eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PasłękZimowe utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu elbląskiego w sezonie 2007/2008 administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z siedzibą w Pasłęku, z podziałem terenu działania na 7 odrębnych zadań:



Ogłoszenie z dnia 2007-10-01

Pasłęk: Zimowe utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu elbląskiego w sezonie 2007/2008 administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z siedzibą w Pasłęku, z podziałem terenu działania na 7 odrębnych zadań:
Numer ogłoszenia: 180842 - 2007; data zamieszczenia: 01.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku, ul. Dworcowa 6, 14-400 Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-elblag.neostrada.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu elbląskiego w sezonie 2007/2008 administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z siedzibą w Pasłęku, z podziałem terenu działania na 7 odrębnych zadań:.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu elbląskiego w sezonie 2007/2008 administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z siedzibą w Pasłęku, z podziałem terenu działania na 7 odrębnych zadań: Zadanie 1 - Zimowe utrzymanie dróg, teren działania - drogi powiatowe gmin Markusy i Rychliki o długości 46,9 km wg załączonego wykazu z załącznika nr 6 Lp. Rodzaj zamawianego sprzętu /nośnika/ i osprzętu do ZUD Ilość jednostek sprzętu i osprzętu oraz godzin pracy szt. godz. pracy 1.1 Nośnik - Samochód ciężarowy o ład. 6-12 t Osprzęt - piaskarka i pług* wykonawcy 1 700 1.2 Ładowarka od poj. 0,25 m3 1 200 *) Uwaga: osprzęt do samochodu ciężarowego (piaskarka i pług) wykonawcy Zadanie 2 - Zimowe utrzymanie dróg, teren działania - drogi powiatowe gmin Gronowo Elbląskie i Markusy o dł. 57,4 km wg załączonego wykazu z załącznika nr 6 Lp. Rodzaj zamawianego sprzętu /nośnika/ i osprzętu do ZUD Ilość jednostek sprzętu i osprzętu oraz godzin pracy szt. godz. pracy 2.1 Nośnik - samochód ciężarowy o ład. 6-12 t Osprzęt - piaskarka P-1 i pług lekki * użyczony przez zamawiającego 1 600 2.2 Ładowarka od poj. min. 0,25 m3 1 150 *) Uwaga: osprzęt do samochodu ciężarowego (piaskarka i pług) użyczony przez Zamawiającego Zadanie 3 - Zimowe utrzymanie dróg, teren działania - drogi powiatowe gmin Elbląg i Gronowo Elb. o dł. 43,4 km wg załączonego wykazu z załącznika nr 6 Lp. Rodzaj zamawianego sprzętu /nośnika/ i osprzętu do ZUD Ilość jednostek sprzętu i osprzętu oraz godzin pracy szt. godz. pracy 3.1 Nośnik - Samochód ciężarowy o ład. 6-10 t Osprzęt - Piaskarka i pług lekki* wykonawcy 1 700 *) Uwaga: osprzęt do samochodu ciężarowego (piaskarka i pług) wykonawcy - załadunek zamawiającego na bazie OD Elbląg ul. Grunwaldzka 110 Zadanie 4 - Zimowe utrzymanie dróg, teren działania - drogi powiatowe gmin Milejewo, Młynary i Tolkmicko o dł. 68,4 km wg załączonego wykazu z załącznika nr 6 Lp. Rodzaj zamawianego sprzętu /nośnika/ i osprzętu do ZUD Ilość jednostek sprzętu i osprzętu oraz godzin pracy szt. godz. pracy 4.1 Nośnik - samochód ciężarowy o ład. 8-12 t Osprzęt - piaskarka P-3 i pług średni * użyczony przez zamawiającego 1 800 4.2 Nośnik - samochód ciężarowy o ład. 12-16 t Osprzęt - pług średni dwustronny* użyczony przez zamawiającego 1 200 4.3 Ładowarka o poj. min. 0,25 m3 1 200 4.4 Spycharka gąsienicowa typu DT 1 60 *) Uwaga: osprzęt do samochodu ciężarowego (piaskarkaP3 i pługi) użyczone przez Zamawiającego Zadanie 5 - Zimowe utrzymanie dróg, teren działania - drogi powiatowe gminy Elbląg o dł. 16,9 km wg załączonego wykazu z załącznika nr 6 do SIWZ Lp. Rodzaj zamawianego sprzętu /nośnika/ i osprzętu do ZUD Ilość jednostek sprzętu i osprzętu oraz godzin pracy szt. godz. pracy 5.1 Nośnik - Samochód ciężarowy o ład. 6-12 ton Osprzęt - piaskarka i pług lekki* wykonawcy 1 300 *) Uwaga: osprzęt do samochodu ciężarowego (piaskarka i pług) wykonawcy - załadunek zamawiającego na bazie OD Elbląg ul. Grunwaldzka 110 Zadanie 6 - Zimowe utrzymanie dróg, teren działania - drogi powiatowe i ulice miasta Tolkmicko o dł. 18,413 km wg załączonego wykazu z załącznika nr 6 do SIWZ Lp. Rodzaj zamawianego sprzętu /nośnika/ i osprzętu do ZUD Ilość jednostek sprzętu i osprzętu oraz godzin pracy szt. godz. pracy 8.1 Nośnik - samochód ciężarowy o ład. 6-12 t Osprzęt - piaskarka i pług* wykonawcy 1 300 8.2 Ładowarka o poj. min. 0,25 m3 1 100 *) Uwaga: osprzęt do samochodu ciężarowego (piaskarka i pług) wykonawcy Zadanie 7 - Zimowe utrzymanie dróg, teren działania - drogi powiatowe gminy Godkowo i Pasłęk o dł. 51,0 km wg załączonego wykazu z załącznika nr 6 do SIWZ Lp. Rodzaj zamawianego sprzętu /nośnika/ i osprzętu do ZUD Ilość jednostek sprzętu i osprzętu oraz godzin pracy szt. godz. pracy 7.1 Nośnik - samochód ciężarowy o ład. 6-12 t Osprzęt - piaskarka P-1 i pług lekki * Użyczony przez zamawiającego 1 600 7.2 Ładowarka o poj. min. 0,25 m3 1 150 7.3 Spycharka gąsienicowa typu DT 1 60 *) Uwaga: osprzęt do samochodu ciężarowego (piaskarka i pług) użyczony przez Zamawiającego Zamówienie obejmuje: - zamontowaniu osprzętu (piaskarek, pługów) Zamawiającego lub Wykonawcy na dostarczone nośniki Wykonawcy, - odśnieżanie dróg i zwalczanie śliskości na nawierzchniach dróg zgodnie z ustalonymi standardami ZUD, - magazynowaniu piasku i mieszanek piasku z solą przygotowanych przez Zamawiającego, - zapewnieniu dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie usług, - demontaż i konserwację osprzętu (piaskarek, pługów) Zamawiającego po zakończonym sezonie wraz z odwiezieniem ich na plac magazynowania zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru robót związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych powiatu elbląskiego w sezonie zimowym 2007/2008

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium dla żadnego zadania..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj: a) posiadają lub mają zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajm, umowę kupna lub w inny sposób) do niżej podanych, w pełni sprawnych jednostek sprzętu zapewniających właściwą realizację zadań ( na każde zadanie): - zadanie 1: 1 szt. - nośnik samochód ciężarowy o ład. 6-12 ton + piaskarka i pług, 1 szt. - ładowarka, - zadanie 2: 1 szt. - nośnik samochód ciężarowy o ład. 6-12 ton, 1 szt. - ładowarka, - zadanie 3: 1 szt. - nośnik samochód ciężarowy o ład. 6-12 ton + piaskarka i pług, - zadanie 4: 1 szt. - nośnik samochód ciężarowy o ład. 8-12 ton, 1 szt. - nośnik samochód ciężarowy o ład. 12-16 ton, 1 szt. - ładowarka, 1 szt. - spycharka, - zadanie 5: 1 szt. - nośnik samochód ciężarowy o ład. 6-12 ton + piaskarka i pług, - zadanie 6: 1 szt. - nośnik samochód ciężarowy o ład. 6-12 ton + piaskarka i pług, 1 szt. - ładowarka, - zadanie 7: 1 szt. - nośnik samochód ciężarowy o ład. 6-12ton, 1 szt. - ładowarka, 1 szt. - spycharka, b) mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk na każde zadanie: - kierowca - operator: 1 osoba z doświadczeniem min. 3 lat, prawem jazdy stosownej kategorii lub stosownymi uprawnieniami. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zmówienia publicznego z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art. 24 ust.1 i 2. 2. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: A. Zamawiający dokona oceny spełnienia każdego z warunków wg ZASADY SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA na podstawie załączonych do oferty dokumentów. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. B. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, jednak każdy z wykonawców musi załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w VI ust. 1 pkt 1, a wszyscy wykonawcy muszą razem załączyć do oferty dokumenty , o których mowa w VI ust. 2 . Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 pzp. C. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów, zgodnie z art. 24 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Prawo zamówień publicznych i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada: 1) uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca załączy do oferty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność) b) oświadczenia, zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ, 2) niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca załączy do oferty: a) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 7 wraz z dowodami rejestracyjnymi pojazdów (nośników) i dokumentami obowiązkowego ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów (nośników) / sprzętu - zgodnie z przyjętymi zasadami (kserokopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność) b) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 8, 3) w celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca załączy do oferty: a) kopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-elblag.neostrada.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarządu Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłeku ul. Dworcowa 6, 14-400 Pasłek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2007 godzina 13:00, miejsce: Oferty należy składać w Zarządzie Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku, Pasłęk ul. Dworcowa 6, w sekretariacie (pokój nr 7-10)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: - Zimowe utrzymanie dróg, teren działania - drogi powiatowe gmin Markusy i Rychliki o długości 46,9 km wg załączonego wykazu z załącznika nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Rodzaj zamawianego sprzętu /nośnika/ i osprzętu do ZUD Ilość jednostek sprzętu i osprzętu oraz godzin pracy szt. godz. pracy 1.1 Nośnik - Samochód ciężarowy o ład. 6-12 t Osprzęt - piaskarka i pług* wykonawcy 1 700 1.2 Ładowarka od poj. 0,25 m3 1 200 *) Uwaga: osprzęt do samochodu ciężarowego (piaskarka i pług) wykonawcy Zamówienie obejmuje: - zamontowaniu osprzętu (piaskarek, pługów) Zamawiającego lub Wykonawcy na dostarczone nośniki Wykonawcy, - odśnieżanie dróg i zwalczanie śliskości na nawierzchniach dróg zgodnie z ustalonymi standardami ZUD, - magazynowaniu piasku i mieszanek piasku z solą przygotowanych przez Zamawiającego, - zapewnieniu dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie usług, - demontaż i konserwację osprzętu (piaskarek, pługów) Zamawiającego po zakończonym sezonie wraz z odwiezieniem ich na plac magazynowania zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru robót związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych powiatu elbląskiego w sezonie zimowym 2007/2008.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: - Zimowe utrzymanie dróg, teren działania - drogi powiatowe gmin Gronowo Elbląskie i Markusy o dł. 57,4 km wg załączonego wykazu z załącznika nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Rodzaj zamawianego sprzętu /nośnika/ i osprzętu do ZUD Ilość jednostek sprzętu i osprzętu oraz godzin pracy szt. godz. pracy 2.1 Nośnik - samochód ciężarowy o ład. 6-12 t Osprzęt - piaskarka P-1 i pług lekki * użyczony przez zamawiającego 1 600 2.2 Ładowarka od poj. min. 0,25 m3 1 150 *) Uwaga: osprzęt do samochodu ciężarowego (piaskarka i pług) użyczony przez Zamawiającego Zamówienie obejmuje: - zamontowaniu osprzętu (piaskarek, pługów) Zamawiającego lub Wykonawcy na dostarczone nośniki Wykonawcy, - odśnieżanie dróg i zwalczanie śliskości na nawierzchniach dróg zgodnie z ustalonymi standardami ZUD, - magazynowaniu piasku i mieszanek piasku z solą przygotowanych przez Zamawiającego, - zapewnieniu dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie usług, - demontaż i konserwację osprzętu (piaskarek, pługów) Zamawiającego po zakończonym sezonie wraz z odwiezieniem ich na plac magazynowania zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru robót związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych powiatu elbląskiego w sezonie zimowym 2007/2008.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: - Zimowe utrzymanie dróg, teren działania - drogi powiatowe gmin Elbląg i Gronowo Elb. o dł. 43,4 km wg załączonego wykazu z załącznika nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Rodzaj zamawianego sprzętu /nośnika/ i osprzętu do ZUD Ilość jednostek sprzętu i osprzętu oraz godzin pracy szt. godz. pracy 3.1 Nośnik - Samochód ciężarowy o ład. 6-10 t Osprzęt - Piaskarka i pług lekki* wykonawcy 1 700 *) Uwaga: osprzęt do samochodu ciężarowego (piaskarka i pług) wykonawcy - załadunek zamawiającego na bazie OD Elbląg ul. Grunwaldzka 110 Zamówienie obejmuje: - zamontowaniu osprzętu (piaskarek, pługów) Zamawiającego lub Wykonawcy na dostarczone nośniki Wykonawcy, - odśnieżanie dróg i zwalczanie śliskości na nawierzchniach dróg zgodnie z ustalonymi standardami ZUD, - magazynowaniu piasku i mieszanek piasku z solą przygotowanych przez Zamawiającego, - zapewnieniu dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie usług, - demontaż i konserwację osprzętu (piaskarek, pługów) Zamawiającego po zakończonym sezonie wraz z odwiezieniem ich na plac magazynowania zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru robót związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych powiatu elbląskiego w sezonie zimowym 2007/2008.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg, teren działania - drogi powiatowe gmin Milejewo, Młynary i Tolkmicko o dł. 68,4 km wg załączonego wykazu z załącznika nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Rodzaj zamawianego sprzętu /nośnika/ i osprzętu do ZUD Ilość jednostek sprzętu i osprzętu oraz godzin pracy szt. godz. pracy 4.1 Nośnik - samochód ciężarowy o ład. 8-12 t Osprzęt - piaskarka P-3 i pług średni * użyczony przez zamawiającego 1 800 4.2 Nośnik - samochód ciężarowy o ład. 12-16 t Osprzęt - pług średni dwustronny* użyczony przez zamawiającego 1 200 4.3 Ładowarka o poj. min. 0,25 m3 1 200 4.4 Spycharka gąsienicowa typu DT 1 60 *) Uwaga: osprzęt do samochodu ciężarowego (piaskarkaP3 i pługi) użyczone przez Zamawiającego Zamówienie obejmuje: - zamontowaniu osprzętu (piaskarek, pługów) Zamawiającego lub Wykonawcy na dostarczone nośniki Wykonawcy, - odśnieżanie dróg i zwalczanie śliskości na nawierzchniach dróg zgodnie z ustalonymi standardami ZUD, - magazynowaniu piasku i mieszanek piasku z solą przygotowanych przez Zamawiającego, - zapewnieniu dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie usług, - demontaż i konserwację osprzętu (piaskarek, pługów) Zamawiającego po zakończonym sezonie wraz z odwiezieniem ich na plac magazynowania zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru robót związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych powiatu elbląskiego w sezonie zimowym 2007/2008.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: - Zimowe utrzymanie dróg, teren działania - drogi powiatowe gminy Elbląg o dł. 16,9 km wg załączonego wykazu z załącznika nr 6 do SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Rodzaj zamawianego sprzętu /nośnika/ i osprzętu do ZUD Ilość jednostek sprzętu i osprzętu oraz godzin pracy szt. godz. pracy 5.1 Nośnik - Samochód ciężarowy o ład. 6-12 ton Osprzęt - piaskarka i pług lekki* wykonawcy 1 300 *) Uwaga: osprzęt do samochodu ciężarowego (piaskarka i pług) wykonawcy - załadunek zamawiającego na bazie OD Elbląg ul. Grunwaldzka 110 Zamówienie obejmuje: - zamontowaniu osprzętu (piaskarek, pługów) Zamawiającego lub Wykonawcy na dostarczone nośniki Wykonawcy, - odśnieżanie dróg i zwalczanie śliskości na nawierzchniach dróg zgodnie z ustalonymi standardami ZUD, - magazynowaniu piasku i mieszanek piasku z solą przygotowanych przez Zamawiającego, - zapewnieniu dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie usług, - demontaż i konserwację osprzętu (piaskarek, pługów) Zamawiającego po zakończonym sezonie wraz z odwiezieniem ich na plac magazynowania zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru robót związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych powiatu elbląskiego w sezonie zimowym 2007/2008.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: - Zimowe utrzymanie dróg, teren działania - drogi powiatowe i ulice miasta Tolkmicko o dł. 18,413 km wg załączonego wykazu z załącznika nr 6 do SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Rodzaj zamawianego sprzętu /nośnika/ i osprzętu do ZUD Ilość jednostek sprzętu i osprzętu oraz godzin pracy szt. godz. pracy 8.1 Nośnik - samochód ciężarowy o ład. 6-12 t Osprzęt - piaskarka i pług* wykonawcy 1 300 8.2 Ładowarka o poj. min. 0,25 m3 1 100 *) Uwaga: osprzęt do samochodu ciężarowego (piaskarka i pług) wykonawcy Zamówienie obejmuje: - zamontowaniu osprzętu (piaskarek, pługów) Zamawiającego lub Wykonawcy na dostarczone nośniki Wykonawcy, - odśnieżanie dróg i zwalczanie śliskości na nawierzchniach dróg zgodnie z ustalonymi standardami ZUD, - magazynowaniu piasku i mieszanek piasku z solą przygotowanych przez Zamawiającego, - zapewnieniu dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie usług, - demontaż i konserwację osprzętu (piaskarek, pługów) Zamawiającego po zakończonym sezonie wraz z odwiezieniem ich na plac magazynowania zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru robót związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych powiatu elbląskiego w sezonie zimowym 2007/2008.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: - Zimowe utrzymanie dróg, teren działania - drogi powiatowe gminy Godkowo i Pasłęk o dł. 51,0 km wg załączonego wykazu z załącznika nr 6 do SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Rodzaj zamawianego sprzętu /nośnika/ i osprzętu do ZUD Ilość jednostek sprzętu i osprzętu oraz godzin pracy szt. godz. pracy 7.1 Nośnik - samochód ciężarowy o ład. 6-12 t Osprzęt - piaskarka P-1 i pług lekki * Użyczony przez zamawiającego 1 600 7.2 Ładowarka o poj. min. 0,25 m3 1 150 7.3 Spycharka gąsienicowa typu DT 1 60 *) Uwaga: osprzęt do samochodu ciężarowego (piaskarka i pług) użyczony przez Zamawiającego Zamówienie obejmuje: - zamontowaniu osprzętu (piaskarek, pługów) Zamawiającego lub Wykonawcy na dostarczone nośniki Wykonawcy, - odśnieżanie dróg i zwalczanie śliskości na nawierzchniach dróg zgodnie z ustalonymi standardami ZUD, - magazynowaniu piasku i mieszanek piasku z solą przygotowanych przez Zamawiającego, - zapewnieniu dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie usług, - demontaż i konserwację osprzętu (piaskarek, pługów) Zamawiającego po zakończonym sezonie wraz z odwiezieniem ich na plac magazynowania zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru robót związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych powiatu elbląskiego w sezonie zimowym 2007/2008.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.