eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KozieniceUdzielenie kredytu dla SPZZOZ w Kozienicach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-04

Kozienice: Udzielenie kredytu dla SPZZOZ w Kozienicach.
Numer ogłoszenia: 182667 - 2011; data zamieszczenia: 04.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , al. gen. Wł. Sikorskiego 10, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 048 6148234, faks 048 6148139, 6148332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkozienice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu dla SPZZOZ w Kozienicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Opis przedmiotu zamówienia. 3.1 Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu dla SPZZOZ w Kozienicach. 3.2 Wymagania szczegółowe odnośnie przedmiotu zamówienia: 2) przeznaczenie kredytu: wg uchwały Rady Powiatu 3) okres spłaty kredytu : 72 miesiące, spłata pierwszej raty kapitału kredytu nastąpi po upływie okresu karencji 4) termin uruchomienia kredytu: do siedmiu dni od chwili podpisania Umowy z wybranym w postępowaniu Wykonawcą, 5) udzielenie kredytu nastąpi: w jednej transzy, 6) stopa procentowa oparta na zmiennej stawce WIBOR 1M + marża bankowa -stała w okresie kredytowania. Dla celów porównania ofert należy przyjąć WIBOR 1M z dnia 5.07.2011 Przyjmuje się, że obowiązującą stawką WIBOR 1M będzie stawka z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres rozliczeniowy (okresem rozliczeniowym będzie miesiąc kalendarzowy). 7) spłata kapitału i odsetek: miesięczna spłata kapitału i odsetek, po uwzględnieniu okresu karencji w spłacie kapitału, z terminem płatności w ostatnim dniu każdego miesiąca, 8) okres karencji w spłacie rat kapitałowych: 6 miesięcy od daty udzielenie kredytu 9) raty stałe, 10) forma udzielenia kredytu: bezgotówkowa, 11) rodzaj zabezpieczenia kredytu: a) poręczenie udzielone przez Starostwo Powiatowe w Kozienicach uchwałą Nr IX/76/2011 z dnia 21 czerwca 2011r. b) oświadczenie o poddaniu się egzekucji przez Kredytobiorcę według wzoru przedstawionego przez Wykonawcę. 12) możliwość przedterminowej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów, 13) prowizja przygotowawcza od udzielonego kredytu, płatna jednorazowo z kredytu nie później niż w dniu uruchomienia kredytu, 14) brak innych niż wyżej wymienione prowizji i opłat od kredytu w całym okresie kredytowania, którego ilość i rodzaj określono w załączniku Nr 2 do siwz..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 72.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 12 000,00 PLN (słownie zł: dwanaście tysięcy złotych i 00/100) , w terminie do dnia 01.08.2011r. do godziny 10:00 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: PEKAO S.A. 66124057031111000048998619 Wpłacając wadium przelewem na konto, należy uwzględnić termin wpływu na konto Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu nie może zostać wpłacone gotówką w kasie Zamawiającego. 3. Szczegółowy sposób postępowania z wadium , w szczególności jego zwrot i przypadku zatrzymania określa art. 46 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zezwolenie Prezesa NBP na utworzenie i rozpoczęcie przez Bank działalności wynikające z art. 177 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (Dz.U. z 2002 Nr 72, poz. 665 z późń. zm.) dla banków utworzonych po 1998 r. lub równoważne dokumenty dla banków utworzonych przed 1998 r. (statut banku).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

10.3.1 Wypełniony formularz ofertowy wg. załącznika Nr 1 do siwz, 10.3.2 Wypełniony przedmiot zamówienia wg. załącznika Nr 2 do siwz, 10.3.3 Wzór umowy przygotowany przez Wykonawcę z uwzględnieniem ust.3.2 i 3.3 siwz.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wzór umowy kredytu zobowiązany jest sporządzić Wykonawca z uwzględnieniem zapisów ust. 3.2 siwz oraz niżej wymienionych zmian do przedmiotowej umowy: a) jedynymi płatnościami, jakie może pobierać Wykonawca od Zamawiającego, są prowizja i odsetki, o których mowa w załączniku Nr 2 do siwz, b) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu. W takim przypadku Wykonawca nie będzie pobierał jakichkolwiek dodatkowych płatności od Zamawiającego, c) Wykonawca nie będzie pobierał od Zamawiającego prowizji ani opłaty w przypadku nie wykorzystania w całości kredytu postawionego do dyspozycji Zamawiającego, d) Wykonawca, najpóźniej do 7 dni od dnia rozpoczęcia kolejnego okresu odsetkowego, będzie informował pisemnie lub fax-em Zamawiającego o wysokości należnej raty, odsetek oraz stanie salda kredytu, e) jeżeli termin spłaty raty kredytu i odsetek przypada na dzień wolny od pracy u Wykonawcy, uważa się że termin spłaty został dotrzymany, jeżeli spłata nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po tym terminie. f) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za skutki niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia oraz za szkody powstałe podczas jego wykonywania, g) zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkozienice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Al. Gen. Wł. Sikorskiego 10 26-900 Kozienice telefon:/048/614-82-34.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2011 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Al. Gen. Wł. Sikorskiego 10 26-900 Kozienice Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.