Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-08
Biłgoraj: Wymiana stolarki okiennej wraz z dociepleniem części budynku Zespołu Szkół Leśnych w Biłgoraju
Numer ogłoszenia: 182060 - 2009; data zamieszczenia: 08.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Leśnych w Biłgoraju , ul. Polna 3, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 0-84 6880797 w.34, faks 0-84 6867486.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zslbilgoraj.internetdsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła publiczna podległa administracji rządowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej wraz z dociepleniem części budynku Zespołu Szkół Leśnych w Biłgoraju.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących: wymianę istniejących okien drewnianych na okna wykonane z PCV oraz docieplenie styropianem ścian zewnętrznych. W zakres robót wchodzą: - elewacja i roboty izolacyjne (ocieplenie ścian zewnętrznych, ościeży i filarków międzyokiennych od wewnątrz); - wymiana stolarki (okna PCV, w kolorze białym, w tym 5 szt. okien okien ze szkłem bezpiecznym P2 od zewnątrz); - wykonanie filarków międzyokiennych z cegły klinkierowej; zgodnie z projektem budowlanym oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 2500.00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp tzn: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Warunek uzna się za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: a)Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 1 robotę budowlaną w obiekcie użyteczności publicznej o wartości brutto min. 200000.00 zł., odpowiadająca swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania zamówienia oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie; b)Wykonawca spełnia warunek jeżeli dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób. Wykonawca musi dysponować w celu wykonania zamówienia osobami posiadającymi uprawnienia (w okresie nie krótszym niż 5 lat) do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej - min. 1 osoba. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada Polisę wraz z Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmujące ubezpieczenie szkód powstałych w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania oraz ubezpieczenie szkód wyrządzonych przy wykonywaniu zobowiązania przez podwykonawców ubezpieczonego (o ile zamierza on wykonywać zamówienie przy pomocy podwykonawców) na kwotę nie mniejszą niż 200000.00zł. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Wykonawca spełnia warunek, jeżeli złoży oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków wg formuły: spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych wraz z ofertą. Z treści tych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił w/w warunki..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1.Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu:a)Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, wg wzoru określonego w siwz; b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)Wykaz wykonanych robót budowlanych, w obiektach użyteczności publicznej, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 200000.00 zł. każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie, wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do oferty; d)Oświadczenie w sprawie podjęcia obowiązków przez kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wg wzoru określonego w siwz. Do oświadczenia należy dołączyć dokumenty (ważne na dzień otwarcia ofert) potwierdzające posiadanie uprawnień (w okresie nie krótszym niż 5 lat) do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie we wskazanej wyżej specjalności, czytelną kserokopię aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, czytelną kserokopię decyzji lub zaświadczenia o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (dotyczy tylko tych osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po dniu 14 lutego 1995roku) oraz pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca będzie dysponował takimi osobami. 2. Polisę wraz z Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmujące ubezpieczenie szkód powstałych w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania oraz ubezpieczenie szkód wyrządzonych przy wykonywaniu zobowiązania przez podwykonawców ubezpieczonego (o ile zamierza on wykonywać zamówienie przy pomocy podwykonawców), na kwotę nie mniejszą niż 200000.00 zł. W przypadku wniosku składanego wspólnie przez kilku Wykonawców, Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 200000.00 zł. 3.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp., wg wzoru określonego w siwz. W przypadku wniosku składanego wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie podpisuje pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zslbilgoraj.internetdsl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Leśnych, 23-400 Biłgoraj, ul. Polna 3.
fax: (084) 686-74-86.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Leśnych, ul. Polna 3, 23-400 Biłgoraj; Parter, pokój nr 2 - sekretariat, w godz. 7:30 - 14:30.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach Zespołu Szkół Leśnych w Biłgoraju
- Dostawa oleju napędowego, benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej 95, 98 dla pojazdów i urządzeń będących własnością lub w użytkowaniu Gminy Biłgoraj
- Dostawa elementów umundurowania dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Biłgoraju z podziałem na części
- Modernizacja boiska szkolnego w ramach"Zagospodarowanie terenu SP nr 5 im. J. Twardowskiego w Biłgoraju z uwzględnieniem rozwoju zielonej i zielono-niebieskiej infrastruktury" - renowacja ogrodzenia
- Modernizacja boiska szkolnego w ramach: " Zagospodarowania terenu SP nr 5 im. J. Twardowskiego w Biłgoraju z uwzględnieniem rozwoju zielonej i zielono-niebieskiej infrastruktury".
- Modernizacja (przebudowa) dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowościach Dąbrowica, Wola Duża i Majdan Gromadzki
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I (postępowanie powtórzone)"
- Przebudowa II piętra budynku SOSW im. J. Korczaka w Borzęciczkach w celu dostosowania budynku do zaleceń wynikających z ekspertyzy technicznej i decyzji Komendant PPSP w Krotoszynie - etap I
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności budynków IBPRS - PIB w Warszawie w podziale na zadania
- Przebudowa i remont budynku Szkoły Podstawowej nr 73 przy ul. Glinianej 30 we Wrocławiu - instalacje elektryczne i teletechniczne
- Remont korytarza CKZ w części nr 3, w budynku Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej "Kopernik" w Wyszkowie
- Remont i adaptacja pomieszczeń w budynku SP ZOZ MSWiA w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego przy ul. Dojazd 34
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.