eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lądek-ZdrójOdbudowa nawierzchni dróg gminnych w miejscowości Skrzynkadroga gminna nr 268 i droga gminna nr 258 i 262



Ogłoszenie z dnia 2009-10-16

Lądek-Zdrój: Odbudowa nawierzchni dróg gminnych w miejscowości Skrzynka: droga gminna nr 268 i droga gminna nr 258 i 262
Numer ogłoszenia: 180655 - 2009; data zamieszczenia: 16.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lądek Zdrój, ul. Rynek 31, 57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8117850, faks 074 8147418.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa nawierzchni dróg gminnych w miejscowości Skrzynka: droga gminna nr 268 i droga gminna nr 258 i 262.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres prac: Droga nr 268 - roboty melioracyjne: - wykonanie utwardzenia pobocza z prefabrykowanych betonowych koryt ściekowych, o szerokości 30 cm, długości 50 cm i grubości 14 - 15 cm na ławie betonowej. Pobocze L - 0+000 - 0+400 Km, - przepust żelbetonowy pod zjazdem 0+000 km - fi 600 mm, dł. 8,00 m, ścianki na wlocie i wylocie betonowe monolityczne (B 20) z kapinosami, dopuszcza się przepust z rur PE typu Pecor Optima, - wykonanie poprzecznych odwodnień liniowych z prefabrykowanych betonowych koryt ściekowych, o szerokości 30 cm, długości 50 cm i grubości do 15 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 2 cm. Koryta wbudowana na ławach betonowych: - poprzeczne odwodnienie liniowe 0+050 Km, - poprzeczne odwodnienie liniowe 0+100 Km, - poprzeczne odwodnienie liniowe 0+150 Km, - poprzeczne odwodnienie liniowe 0+200 Km, - poprzeczne odwodnienie liniowe 0+250 Km, - poprzeczne odwodnienie liniowe 0+300 Km, - poprzeczne odwodnienie liniowe 0+350 Km, - poprzeczne odwodnienie liniowe 0+400 Km, - drogowe roboty ziemne, przygotowawcze - nawierzchnia tłuczniowa - 0+000 - 0+450 Km: - geodezyjne pomiary przygotowawcze i powykonawcze, - mechaniczne obustronne ścięcie poboczy do głębokości 10 cm, szerokości 50 cm, - mechaniczne profilacja istniejącej podbudowy tłuczniowej, do projektowych rzędnych głębokości i szerokości, łącznie ze zjazdami i mijanką, - mechaniczny załadunek i wywóz gruntu z poboczy i starej podbudowy z profilacja, - mechaniczne zagęszczanie i wyprofilowanie podłoża pod nowo zaprojektowaną konstrukcje tłuczniową drogi i zjazdów, - nośna konstrukcja tłuczniowa drogi i zjazdów: - z uwagi na istniejącą podbudowę tłuczniową drogi, zaprojektowaną do wyprofilowania i niwelacji, założono nośność istniejącej podbudowy jako G1, tak więc nie ma konieczności wykonywać warstwy odsączającej, ulepszającej podłoże do parametrów nośności G1. Nowa, nośna konstrukcja drogi tłuczniowej zostanie posadowiona na istniejącej podbudowie, wyprofilowanej i zagęszczonej do wskaźnika zagęszczenia wg. Proctora Is min 0,95, optymalnie Is min 0,97, - nośna podbudowa tłuczniowa - warstwa wyrównawczo profilująca - podbudowa z tłucznia kamiennego łamanego gatunku min II; tłuczeń 31,5-63 mm. Grubość podbudowy 5 cm, wg. PN-84-S-96023. Kruszywo o wskaźniku zagęszczenia wg. Proctora Is min 0,95, optymalnie Is = 1,00, podbudowa tłuczniowa wykonana z tłucznia łamanego, zagęszczanego mechanicznie, - nośną podbudowa tłuczniowa - warstwa dolna - podbudowa z tłucznia kamiennego łamanego gatunku min II; tłuczeń 31,5-63 mm. Grubość podbudowy 20 cm, wg. PN-84-S-96023. Kruszywo o wskaźniku zagęszczenia wg. Proctora Is min 0,95, optymalnie Is = 1,00, podbudowa tłuczniowa wykonana z tłucznia łamanego, zagęszczanego mechanicznie, - nośną podbudowa tłuczniowa - warstwa górna - podbudowa z tłucznia kamiennego łamanego gatunku min II; tłuczeń 4 - 31,5 mm. Grubość podbudowy 10,00 cm, wg. PN-84-S-96023. Kruszywo o wskaźniku zagęszczenia wg. Proctora Is min 0,95, optymalnie Is = 1,00, podbudowa tłuczniowa wykonana z tłucznia łamanego, zagęszczanego mechanicznie, - podbudowa tłuczniowa rozkładana mechanicznie równiarką lub rozkładarką, - poszczególne warstwy pospółki, tłucznia zagęszczane mechanicznie walcem stalowym, - nawierzchnia tłuczniowa - 0+000 - 0+450 Km: - jednowarstwowa nawierzchnia tłuczniowa - warstwa górna - nawierzchnia z tłucznia kamiennego łamanego gatunku min II; tłuczeń 4 - 31,5 mm. Grubość podbudowy 10,00 cm, wg. PN-84-S-96023. Kruszywo o wskaźniku zagęszczenia wg. Proctora Is min 0,95, optymalnie Is = 1,00, podbudowa tłuczniowa wykonana z tłucznia łamanego, zagęszczanego mechanicznie, - nawierzchnia tłuczniowa o stałej szerokości 3,00 [m], - zgodnie z dokumentacją techniczną zaprojektowano odbudowę uszkodzonej nawierzchni tłuczniowej drogi, - warstwy tłucznia rozkładane i zagęszczane mechanicznie walcem stalowym, - pobocza: - zgodnie z dokumentacją techniczna zaprojektowano wykonanie utwardzenia pobocza z prefabrykowanych betonowych koryt ściekowych, o szerokości 30 cm, długości 50 cm i grubości 14 - 15 cm na ławie betonowej. Pobocze z lewej strony drogi, w kilometrażu - 0+000 - 0+400 Km, - pobocze prawostronne gruntowe, wzdłuż nawierzchni tłuczniowej szerokości 3,00 m, z gruntu rodzimego lub materiałów rozbiórkowych nawierzchni istniejącej. Pobocze gruntowe szer. 0,50 m, gr. od 30,00 cm do 0,00 cm, niwelujące rzędne wysokości nowej drogi tłuczniowej i rzędne wysokości gruntów przyległych do korpusu drogi. Droga nr 258 Celem robót budowlanych jest remont drogi gminnej Nr 258 zlokalizowanej w miejscowości Skrzynka. Remont drogi o łącznej długości 939,00 m - kilometraż 0+000 - 0+939 km, zaprojektowano łącznie ze zjazdem i urządzeniami melioracyjnymi. Zakres zamierzonych prac budowlanych na obiekcie - roboty melioracyjne: - wykonanie utwardzenia poboczy z prefabrykowanych betonowych koryt ściekowych, o szerokości 30 cm, długości 50 cm i grubości 14 - 15 cm na ławie betonowej gr. 10,00 cm. Pobocze P - 0+351 - 0+731 Km, - Oczyszczenie rowów z namułu o grub. 30 cm z wyprofilowaniem skarp rowu - P 0+000 - 0+343 Km, - 0+000 - 0+343 Km - rów P - wykonanie progów rumoszowych i wzmacniających rów melioracyjny - próg o wys. 50 cm (ponad dno rowu wysokość 20 cm), skrzydełka na skarpach po 30 cm, szerokość dołem rowu 30 cm, gr. 15 cm, łączna długość progu w rozwinięciu 100 cm. Progi w ilości 10 sztuk, - przepust żelbetowy pod zjazdem 0+008 km - fi 600 mm, dł. 6,00 m, ścianki na wlocie i wylocie betonowe monolityczne (B 20) z kapinosami, dopuszcza się przepust z rur PE typu Pecor Optima, - przepust żelbetowy pod zjazdem 0+347 km - fi 600 mm, dł. 8,00 m, ścianki na wlocie i wylocie betonowe monolityczne (B 20) z kapinosami, dopuszcza się przepust z rur PE typu Pecor Optima, - przepust żelbetowy pod koroną drogi 0+731 km - fi 600 mm, dł. 6,00 m, ścianki na wlocie i wylocie betonowe monolityczne (B 20) z kapinosami, dopuszcza się przepust z rur PE typu Pecor Optima, - uzupełnienie przepustu żelbetowego pod korona drogi 0+874 km - wymyta skarpa - fi 600 mm, dł. 10,00 m, - przepust żelbetowy pod zjazdem 0+922 km - fi 600 mm, dł. 6,00 m, ścianki na wlocie i wylocie betonowe monolityczne (B 20) z kapinosami, dopuszcza się przepust z rur PE typu Pecor Optima, - wykonanie poprzecznych odwodnień liniowych z prefabrykowanych betonowych koryt ściekowych, o szerokości 30 cm, długości 50 cm i grubości do 15 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 2 cm. Koryta wbudowana na ławach betonowych gr. 10 cm: - poprzeczne odwodnienie liniowe 0+005 Km, - poprzeczne odwodnienie liniowe 0+050 Km, - poprzeczne odwodnienie liniowe 0+100 Km, - poprzeczne odwodnienie liniowe 0+150 Km, - poprzeczne odwodnienie liniowe 0+200 Km, - poprzeczne odwodnienie liniowe 0+250 Km, - poprzeczne odwodnienie liniowe 0+300 Km, - poprzeczne odwodnienie liniowe 0+355 Km, - poprzeczne odwodnienie liniowe 0+400 Km, - poprzeczne odwodnienie liniowe 0+450 Km, - poprzeczne odwodnienie liniowe 0+500 Km, - poprzeczne odwodnienie liniowe 0+700 Km, - poprzeczne odwodnienie liniowe 0+939 Km, - drogowe roboty ziemne, przygotowawcze - 0+000 - 0+939 Km: - geodezyjne pomiary przygotowawcze i powykonawcze, - mechaniczne obustronne ścięcie poboczy do głębokości 15 cm, szerokości 50 cm, - mechaniczne korytowanie istniejącej podbudowy tłuczniowej do głębokości 20 i 10 cm (zależnie od kilometraż), celem wyprofilowania i wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniowej, - mechaniczny załadunek i wywóz gruntu z poboczy i starej podbudowy z profilacja, - naprawa dróg gruntowych wykonywane ręcznie pospółką - zasypanie wyrw w drodze powstałych w wyniku wymycia podbudowy od wód opadowych, w kilometrażu 0+220 - 0+295 km, szerokość 0,60 m, gł. 0,50 m. Materiał pospółka, - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym - średnia grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm, celem profilacja i wzmocnienia istniejącej podbudowy tłuczniowej, do projektowych rzędnych głębokości i szerokości, - mechaniczne zagęszczanie i wyprofilowanie podłoża pod nowo zaprojektowaną konstrukcje tłuczniową drogi i zjazdów, - zasypanie wyrwy w 0+874 Km gruntem i podbudową z robót rozbiórkowych i korytowania drogi, - nośna konstrukcja tłuczniowa drogi i zjazdów - 0+000 - 0+939 Km: - z uwagi na istniejącą podbudowę tłuczniową drogi, zaprojektowaną do wyprofilowania i niwelacji, założono nośność istniejącej podbudowy jako G1, tak więc nie ma konieczności wykonywać warstwy odsączającej, ulepszającej podłoże do parametrów nośności G1. Nowa, nośna konstrukcja drogi tłuczniowej zostanie posadowiona na istniejącej podbudowie, wyprofilowanej i zagęszczonej do wskaźnika zagęszczenia wg. Proctora Is min 0,95, optymalnie Is min 0,97, - ulepszenie podłoża - tylko zjazdy i mijanki - warstwa odsączająca wykonana z pospółki (piasku) o grubości 10 cm, zagęszczanej mechanicznie. Grubość warstwy 10 cm, wg. PN-84-S-96023, BN-66-6774-01. Warstwa odsączająca spełniająca wymagania określone w normie PN-S-06102:1997 jak dla podbudowy zasadniczej. Kruszywo o wskaźniku zagęszczenia wg. Proctora Is min 0,95, optymalnie Is min 0,97, - nośna podbudowa tłuczniowa - warstwa wyrównawczo profilująca - podbudowa z tłucznia kamiennego łamanego gatunku min II; tłuczeń 31,5-63 mm. Grubość podbudowy 5 cm, wg. PN-84-S-96023. Kruszywo o wskaźniku zagęszczenia wg. Proctora Is min 0,95, optymalnie Is = 1,00, podbudowa tłuczniowa wykonana z tłucznia łamanego, zagęszczanego mechanicznie, - nośną podbudowa tłuczniowa - warstwa dolna - podbudowa z tłucznia kamiennego łamanego gatunku min II; tłuczeń 31,5-63 mm. Grubość podbudowy 15 cm, wg. PN-84-S-96023. Kruszywo o wskaźniku zagęszczenia wg. Proctora Is min 0,95, optymalnie Is = 1,00, podbudowa tłuczniowa wykonana z tłucznia łamanego, zagęszczanego mechanicznie, - nośną podbudowa tłuczniowa - warstwa górna - podbudowa z tłucznia kamiennego łamanego gatunku min II; tłuczeń 4 - 31,5 mm. Grubość podbudowy 7,00 i 10,00 cm (zależnie od kilometrażu), wg. PN-84-S-96023. Kruszywo o wskaźniku zagęszczenia wg. Proctora Is min 0,95, optymalnie Is = 1,00, podbudowa tłuczniowa wykonana z tłucznia łamanego, zagęszczanego mechanicznie, - podbudowa tłuczniowa rozkładana mechanicznie równiarką lub rozkładarką, - poszczególne warstwy pospółki, tłucznia zagęszczane mechanicznie walcem stalowym, - nawierzchnia asfaltowa - droga 0+000 - 0+360 Km: - jednowarstwowa nawierzchnia asfaltowa wykonana z mieszanek mineralno-asfaltowych (bitumicznych), grysowo-żwirowych 0 - 18 - warstwa asfaltowa wiążąca - grubość po zagęszczeniu 5 cm, szerokość 3,00 m, - warstwy rozkładane i zagęszczane mechanicznie walcem stalowym, - nawierzchnia asfaltowa o stałej szerokości 3,00 [m], - warstwy rozkładane i zagęszczane mechanicznie walcem stalowym, - nawierzchnia tłuczniowa - droga - 0+360 - 0+500 Km: - jednowarstwowa nawierzchnia tłuczniowa - warstwa górna - nawierzchnia z tłucznia kamiennego łamanego gatunku min II; tłuczeń 4 - 31,5 mm. Grubość podbudowy 7,00 cm, szerokości 3,00 m, wg. PN-84-S-96023. Kruszywo o wskaźniku zagęszczenia wg. Proctora Is min 0,95, optymalnie Is = 1,00, podbudowa tłuczniowa wykonana z tłucznia łamanego, zagęszczanego mechanicznie, - nawierzchnia tłuczniowa o stałej szerokości 3,50 [m], - warstwy tłucznia rozkładane i zagęszczane mechanicznie walcem stalowym, - pobocza: - zgodnie z dokumentacją techniczna zaprojektowano wykonanie utwardzenia poboczy z prefabrykowanych betonowych koryt ściekowych, o szerokości 30 cm, długości 50 cm i grubości 14 - 15 cm na ławie betonowej gr. 10,00 cm. Pobocze P - 0+038 - 0+077 Km, - w pozostałych odcinkach pobocza gruntowe, niwelujące rzędne wysokości nowej drogi tłuczniowej i rzędne wysokości gruntów przyległych do korpusu drogi. Droga 262 Celem robót budowlanych jest remont drogi gminnej Nr 262 zlokalizowanej w miejscowości Skrzynka. Remont drogi o łącznej długości 97,00 m - kilometraż 0+000 - 0+097 km, zaprojektowano łącznie ze zjazdem i urządzeniami melioracyjnymi. Zakres zamierzonych prac budowlanych na obiekcie: - roboty melioracyjne: - wykonanie utwardzenia poboczy z prefabrykowanych betonowych koryt ściekowych, o szerokości 30 cm, długości 50 cm i grubości 14 - 15 cm na ławie betonowej gr. 10,00 cm. Pobocze L - 0+001 - 0+077 Km, P - 0+038 - 0+077 Km, - Oczyszczenie rowów z namułu o grub. 30 cm z wyprofilowaniem skarp rowu, 0+000 - 0+038 Km, - 0+000 - 0+037 Km - rów L - wykonanie progów rumoszowych i wzmacniających rów melioracyjny - próg o wys. 50 cm (ponad dno rowu wysokość 20 cm), skrzydełka na skarpach po 30 cm, szerokość dołem rowu 30 cm, gr. 15 cm, łączna długość progu w rozwinięciu 100 cm. Progi w ilości 3 sztuk, - przepust żelbetowy pod koroną drogi 0+095 km - fi 800 mm, dł. 6,00 m, ścianki na wlocie i wylocie betonowe monolityczne (B 20) z kapinosami, dopuszcza się przepust z rur PE typu Pecor Optima, - wykonanie poprzecznych odwodnień liniowych z prefabrykowanych betonowych koryt ściekowych, o szerokości 30 cm, długości 50 cm i grubości do 15 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 2 cm. Koryta wbudowana na ławach betonowych: - poprzeczne odwodnienie liniowe 0+001 Km, - poprzeczne odwodnienie liniowe 0+038 Km, - poprzeczne odwodnienie liniowe 0+077 Km, - poprzeczne odwodnienie liniowe 0+097 Km, - drogowe roboty ziemne, przygotowawcze - nawierzchnia tłuczniowa - 0+000 - 0+097 Km: - geodezyjne pomiary przygotowawcze i powykonawcze, - mechaniczne obustronne ścięcie poboczy do głębokości 15 cm, szerokości 50 cm, - mechaniczne korytowanie istniejącej podbudowy tłuczniowej do głębokości 10 cm, celem wyprofilowania i wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniowej, - mechaniczny załadunek i wywóz gruntu z poboczy i starej podbudowy z profilacja, - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym - średnia grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm, celem profilacja i wzmocnienia istniejącej podbudowy tłuczniowej, do projektowych rzędnych głębokości i szerokości, - mechaniczne zagęszczanie i wyprofilowanie podłoża pod nowo zaprojektowaną konstrukcje tłuczniową drogi i zjazdów, - nośna konstrukcja tłuczniowa drogi i zjazdów: - z uwagi na istniejącą podbudowę tłuczniową drogi, zaprojektowaną do wyprofilowania i niwelacji, założono nośność istniejącej podbudowy jako G1, tak więc nie ma konieczności wykonywać warstwy odsączającej, ulepszającej podłoże do parametrów nośności G1. Nowa, nośna konstrukcja drogi tłuczniowej zostanie posadowiona na istniejącej podbudowie, wyprofilowanej i zagęszczonej do wskaźnika zagęszczenia wg. Proctora Is min 0,95, optymalnie Is min 0,97, - nośna podbudowa tłuczniowa - warstwa wyrównawczo profilująca - podbudowa z tłucznia kamiennego łamanego gatunku min II; tłuczeń 31,5-63 mm. Grubość podbudowy 5 cm, wg. PN-84-S-96023. Kruszywo o wskaźniku zagęszczenia wg. Proctora Is min 0,95, optymalnie Is = 1,00, podbudowa tłuczniowa wykonana z tłucznia łamanego, zagęszczanego mechanicznie, - nośną podbudowa tłuczniowa - warstwa dolna - podbudowa z tłucznia kamiennego łamanego gatunku min II; tłuczeń 31,5-63 mm. Grubość podbudowy 15 i 20 cm (zależnie od lokalizacji i kilometrażu), wg. PN-84-S-96023. Kruszywo o wskaźniku zagęszczenia wg. Proctora Is min 0,95, optymalnie Is = 1,00, podbudowa tłuczniowa wykonana z tłucznia łamanego, zagęszczanego mechanicznie, - nośną podbudowa tłuczniowa - warstwa górna - podbudowa z tłucznia kamiennego łamanego gatunku min II; tłuczeń 4 - 31,5 mm. Grubość podbudowy 7,00 cm, wg. PN-84-S-96023. Kruszywo o wskaźniku zagęszczenia wg. Proctora Is min 0,95, optymalnie Is = 1,00, podbudowa tłuczniowa wykonana z tłucznia łamanego, zagęszczanego mechanicznie, - podbudowa tłuczniowa rozkładana mechanicznie równiarką lub rozkładarką, - poszczególne warstwy pospółki, tłucznia zagęszczane mechanicznie walcem stalowym, - nawierzchnia tłuczniowa - zjazd 0+053 Km: - jednowarstwowa nawierzchnia tłuczniowa - warstwa górna - nawierzchnia z tłucznia kamiennego łamanego gatunku min II; tłuczeń 4 - 31,5 mm. Grubość podbudowy 7,00 cm, wg. PN-84-S-96023. Kruszywo o wskaźniku zagęszczenia wg. Proctora Is min 0,95, optymalnie Is = 1,00, podbudowa tłuczniowa wykonana z tłucznia łamanego, zagęszczanego mechanicznie, - nawierzchnia tłuczniowa o stałej szerokości 3,50 [m], - warstwy tłucznia rozkładane i zagęszczane mechanicznie walcem stalowym, - nawierzchnia asfaltowa - droga 0+000 - 0+97 Km: - jednowarstwowa nawierzchnia asfaltowa wykonana z mieszanek mineralno-asfaltowych (bitumicznych), grysowo-żwirowych 0 - 18 - warstwa asfaltowa wiążąca - grubość po zagęszczeniu 5 cm, szerokość 3,00 m, - warstwy rozkładane i zagęszczane mechanicznie walcem stalowym, - nawierzchnia asfaltowa o stałej szerokości 3,00 [m], - warstwy rozkładane i zagęszczane mechanicznie walcem stalowym, - pobocza: - zgodnie z dokumentacją techniczna zaprojektowano wykonanie utwardzenia poboczy z prefabrykowanych betonowych koryt ściekowych, o szerokości 30 cm, długości 50 cm i grubości 14 - 15 cm na ławie betonowej gr. 10,00 cm. Pobocze L - 0+001 - 0+077 Km, P - 0+038 - 0+077 Km, - w pozostałych odcinkach pobocza gruntowe, niwelujące rzędne wysokości nowej drogi tłuczniowej i rzędne wysokości gruntów przyległych do korpusu drogi..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 534250.57 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Negocjacje bez ogłoszenia

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów, ul. Cukrownicza 6, 57-200 Ząbkowice Śląskie, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 442159.19
  • Oferta z najniższą ceną: 442159.19 oferta z najwyższą ceną: 442159.19
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.