eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przeprowadzenie kampanii promocyjnej w ramach profilaktyki alkoholowej poprzez działania outdoorowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-08

Wrocław: Przeprowadzenie kampanii promocyjnej w ramach profilaktyki alkoholowej poprzez działania outdoorowe
Numer ogłoszenia: 181561 - 2010; data zamieszczenia: 08.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Informacji i Rozwoju Społecznego , pl. Dominikański 6, 50-159 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 77 24 900, faks 0-71 77 24 939.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cirs.wroclaw.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.cirs.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kampanii promocyjnej w ramach profilaktyki alkoholowej poprzez działania outdoorowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - ekspozycja wraz z drukiem plakatu (od jednej do trzech wersji) na nośniku typu billboard; Część Ia - liczba nośników - 40 szt. Część Ib - liczba nośników - 30 szt. Zadanie nr 2 - Reklama na nośnikach typu citylight (CLP) wraz z drukiem plakatu o wymiarach - 120 x 180 cm; Zadanie nr 3 - Ekspozycja i wykonanie od jednej do trzech wersji layoutów grafiki na stacjach benzynowych; Zadanie nr 4 - Reklama na środkach miejskiej komunikacji zbiorowej. Druk w czterech kolorach - metodą wydruku i cięcia ploterowego lub równoważną; Zadanie nr 5 - Reklama na telebimach LED wraz z wykonaniem spotu; Rozpoczęcie ekspozycji (rozwieszania plakatów) powinno zacząć się od dnia 01.09.2010 r. natomiast całkowita ilość dla danego zadania (części) bezwzględnie musi zostać umieszczona na nośnikach do dnia 03.09.2010r. Szczegółowy opis zawiera SIWZ oraz projekt umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną liczbę zadań z wyłączeniem zadania nr 1, na które zamawiający zastrzega możliwość złożenia oferty dla wybranej części Ia albo Ib nie dopuszcza złożenia oferty na dwie części Ia i Ib. W pozostałych zadaniach tj. 2, 3, 4, 5 dopuszcza się składanie ofert na poszczególne lub łącznie na wszystkie zadania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Jeżeli w czasie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów prawa podatkowego, Wykonawca doliczy do wynagrodzenia netto podatek VAT, zgodnie z przepisami obowiązującymi w dniu wystawienia stosownych dokumentów finansowych/faktur VAT. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za prace, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie dokonano. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona. 3. Ponadto Istotne zmiany treści umowy mogą wynikać z następujących okoliczności: a. Zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy. b. Zmiana lokalizacji spowodowana czynnikami niezależnymi od Wykonawcy. c. Zmiana terminu realizacji zamówienia spowodowana zmianą terminu Kampanii. 4. Przewidziane powyżej okoliczności, stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. 5. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i art. 140 ust. 3 ustawy Pzp stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cirs.wroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Informacji i Rozwoju Społecznego pl. Dominikański 6 50-159 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2010 godzina 15:00, miejsce: Centrum Informacji i Rozwoju Społecznego pl. Dominikański 6 50-159 Wrocław pokój nr 67.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1/ Ia - ekspozycja wraz z drukiem plakatu (od jednej do trzech wersji) na nośniku typu billboard;Część Ia - liczba nośników - 40 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ekspozycja reklamy na nośniku typu billboard wg następujących założeń: a. RODZAJ NOŚNIKA - billboard w formacie 12 m. kw. tj. 5,04 m x 2,38 m lub 4 m x 3 m lub 6m x3m O powierzchni 12 m2 lub większych b. Ekspozycja wszystkich plakatów musi rozpocząć się najpóźniej od 3.09.2010 r. c. Czas trwania ekspozycji: do 30.09.2010 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 1/Ib - ekspozycja wraz z drukiem plakatu (od jednej do trzech wersji) na nośniku typu billboard; Część Ib - liczba nośników - 30 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a. RODZAJ NOŚNIKA - billboard w formacie 12 m. kw. tj. 5,04 m x 2,38 m lub 4 m x 3 m lub 6m x3m O powierzchni 12 m2 lub większych b. Ekspozycja wszystkich plakatów musi rozpocząć się najpóźniej od 3.09.2010 r. c. Czas trwania ekspozycji: do 30.09.2010 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 2- Reklama na nośnikach typu citylight (CLP) wraz z drukiem plakatu o wymiarach - 120 x 180 cm;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II Ekspozycja reklamy na nośniku typu CLP wg następujących założeń: a) RODZAJ NOŚNIKA - CLP 120 x 180 b) ILOŚĆ - jedna edycja - 25 nośników c) CZAS EKSPOZYCJI od 1.09.2010 - do 30.09.2010 d) LOKALIZACJA - na terenie Wrocławia w miejscach umożliwiających dotarcie do jak najszerszego grona..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 3 - Ekspozycja i wykonanie od jednej do trzech wersji layoutów grafiki na stacjach benzynowych;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ekspozycja i wykonanie grafiki od 1 do 3 layoutów grafiki na stacjach benzynowych - o powierzchni odpowiadającej co najmniej formatowi A4 Ilość stacji benzynowych - 5 Ekspozycja materiałów przy dystrybutorach, i/lub drzwiach wejściowych/kasach Stacje benzynowe zlokalizowane we Wrocławiu Grafika - materiał graficzny full color lub równoważny Ilość - co najmniej 2 miejsca ekspozycyjne na stacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 4 - Reklama na środkach miejskiej komunikacji zbiorowej. Druk w czterech kolorach - metodą wydruku i cięcia ploterowego lub równoważną;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający zastrzega, iż druk wykonany ma być zgodnie z przedstawionym projektem, w czterech kolorach metodą wydruku i cięcia ploterowego lub równoważną od 1 do 3 layoutów grafiki. Ekspozycja reklamy wg następujących założeń: a) RODZAJ NOŚNIKA - autobus miejski, grafika na tyle autobusu b) ILOŚĆ - jedna edycje, - 5 autobusów c) Wykonawca zobowiązany jest do montażu i demontażu grafiki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 5 - Reklama na telebimach LED wraz z wykonaniem spotu;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający zastrzega sobie, iż spot ma być wykonany z materiałów dostarczonych przez zamawiającego termin dostarczenia materiałów min. Na 20 dni przed terminem ekspozycji; Spot w jednej wersji. Ekspozycja reklamy wg następujących założeń: a) RODZAJ NOŚNIKA - telebim LED b) ILOŚĆ - 2 telebimy led.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.