eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa nowych mebli biurowych, mebli laboratoryjnych, mebli metalowych oraz krzeseł do Katedry Mikrobiologii Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-22

Olsztyn: Dostawa nowych mebli biurowych, mebli laboratoryjnych, mebli metalowych oraz krzeseł do Katedry Mikrobiologii Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 181077 - 2012; data zamieszczenia: 22.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 148087 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowych mebli biurowych, mebli laboratoryjnych, mebli metalowych oraz krzeseł do Katedry Mikrobiologii Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część nr 1 - Meble biurowe Część nr 2 - Meble metalowe Część nr 3 - Krzesła, ławka i wieszak I. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1. Ważny certyfikat ISO 9001:2008 w zakresie produkcji mebli oraz atest higieniczny E-1 na płytę wiórową, kleje i obrzeża - dotyczy części nr 1. 2. Konstrukcja stołów i ich budowa powinna uwzględniać wytyczne zawarte w normie PN-EN 13150. Celem oceny zgodności z w/w normą wymagana jest deklaracja zgodności z normą PN-EN 13150 wystawiona przez producenta stołów - dotyczy części nr 2. 3. Krzesła muszą posiadać ważny atest (świadectwo) badań wytrzymałościowych na krzesła - dotyczy części nr 3. II. Warunki realizacji zamówienia 1. Wykonawca zobowiązuje się do następujących ustaleń: a) przed przystąpieniem do wykonania mebli skontaktuje się z osobą wymienioną w Opisie przedmiotu zamówienia (odbiorcą) w celu ustalenia szczegółów, b) transport na miejsce, rozładunek, montaż i ustawienie, c) o terminie dostawy powiadomi odbiorcę, skontaktuje się z osobą wymienioną w Opisie przedmiotu zamówienia (odbiorcą), d) podczas montażu mebli wykonawca zobowiązany jest do wykonania nawierceń (otworów) w meblach na przewody elektryczne (przelotki) tam gdzie wskaże (odbiorca), e) termin dostawy mebli i krzeseł do jednostek uczelni pod wskazany adres nie będzie dłuższy niż 4 tygodnie od otrzymania zamówienia, f) gwarancja na krzesła i meble wraz z montażem nie krótsza niż 24 miesiące. III. Warunki techniczne wykonania mebli i krzeseł Jeśli w przedmiocie zamówienia nie określono inaczej to obowiązują następujące wymagania: 1. Materiały i surowce użyte do produkcji mebli i krzeseł winny być wysokiej jakości i trwałości - zgodnie z wymogami PN i spełniać warunki p.poż.; 2. Meble standardowe należy wykonać z jednolitej płyty wiórowej obustronnie melaminowanej o grubości nie mniejszej niż 18mm - nie dotyczy blatów; 3. Blaty w biurkach tradycyjnych, biurkach komputerowych, komodach, stołach i stolikach okolicznościowych winny być wykonane z płyty wiórowej obustronnie melaminowanej o grubości min. 25mm, jeśli w Opisie przedmiotu zamówienia nie określono inaczej; 4. Plecy mebli wykonane z płyty HDF o grubości min. 3,2mm, lakierowanej w kolorze mebli lub białej - do uzgodnienia z odbiorcą lub jeśli w Opisie przedmiotu zamówienia nie określono inaczej; 5. Wszystkie krawędzie mebli zabezpieczone ABS o grubości 2mm w kolorach płyty; 6. Wszystkie szafy, szafki, komody, biblioteczki zamykane na zamki patentowe, w kontenerach i biurkach zestawy szuflad zamykane na tzw. centralne zamki patentowe; 7. Szuflady należy wykonać na metalowych prowadnicach rolkowych z wysuwem min.75%; 8. Wszystkie uchwyty meblowe winny być metalowe dwupunktowe, o rozstawie otworów 128mm, jeśli odbiorca nie określi inaczej, 9. Zawiasy puszkowe, metalowe, samozamykające; 10. Wszystkie elementy szklane muszą być wykonane ze szkła o grubości min.5mm; 11. Meble powinny być na stopkach umożliwiających ich poziomowanie w zakresie 15 mm oraz posiadać cokół o wysokości min.70mm jeśli w Opisie przedmiotu zamówienia nie określono inaczej; 12. Kontenerki, szafki i wózki pod stacje dysków na kółkach winny posiadać kółka przystosowane do powierzchni dywanowych, jeśli odbiorca nie określi inaczej; 13. Biurka komputerowe powinny posiadać otwory pozwalające na doprowadzenie przewodów do komputera, tzw. przelotki - miejsce montażu przelotki ustalić z odbiorcą; 14. Półki w regałach, szafach, szafkach, komodach, biurkach winny posiadać możliwość regulacji rozstawu, pożądana odległość między półkami 327 mm; 15. Stelaże metalowe w meblach winny być pomalowane farbami proszkowymi o wysokiej odporności na uszkodzenia mechaniczne; 16. Krzesła biurowe obrotowe powinny posiadać mechanizm ruchowy CPT, umożliwiający ruch oparcia oraz dostosowanie wysokości oparcia i głębokości siedziska, regulowaną przy pomocy podnośnika pneumatycznego wysokość siedziska, wysokie, ergonomicznie wyprofilowane, z regulacją wysokości i regulacją kąta odchylenia oparcie, podłokietniki z miękkiej poliuretanowej pianki, samohamowne kółka do miękkich powierzchni, stabilną nylonową podstawę jezdną, jeśli w Opisie przedmiotu zamówienia nie określono inaczej; 17. Wymiary mebli zawarte w załącznikach podane są w centymetrach, jeśli nie podano innej jednostki miary.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU CORTEX Export-Import Edmund Kortas, ul. Kalinowskiego 38, 83-200 Starogard Gd., kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7398,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7817,88

  • Oferta z najniższą ceną: 7380,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7817,88

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DaKer S.C., P. Kardynał, P. Dembny, ul. Nutki 3-5, 02-785 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17276,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19065,00

  • Oferta z najniższą ceną: 19065,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19065,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Meriwa Sp. J., Paweł Filipiuk, Paweł Ostaszewski, al. Warszawska 150, 20-824 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4512,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4354,20

  • Oferta z najniższą ceną: 4354,20 / Oferta z najwyższą ceną: 7818,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.