Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2007-10-02
Iwaniska: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy i jednostek organizacyjnych Gminy Iwaniska w okresie od 24-10-2007r - 23-10-2010r.
Numer ogłoszenia: 181763 - 2007; data zamieszczenia: 02.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Iwaniska, ul. Rynek 3, 28-570 Iwaniska, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8601254, fax 015 8601240.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://iwaniska.pl/bip
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy i jednostek organizacyjnych Gminy Iwaniska w okresie od 24-10-2007r - 23-10-2010r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu i jednostek organizacyjnych gminy Iwaniska. Zamówienie obejmuje: A. Otworzenie i prowadzenie rachunków bankowych : I. W zakresie budżetu Gminy 1.rachunek podstawowy 2.subkonta rachunku podstawowego 3.rachunki pomocnicze II. W zakresie jednostek organizacyjnych Gminy : 1)rachunki bieżące i pomocnicze dla następujących jednostek organizacyjnych : 1.Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Iwaniskach 2.Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Iwaniskach prowadzący obsługę finansową Szkół Podstawowych i Gimnazjów 2)rachunki bieżące i pomocnicze instytucji kultury : 1.Gminny Ośrodek Kultury w Iwaniskach 2.Gminna Biblioteka Publiczna w Iwaniskach. III. Inne rachunki wynikające ze zmian organizacyjnych Gminy lub zmian przepisów. B. oraz : - Realizacja poleceń przelewu na rachunki prowadzone w tym samym banku - Realizacja poleceń przelewu na rachunki w innych bankach - Przyjmowanie wpłat gotówkowych - Dokonywanie wypłat gotówkowych - Potwierdzenie salda na każdy dzień roboczy
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.10.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego, z wyjątkiem inwestycji bankowych, usług ubezpieczeniowych oraz usług emerytalnych3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 23.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy - prawo zam. publ., spełniają wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy j.w., oraz: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) posiadają zezwolenie Prezesa NBP na wykonywanie czynności bankowych lub inne wynikające z prawa bankowego, 6)Wykonawca powinien mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu realizacji zadania, 7) złożą oświadczenie, że posiadają placówkę, oddział Banku na terenie Iwanisk lub zobowiązanie o jej utworzeniu, Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów wg formuły: spełnia bądź nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku stanowiącego zał. Nr 1 do SIWZ). 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 3)Zezwolenie Prezesa NBP na wykonanie czynności bankowych lub inne wynikające z prawa bankowego. 4)Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy - prawo zam. publ. - wg zał. Nr 2 do SIWZ. 5)Oświadczenie wykonawcy, iż nie podlega wykluczeniu z art.24 ust.1 i2 wg zał. Nr 3 do SIWZ 6)Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i przyjęciu jej bez zastrzeżeń- na formularzu oferty. 7)Oświadczenie o związaniu ofertą -- na formularzu oferty. 8) Oświadczenie o tajności części oferty - (w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji) - na formularzu oferty. 9)Parafowany projekt umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0
- 2. otwarcie rachunku bankowego ( w zł/r-k ) - 5
- 3. miesięczny koszt prowadzenia rachunku bankowego ( w zł/r-k ) - 10
- 4. przelewy w formie papierowej środków na rachunki prowadzone w innych bankach - 8
- 5. przelewy w formie papierowej środków na rachunki prowadzone w tym samym banku - 8
- 6. wydawanie blankietów czekowych (w zł/szt) - 2
- 7. prowizje od wpłat gotówkowych i bezgotówkowych na rzecz Gminy - 15
- 8. prowizje od wypłat gotówkowych - 15
- 9. opłata związane z kredytowaniem - 7
- 10. możliwość wykonywania wypłat świadczeń rodzinnych i socjalnych (tak/nie) - 5
- 11. możliwość wykonywania poleceń przelewów i poleceń zapłaty w systemie bankowości elektronicznej (tak/nie) - 5
- 12. wysokości oprocentowania środków pieniężnych na rachunkach bieżących - 10
- 13. oprocentowania środków pieniężnych gromadzonych na lokatach krótkoterminowych - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://iwaniska.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Iwaniska, ul. Rynek 3, 27-570 Iwaniska, Pokój nr 3,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2007 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Iwaniska, ul. Rynek 3, 27-570 Iwaniska, Pokój nr 4 /sekretariat/.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 02.11.2007.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.