na innym druku /wg wzoru/, należy wpisać tylko pakiety oferowane; 2) formularz asortymentowo-cenowy /Załączniki Nr 1-3/ - należy złożyć tylko te Załączniki, na które składana jest oferta; 3. Dokumenty mogą być przedłożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych przez Wykonawcę - za zgodność z oryginałem. Poświadczenia dokonuje osoba upoważniona do podpisania oferty w imieniu firmy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsz.czest.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony, ul. PCK 1, 42-200 Częstochowa, Dział Zamówień Publicznych (pawilon D, I p., pokój 14)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Zespolony, ul. PCK 1, 42-200 Częstochowa (Pawilon A, I p., kancelaria)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Błony do zdjęć RTG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Błony do zdjęć RTG (asortyment wym. w Załączniku Nr 1 do SIWZ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.18.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kasety z ekranem wzmacniającym emitjące światło niebieskie o wzmocnieniu 400.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kasety z ekranem wzmacniającym emitjące światło niebieskie o wzmocnieniu 400 (asortyment opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.18.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestawy do wlewów kontrastowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do wlewów kontrastowych (asortyment opisany w Załączniku Nr 3 do SIWZ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.18.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.