Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-01
Łódź: Dostawa samochodów nieoznakowanych w wersji OP z przeznaczeniem dla Komendy Miejskiej Policji w Łodzi
Numer ogłoszenia: 180299 - 2007; data zamieszczenia: 01.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łódź- Centrum Zarządzania Kryzysowego, ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 638 46 64, fax 0-42 638 46 70.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodów nieoznakowanych w wersji OP z przeznaczeniem dla Komendy Miejskiej Policji w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy: dostawa wraz z serwisowaniem 9 służbowych samochodów osobowych, fabrycznie nowych (nie używanych) jednej marki i jednego modelu dla UMŁ w wersji OP z przeznaczeniem dla Komendy Miejskiej Policji w Łodzi. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia szczegółowo określono w załączniku nr 1 do SIWZ/1/CZK/2007.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.00.00 - Samochody osobowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.00.00 - Samochody osobowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wymagane wadium - 12.000,00 zł (dwanaście tysięcy zł.).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu w trybie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładaja obowiazek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca musi być autoryzowanym dealerem producenta pojazdów, które są przedmiotem jego oferty. 3. Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający dokona na podstawie dokumentów i oświadczeń, których żąda w niniejszej SIWZ wg formuły spełniania/nie spełniania. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1) oswiadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz o niepodleganiu wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (załącznik nr 4 do SIWZ/1/CZK/2007). 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagaja wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kary Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa powyżej składa: 1). dot. sekcji III. 2 pkt 2)., 3). i 5). - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibe lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a). nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b). nie zlega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c). nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania sie o zamówienie. 2). dot. sekcji III 2 pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. Dokumenty, o których mowa w pkt 1a,1c i 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1b, powinien byc wystawiony nie wczesniej niz 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju lub pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1) oswiadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz o niepodleganiu wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (załącznik nr 4 do SIWZ/1/CZK/2007). 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagaja wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kary Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa powyżej składa: 1). dot. sekcji III. 2 pkt 2)., 3). i 5). - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibe lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a). nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b). nie zlega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c). nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania sie o zamówienie. 2). dot. sekcji III 2 pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. Dokumenty, o których mowa w pkt 1a,1c i 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1b, powinien byc wystawiony nie wczesniej niz 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju lub pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta Łodzi, 90-447 Łódź, ul.Piotrkowska 175, III piętro, pokój nr 315..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2007 godzina 09:30, miejsce: Centrum Zarządzania Kryzysowego UMŁ 90-447 Łódź, ul.Piotrkowska 175, III piętro, pokój nr 315.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 3/ZP/2025/S Świadczenie usług cateringowych w ramach Konferencji International Colloquium on Amphipoda organizowanej przez Uniwersytet Łódzki.
- Dostawa oprogramowania antywirusowego, oprogramowania do wizualizacji oraz oprogramowania wraz z licencjami dla systemów operacyjnych (serwer) dla Centrum Obsługi Przedsiębiorcy, w podziale na części
- ZP 17/25 Dostawa leków.
- Przeprowadzenie szkolenia pn. "Barber od podstaw"
- Remont wybranych pomieszczeń i lokalne wykonanie izolacji przeciwwodnych budynku Wydziału Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Pomorskiej 46/48 w Łodzi
- DZP.26.147.2025 Wymiana instalacji C.O. w budynkach "C" i "D" przy ul. Wólczańskiej 225 w Łodzi.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, w formie leasingu operacyjnego, fabrycznie nowego samochodu osobowego
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego (1 szt.) na potrzeby Zespołu Świetlic Środowiskowych w Nowym Sączu.
- Dostawa specjalistycznego samochodu do transportu krwi i jej składników
- "Najem długoterminowy na okres 36 miesięcy dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych, samochodu dostawczego typu furgon, sprzętu budowlanego typu minikoparka oraz używanego ciągnika rolniczego"
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego samochodu osobowego dla Głównego Instytutu Górnictwa Państwowego Instytutu Badawczego
- Zakup dwóch samochodów w ramach zadania o nazwie: "LuBUSki Teatr - idea teatru wędrownego" w ramach programu Infrastruktura kultury 2025.
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.