Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-03
Łódź: pełnienie dyżurów przy zimowym utrzymaniu dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Łowiczu w sezonie zimowym 2007/2008
Numer ogłoszenia: 182878 - 2007; data zamieszczenia: 03.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, ul. F.D. Roosevelta 9, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6377536, fax (042) 6377537, 6377552.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zarządzanie drogami.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie dyżurów przy zimowym utrzymaniu dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Łowiczu w sezonie zimowym 2007/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie dyżurów i zapewnienie prawidłowego prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg krajowych nr 2,8,14,70,71,72, administrowanych przez GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Łowiczu, a w szczególności utrzymanie ich przejezdności i zwalczanie śliskości. 1. Zakres usług obejmuje pełnienie dyżurów w okresie od dnia podpisania umowy do 15.04.2008 r. w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta) oraz w pozostałe dni tygodnia w godz. od 15.00 do 7.00 dnia następnego w siedzibie Zamawiającego tj. GDDKiA OŁ Rejon w Łowiczu ul. Jana Pawła II 171, 99-400 Łowicz i siedzibach jednostek terenowych tj. Obwodzie drogowym w Strykowie ul. Warszawska 2 i Obwodzie Drogowym w Matyldowie koło Rawy Mazowieckiej. Dyżury będą prowadzone jednoosobowo, jedynie w wypadku wystąpienia niezwykle niesprzyjających warunków pogodowych należy wprowadzić dyżury dwuosobowe (minimalna łączna ilość osób dyżurujących - 12) Maksymalny zakres zamówienia obejmuje łącznie z jednostkami terenowymi Zamawiającego 8000 godzin. Godziny pełnienia dyżurów będą ustalane przez Zamawiającego w zależności od występujących potrzeb. W dni robocze od godz. 7.00 do godz. 15.00 dyżury pełnić będą pracownicy Rejonu w Łowiczu i Obwodów Drogowych. 2. Przeszkolenie osób, przeznaczonych do pełnienia dyżurów, w zakresie ich obowiązków i uprawnień powinno odbyć się najpóźniej 7 dni przed rozpoczęciem świadczenia usług przy współudziale Zamawiającego, po uprzednim przedłożeniu pełnego wykazu dyżurnych i powiadomieniu o terminie szkolenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji przyszłych dyżurnych i możliwości niedopuszczenia do pełnienia funkcji dyżurnego, w przypadku braku wymaganych wiadomości i umiejętności. 3. Obowiązki dyżurnych w Rejonie i Obwodach Drogowych: a) Osoby pełniące funkcje dyżurnych winny znać: - Wytyczne zimowego utrzymania dróg z 1982 r., - aktualne standardy zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2007/2008, - podział sieci dróg w zależności od kolejności ich zimowego utrzymania, - plan operacyjny z.u.d. obsługiwanej jednostki terenowej, - organizację służby liniowej, - wykaz Wykonawców, świadczących usługi sprzętowe w zakresie zwalczania śliskości i odśnieżania dróg wraz z obowiązującymi cenami jednostkowymi, - formularze meldunków, obowiązujące w sezonie pełnienia dyżurów, - sposoby posługiwania się komputerem, telefaksem, CB radiem, poczta elektroniczną - obsługę programu ZIMA WIN (dotyczy dyżurnego w Rejonie w Łowiczu) i sposób posługiwania się pocztą elektroniczną - specyfikę prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg w stopniu pozwalającym na samodzielne prowadzenie tych prac. b) Dyżury należy pełnić ściśle w dniach i godzinach określonych w Harmonogramie dyżurów zatwierdzonym przez Zamawiającego, przy czym obowiązuje przekazywanie obowiązków dyżurnego między zmianami. c) W sposób umiejętny i rzetelny redagować treść meldunków zimowych na podstawie zebranych informacji o sytuacji na drogach i odpowiednio je przekazywać, tj. dyżurni z Obwodów Drogowych dyżurnemu w siedzibie Rejonu w Łowiczu, a dyżurny Rejonu w Łowiczu do dyżurnego Oddziału w Łodzi w godzinach określonych w aktualnym Planie Zimowego Utrzymania Dróg, a także wg potrzeb. d) Przekazywać (pomiędzy dyżurnymi Rejonu i Obwodów Drogowych) na bieżąco decyzje upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego oraz wszelkie inne informacje (np. prognozy pogody, itp.) mające wpływ na przebieg akcji zimowej. e) odpowiednio do zaistniałej sytuacji rozdysponować sprzętem w celu likwidacji gołoledzi bądź śniegu na drodze f) Prowadzić rejestr pracy sprzętu, pracującego przy zimowym utrzymaniu dróg oraz zużycia materiałów do zwalczania śliskości, dziennik meldunków i dziennik przebiegu dyżuru. g) W dni ustawowo wolne od pracy prowadzić dzienne rozliczenie kosztów zimowego utrzymania dróg dla sprzętu p/gołoledziowego, odśnieżnego i zużycia materiałów. Informację o kosztach przekazywać w kolejności określonej w punkcie c). 4. Usługi będą realizowane wg następujących zasad: - termin realizacji usługi oraz ilość roboczogodzin (godzin dyżuru) będą uzależnione od rzeczywistych potrzeb, wynikających z sytuacji na drogach, tzn. czasie sprzyjających warunków zimowych Zamawiający może czasowo zawiesić prowadzenie dyżurów lub ograniczyć je od godz. 4.00 do godz.-8.00 i od godz.16.0 - Zamawiający zastrzega sobie prawo przerywanego czasu pracy (dyżuru), - Wykonawca bezzwłocznie po otrzymaniu zapotrzebowania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego w formie pisemnej, ustnej, elektronicznej bądź telefonicznej, przystąpi do pełnienia dyżurów, - Wykonawca będzie mógł nieodpłatnie korzystać z lokali, środków łączności i wyposażenia biurowego Zamawiającego w miejscu pełnienia dyżurów pod warunkiem wykorzystywania ich wyłącznie do wykonywania zleconych przez Zamawiającego usług, - Wykonawca odpowiada prawnie i materialnie za skutki ewentualnych nieprawidłowych decyzji podjętych przez zatrudnionych przez niego dyżurnych, - Wykonawca odpowiada materialnie za ewentualne zawinione przez dyżurnych uszkodzenia wyposażenia biurowego i środków łączności, będących własnością Zamawiającego, - Wykonawca wyznaczy osobę, które pełnić będzie rolę koordynatora usług w zakresie sprawowanie nadzoru nad dyżurnymi, przygotowywanie i zatwierdzanie miesięcznych harmonogramów dyżurów z.u.d., kontrola ilości dyżurów i sporządzanie miesięcznych wykazów godzin dyżurów, itp.) - zakończenie przedmiotu umowy nastąpi z chwilą zakończenia prowadzenia akcji zimowej w sezonie zimowym 2007/2008.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.14.20.00 - Usługi związane z zarządzaniem Kod CPV wg słownika 2008: 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem Oryginalny kod CPV: 74.32.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli Kod CPV wg słownika 2008: 71.70.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne 1. W postępowaniu nie mogą brać udziału, a w przypadku złożenia oferty zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, Wykonawcy: 1) którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; 2) w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców , którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidacje majątku upadłego; 3) którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) będący osobami fizycznymi, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo w związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5) będący spółkami jawnymi, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) będący spółkami partnerskimi, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7) będący spółkami komandytowymi oraz spółkami komandytowo-akcyjnymi, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8) będący osobami prawnymi, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9) będący podmiotami zbiorowymi w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 roku o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (DzU z 2002 r. Nr 197, poz. 1661), wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10) którzy nie spełniają warunków ogólnych i warunków szczegółowych udziału w postępowaniu, określonych w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp; 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również Wykonawców, którzy: 1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem niniejszego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt. 1 i 2; 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik niniejszego postępowania; 3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3; 4) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Warunki szczegółowe. 1. Potencjał ekonomiczno - finansowy Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 50 000 zł. 2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby do realizacji i kierowania niniejszym zamówieniem, legitymujące się wymaganym doświadczeniem zawodowym w tym koordynatora tj. osobę odpowiedzialną za realizację usług z 3-letnim doświadczeniem zawodowym w koordynowanoiu podobnych usług . 3.Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat minimum jedno zamówienie polegające na prowadzeniu dyżurów (zarządzaniu akcją zimową w imieniu zarządcy drogi) na drogach o II lub wyższym standardzie zimowego utrzymania, przez minimum jeden pełny sezon zimowy. Do wykazu wykonanych usług, spełniających w/w warunki doświadczenia, należy dołączyć dokumenty potwierdzające że usługi te zostały wykonane należycie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz warunków uczestnictwa w postępowaniu, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż niż równowartość 50.000,00 zł., aktualną na dzień składania ofert. 2.Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia zawodowego. Informacja musi zawierać dane na temat osoby wskazanej na stanowiska koordynatora usług. 3.Wykaz wykonanych, a w przypadku okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat polegających na prowadzeniu dyżurów (zarządzaniu akcją zimową w imieniu zarządcy drogi) na drogach o II lub wyższym standardzie zimowego utrzymania, przez minimum jeden pełny sezon zimowy, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające że wymienione w wykazie usługi zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkią.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, Rejon w Łowiczu ul. Jana Pawła II 171, 99-400 Łowicz pokój 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, Rejon w Łowiczu ul. Jana Pawła II 171, 99-400 Łowicz pokój nr 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup wraz z dostawą zbiorników na paliwa płynne dla Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
- Usługa eksperta ds. oceny biznesplanów w ramach projektu własnego: "Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 2023 - 2029 poprzez wsparcie rozwoju przedsiębiorczości".
- Remont systemu interkomowego w oddziałach mieszkalnych B1 oraz B3 w Zakładzie Karnym nr 1 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla inwestycji pn. Budowa warsztatów szkolnych
- Usługa opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn.: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2269L Lublin (ul. Zemborzycka, ul. Osmolicka) - Bychawa."
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy "Budowie ulic (dróg publicznych) w gminie Kosakowo: ulicy Agawy, Maciejkowa, Szarotki", z podziałem na 4 części
- Rewitalizacja śródmiejskiej przestrzeni Karpacza - odnowa ładu publicznego poprzez budowę i zagospodarowanie ciągu pieszo jezdnego
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. Budowa węzła przesiadkowego - budynku garażowego otwartego wraz z niezbędną infrastrukturą
- Rozbudowa i przebudowa budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Popielowie
więcej: Usługi nadzoru i kontroli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





