eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PleszewZimowe utrzymanie dróg, ulic, chodników i placów na terenie Miasta i Gminy Pleszew w okresie zimy 2007/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-02

Pleszew: Zimowe utrzymanie dróg, ulic, chodników i placów na terenie Miasta i Gminy Pleszew w okresie zimy 2007/2008
Numer ogłoszenia: 181801 - 2007; data zamieszczenia: 02.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Pleszew, Rynek 1, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. (062) 74 28 300, fax (062) 74 28 301.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pleszew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg, ulic, chodników i placów na terenie Miasta i Gminy Pleszew w okresie zimy 2007/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I - zimowym utrzymaniem objęte są ulice na terenie miasta o łącznej długości 35,252 km. CZĘŚĆ II - zimowym utrzymaniem objęte są chodniki, place, skwery i parkingi na terenie miasta o łącznej powierzchni 12.632 m2 oraz wywóz śniegu. CZĘŚĆ III - zimowym utrzymaniem objęte są drogi gminne o łącznej długości 40,091 km. CZĘŚĆ IV - zimowym utrzymaniem objęte są drogi gminne o łącznej długości 40,802 km. CZĘŚĆ V - zimowym utrzymaniem objęte są drogi gminne o łącznej długości 17,539 km.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy oraz niżej wymienione warunki szczególne : 1) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż 3 lata) świadczyli przez okres co najmniej jednej zimy usługi zimowego utrzymania dróg lub ulic obejmujące co najmniej 15 km dróg lub ulic; 2) dysponują osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika zimowego utrzymania; 3) dysponują następującym sprzętem: w przypadku składania oferty na część I, III albo IV zamówienia : 2 pługi odśnieżne w tym 1 pług typu średniego, 2 piaskarki w tym 1 piaskarka samochodowa, 3 nośniki sprzętu (samochód ciężarowy, ciągnik rolniczy), wyposażenie w indywidualne środki łączności zapewniające łączność kierowcy z kierownikiem zimowego utrzymania w czasie wykonywanej pracy; w przypadku składania oferty na część II zamówienia : 2 samochody ciężarowe (do wywozu śniegu), wyposażenie w indywidualne środki łączności zapewniające łączność kierowcy z kierownikiem zimowego utrzymania w czasie wykonywanej pracy; w przypadku składania oferty na część V zamówienia : 1 pług odśnieżny typu średniego, 1 piaskarka, 2 nośniki sprzętu (samochód ciężarowy, ciągniki rolnicze), wyposażenie w indywidualne środki łączności zapewniające łączność kierowcy z kierownikiem zimowego utrzymania w czasie wykonywanej pracy. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy (wzór dokumentu jest dodatkiem nr 2 do SIWZ). 2) Oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy (wzór dokumentu jest dodatkiem nr 3 do SIWZ). 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualny Zamawiający uzna dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert musi zostać opatrzone przez właściwy urząd gminy adnotacją o aktualności danych zawartych w zaświadczeniu i datą.) 4) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wzór dokumentu jest dodatkiem nr 4 do SIWZ). 5) Dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje). 6) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wzór dokumentu jest dodatkiem nr 5 do SIWZ). 7) Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu jakim dysponuje Wykonawca (wzór dokumentu jest dodatkiem nr 6 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pleszew.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Pleszew, Rynek 1, 63-300 Pleszew, pokój nr 111 (cena SIWZ w wersji drukowanej 20 zł).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Pleszew, Rynek 1, 63-300 Pleszew, pokój nr 103 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowym utrzymaniem objęte są ulice na terenie miasta Pleszew o łącznej długości 35,252 km.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowym utrzymaniem objęte są chodniki, place, skwery i parkingi na terenie miasta Pleszew o łącznej powierzchni 12.632 m2 oraz wywóz śniegu na odległość 5 km..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowym utrzymaniem objęte są drogi gminne o łącznej długości 40,091 km.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowym utrzymaniem objęte są drogi gminne o łącznej długości 40,802 km.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowym utrzymaniem objęte są drogi gminne o łącznej długości 17,539 km.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.