Ogłoszenie z dnia 2007-10-02
Gliwice: zakup autoklawu laboratoryjnego, zamrażalki niskotemperaturowej oraz cieplarek
Numer ogłoszenia: 181542 - 2007; data zamieszczenia: 02.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gliwicach, ul. Banacha 4, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 0-32 338 05 00, fax 0-32 338 05 30.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.psse.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: publiczny zakład opieki zdrowotnej, jednostka budźetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup autoklawu laboratoryjnego, zamrażalki niskotemperaturowej oraz cieplarek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie fabrycznie nowego autoklawu laboratoryjnego, zamrażalki niskotemperaturowej oraz cieplarek, szkolenie w zakresie ich obsługi i eksploatacji, a także bezpłatne serwisowanie w okresie gwarancyjnym.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.00.00.00 - Maszyny, urządzenia, sprzęt, aparatura i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 16.00.00.00 - Maszyny rolnicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją w całości warunków zawartych w niniejszej specyfikacji; b) od uczestników oczekuje się starannego zapoznania się z opisem przedmiotu zamówienia, dostarczoną specyfikacją istotnych warunków zamówienia, oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy; c) Zamawiający odrzuci oferty zgodnie z art. 89 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a w szczególności niezgodne z w/w ustawą lub, których treść nie odpowiada treści SIWZ; d) Zamawiający wykluczy Wykonawców, zgodnie z treścią art. 24 Prawa Zamówień Publicznych, a w szczególności tych, którzy nie złożyli wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ; e) Oferty Wykonawców, którzy zostali wykluczeni nie będą rozpatrywane; f) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty. g) Wykonawca zobowiązany jest do przeglądania strony internetowej tutejszej Stacji, a w szczególności zakładki z zapytaniami i odpowiedziami dotyczącymi toczącego się postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferenci zobowiązani są do złożenia: 1) wypełnionej oferty zawierającej ceny netto i brutto przedmiotu zamówienia, o którym mowa w załączniku nr 1 do SIWZ, wskazanie terminu realizacji zamówienia, terminu płatności, okresu gwarancji i oświadczenia wskazane w załączniku nr 3 do SIWZ; 2) pełnomocnictwo dla osoby lub osób składających ofertę, a nie ujawnionych w dokumentach rejestracyjnych Oferenta jako osoby uprawnionej do jego reprezentowania; 3) zaparafowanego przez Oferenta projektu umowy - załącznik nr 4 do SIWZ; 4) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert; 5) komplet dokumentacji technicznej wraz ze szczegółowym opisem proponowanego przedmiotu zamówienia (w języku polskim); 6) dokument gwarancyjny zawierający ogólne warunki świadczenia przez oferenta usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych; 7) wypełniony wykaz złożonych dokumentów w ofercie - załącznik nr 5 do SIWZ; 8) wypełniony opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ; 9) certyfikat zgodności z wymogami CE; 10) instrukcje wykonania badań w języku polskim; 11) wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ; 12) lista autoryzacyjna w zakresie sprzedaży sprzętu, pochodząca od producenta.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psse.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Gliwicach ul. Banacha 4 44-100 Gliwice, pok.5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Gliwicach ul. Banacha 4 44-100 Gliwice Sekretariat Dyrektora Powiatowej Stacji.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Autoklaw laboratoryjny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemność użytkowa komory: 75-80 litrów Zasilanie 230V, prąd jednofazowy Komora wykona ze stali nierdzewnej Wykonanie mobilne, kółka transportowe wbudowane w podstawę autoklawu 4 rodzaje programów: 1. sterylizacja 2. sterylizacja z utrzymaniem podwyższonej temperatury 3. utrzymanie wsadu w określonej temperaturze 4. sterylizacja narzędzi Zakres temperatur pracy: 450C - 1350C (regulacja +-10C) Wyświetlacze: temperatury, czasu i ciśnienia (manometr) Sterownik mikroprocesowy z graficzną sygnalizacją etapu procesu Urządzenie nie wymagające stałych przyłączy źródła i odpływu wody Zabezpieczenia: 1. ciśnieniowy zawór bezpieczeństwa 2. zabezpieczenie przed przegrzaniem i przekroczeniem dopuszczalnego ciśnienia 3. zabezpieczenie uniemożliwiające otwarci pokrywy w trakcie działania urządzenia Funkcja chłodzenia powietrzem za pomocą wbudowanego wentylatora Zewnętrzny, bezprzewodowy zestaw do rejestracji i archiwizacji danych (temperatura, ciśnienie i czas procesu) z dołączonym oprogramowaniem w języku polskim Giętki czujnik temperatury umieszczany bezpośrednio w sterylizowanym materiale Dołączone akcesoria - kosze druciane wykonane ze stali nierdzewnej, min. 3 sztuki Urządzenie z oznakowaniem CE (deklaracja zgodności) Autoryzowany serwis na terenie Polski Okres gwarancyjny 36 m-cy Okres dostępności części zamiennych - nie mniej niż 10 lat..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.00.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zamrażalka niskotemperaturowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie zamrażalki: pionowe (szafowe) Zasilanie 230 V, 50 Hz Pojemność robocza 330-350 litrów Maksymalne wymiary zewnętrzne: - szerokość 750 mm - wysokość 180 mm Zakres nastawiania temperatury: -50 0C - 860C Dokładność regulacji temperatury +-10C Wydajność chłodzenia przy temp. otoczenia 300C nie mniejsza niż -860C Funkcja blokady klawiszy zabezpieczająca przed zmianą parametrów Sterownik mikroprocesorowy z cyfrowym wyświetlaczem temperatury aktualnej i ustawionej Układ chłodzenia kaskadowy, dwu-kompresorowy Czynnik chłodniczy bezfreonowy Dodatkowe, uszczelniane drzwi wewnętrzne (2szt.) dzielące komorę na dwie sekcje Drzwi zewnętrzne zamrażalki zamykane na klucz Kółka samonastawne ułatwiające przemieszczanie urządzenia Wbudowane alarmy: - przekroczenia i spadku temperatury docelowej - zaniku napięcia - zanieczyszczenia filtra skraplacza - rozładowania baterii zasilającej funkcje alarmowe 3 półki wewnętrzne wykonane ze stali nierdzewnej z możliwością regulacji wysokości montażowej Zewnętrzny rejestrator temperatury z możliwością komunikacji z komputerem PC Urządzenie z oznakowaniem CE (deklaracja zgodności) Autoryzowany serwis na terenie Polski Okres gwarancyjny: 24 miesiące.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.00.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Cieplarka 245 litrów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemność 245 litrów Wymuszony obieg powietrza Drzwi podwójne: wewnętrzne szklane, zewnętrzne pełne, dwuskrzydłowe zakres temperatury: 50C powyżej temperatury otoczenia +1000C Regulacja obrotów wentylatora w zakresie 0 -100 % Manualne ustawianie stopnia otwarcia kominka wentylacyjnego Sześciosegmentowy profil czasowo - temperaturowy Możliwość cyklicznego powtarzania nastawionego programu Możliwość ustawienia opóźnienia startu pracy urządzenia w zakresie 1 min-99,59h Możliwość ustawienia czasu osiągania zadanej temperatury w zakresie 1 min-99,59h Regulacja czasu utrzymania każdej z zadanych temperatur w zakresie 1 min.- 999h Zewnętrzny wyświetlacz temperatury Sygnalizacja dźwiękowa przekroczenia zadanej temperatury Sygnalizacja uszkodzenia czujnika temperatury Kontrola zaniku napięcia Zegar czasu rzeczywistego Alarm dźwiękowy Komora wykonana ze stali nierdzewnej Obudowa wykonana ze stali nierdzewnej malowanej proszkowo Wymiary zewnętrzne cieplarki max. do: Szerokość: 815mm Wysokość: 1140mm Głębokość: 710mm Wymiary komory max. do: Szerokość: 600mm Wysokość: 800mm Głębokość: 510mm Regulacja temperatury co 0,10C Ilość półek:3 Interfejs RS 232 Gwarancja 24 m-ce Urządzenie z oznakowaniem CE (deklaracja zgodności).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.00.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Cieplarka 111 litrów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemność 111 litrów Wymuszony obieg powietrza Drzwi podwójne: wewnętrzne szklane, zewnętrzne pełne, dwuskrzydłowe zakres temperatury: 50C powyżej temperatury otoczenia +1000C Regulacja obrotów wentylatora w zakresie 0 -100 % Manualne ustawianie stopnia otwarcia kominka wentylacyjnego Sześciosegmentowy profil czasowo - temperaturowy Możliwość cyklicznego powtarzania nastawionego programu Możliwość ustawienia opóźnienia startu pracy urządzenia w zakresie 1 min -99,59h Możliwość ustawienia czasu osiągania zadanej temperatury w zakresie 1 min - 99,59h Regulacja czasu utrzymania każdej z zadanych temperatur w zakresie 1 min. - 999h Zewnętrzny wyświetlacz temperatury Sygnalizacja dźwiękowa przekroczenia zadanej temperatury Sygnalizacja uszkodzenia czujnika temperatury Kontrola zaniku napięcia Zegar czasu rzeczywistego Alarm dźwiękowy Komora wykonana ze stali nierdzewnej Obudowa wykonana ze stali nierdzewnej malowanej proszkowo Wymiary zewnętrzne cieplarki max. do: Szerokość: 650mm Wysokość: 835mm Głębokość: 650mm Wymiary komory max. do: Szerokość: 455mm Wysokość: 540mm Głębokość: 450mm Regulacja temperatury co 0,10C Ilość półek:2 Interfejs RS 232 Gwarancja 24 m-ce Urządzenie z oznakowaniem CE (deklaracja zgodności).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.00.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Podłączenie budynków mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych przy ul. Portowej 23-25 i 27-29 w Gliwicach do sieci kanalizacji deszczowej i sanitarnej wraz z likwidacją szamb.
- Zakup wraz z dostawą obuwia roboczego oraz środków ochrony osobistej dla pracowników
- Modernizacja obiektu- utworzenie mini-siłowni przy szkole(GBO)
- "Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 1 w Gliwicach
- Świadczenie usług transportowych dla podopiecznych SKPON - GCER w roku szkolnym 2025/2026
- Usługa noclegowa, usługa gastronomiczno - restauracyjna oraz najem powierzchni na potrzeby organizacji wizyty studyjnej
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.